Anna Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Geplaatst 4 februari 2007 Als we het nou verdelen Fran, jij een borsthaarloze man die in pannen roert, en ik een met een klein beetje borsthaar, die stoft, veegt en zuigt. En dan moeten ze allebei lief zijn.
Francesca Geplaatst 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst 4 februari 2007 Ideaal om pannen mee te schuren, Mick...Armhaar vind ik wel leuk om liefdevol aan te plukken.
Francesca Geplaatst 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst 4 februari 2007 Hmm, die van mij moet dan ook de afwas doen.
stien Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Geplaatst 4 februari 2007 Jos, stoppen d'r mee!!! Je verpest je lichaam!!! Gooi weg die troep!!!!Gewoon weer starten!Anna, de poten waren toch voor jou? Mag je de dijtjes erbij.
Francesca Geplaatst 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst 4 februari 2007 Geintjuh, Mick!Schuurt wel lekker, gladde tegen harige benen. Vinnik leuk.
Anna Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Geplaatst 4 februari 2007 Huh Stien? Gaan we nou weer over die kip beginnen?
Francesca Geplaatst 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst 4 februari 2007 Nou, Stien, alleen maar poten en dijen voor Anna?
stien Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Geplaatst 4 februari 2007 Sorry, was even afgeleid en de draad kwijt. Dat waren de kippepoten van gisteren, zouden we het niet meer over hebben. Maar jullie laten ook niets zinnigs over voor mij dames!
Anna Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Geplaatst 4 februari 2007 Mwah, ik weet niet Fran. Erg veel beenhaar vind ik niet zo esthetisch, hoewel een man zonder beenhaar er ook niet uitziet. Het moet eigenlijk allemaal net niet té zijn.
Anna Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Geplaatst 4 februari 2007 Niet mee eens Mick? Moet ik er voor jou ook nog iets bij verzinnen?
Francesca Geplaatst 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst 4 februari 2007 Dat lijkt me redelijk, Anna.Niet té vadsig, niet té kaal, niet té vlijtig, niet té lief...
Francesca Geplaatst 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst 4 februari 2007 Mick heeft er al eentje, Anna. Zij mag niet meedoen!
BamBam Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Geplaatst 4 februari 2007 Ja Anna, verzin er voor Mick nog maar wat bij.Jullie zijn wel kieskeurig hoor. Maar teveel haar is nix, ben vandaag naar de sauna geweest en heb dat weer es even uitgebreid bekeken. jeetje, wat zijn er toch verschillende soorten en maten.Mensen dan he!
Anna Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Geplaatst 4 februari 2007 Nee, dat is niet eerlijk Fran, alleen manloze vrouwen mogen meedoen. Hij moet ook een beetje humor hebben, vind je niet?
kok Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Geplaatst 4 februari 2007 hela, hoor ik daar iets over pannen?\
Francesca Geplaatst 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst 4 februari 2007 Van humor heb je nooit genoeg, Anna! Ja, daar geef ik dat beenhaar met plezier voor op!
Anna Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Geplaatst 4 februari 2007 Ja Kok, je behoort voor ons tot de kategorie aantrekkelijke mannen, omdat je in pannen roert.
BamBam Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Geplaatst 4 februari 2007 Pannen en potten Twan:DLekker gegeten?Foutje het was Kok, zonder Cock
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden