Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Iedereen een fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 daar gaan we weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Nee, hoor, Lucas! Is maar een geintje. Gewoon voortschrijven op zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 ZONNIG EN DROOGVandaag zijn er zonnige perioden en het blijft droog. De middagtemperatuur ligt rond 8 graden, daarbij staat een zwakke tot matige wind uit veranderlijke richtingen. Vanavond ontstaat er onder een heldere hemel vrij snel mist. Deze wordt dicht en kan morgen geruime tijd blijven hangen. Het kwik daalt vannacht opnieuw tot een enkele graad boven nul, morgen wordt het, afhankelijk van de hoeveelheid zon een graad of 7. In mistgebieden blijft het kwik duidelijk achter.De eerste dagen van de nieuwe week blijft het rustig weer. De mistkansen blijven tamelijk groot. Wel kunnen er met name in de direkte kustgebieden buitjes vanaf de Noordzee binnendrijven. In de tweede helft van de week stijgen de neerslagkansen onder invloed van depressieaktiviteiten op de oceaan. Het is niet uitgesloten dat dit uiteindelijk leidt tot wat winterse impulsen. We houden de vinger aan de pols! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Hartelijk dank, Twan, voor het officieel inwijden van mijn nachtelijke draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 TrAAGGGGGGHe Scips, ik was weer es ff ergens ander mee bezig!!YAHOOOO, reteketettttt.Ja Mieke, dit is het rattengedrag wat je bedoelde, YIHAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Goeiemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Goh, Jos, ben jij ff vroeg wakker zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Goh, ook allemaal zo lekker geslapen???Ik wens iedereen, maar dan ook echt iedereen, die meeleest op dit forum een heerlijke nachtrust:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Vergeten slapen te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Slaapwel BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Welterusten BamBam, lekker slapen.Niet te streng voor jezelf zijn hoor, ik vind je lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 lang geleden hide and seek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Aangepast wegens niet helemaal netjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 @ Marieke had je reeds eerder over dat meisje verteld ? Hoe komt ze bij jou terecht ? Ik wens je een goede nachtrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Welterusten Allemaal, ik ga naar bed...Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 wij gaan slapen bedankt tot morgen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Ja Twannie, BamBam is inderdaad lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Wat is een lamp ? :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Iedereen die gaat slapen wens ik een goede nachtrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Hoi Jos, een lamp blijkt Nederlands te zijn voor een nachtemmer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Anna, sinds wanneer ben jij niet netjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Ben ik wel, daarom heb ik het aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2007 Ik zal tegen mijzelf moeten gaan praten , want blijkbaar is iedereen weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2007 Zo, ik ben lekker fris en fit. Lekker uit geslapen!Goede morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden