Rudy Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Sabine ook een dikke proficiat...Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 PS; Rosie, er staat een asbak vol dode shaggies naar me te grijnzen, kan je die lijst ook even naar mijn pb toe heksen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Dank je wel Rudy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 een goede morgen aan ieder op dag 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 ben lucas en gister wezen werken en dat beviel goed ben je in ieder geval bezig met jou ook alles goed rosie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Lucas je bent een bevoorrecht mens zo dichtbij de natuur te mogen leven.Kijk niet verder dan een dag vooruit.Alleen vandaag ...dat is vo te houden.Ook in gedachten geen weken vooruit denken.Gisteren is geweest en morgen is het weer vandaag.SterkteRudyHoe gaat het met je vrouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 OH DEAR LORD........ Crisis..wil je die lijst weer terug????????????????? Okay, stap 2 voor Sabine, NDB worden (alleen nu nog heel eventjes niet).Wat goed Rosie! Laat die kamelen maar lekker ter aarde storten, zolang jij maar die in die fata morgana trapt! Even terugbladeren om te kijken of ik je presentjes kan opduikelen. Moment gaarne... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 met maria gaat het ook goed is nu naar school 2e jaar natuurgeneeskunde krijg je he als je in de natuur woont de hele studie duurt 4 jaar en dan wil ze mensen helpen de schat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 @Rosie :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 goed bezig rosie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 gaanjullie nog iets leuks doen of moeten jullie ook arbeiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Sabine ik weet niet of je twee verslavingen tegelijk moet aanpakken.Sommige lukt het wel anderen weer niet.Mijn bevindingen op het gebied van twee verslavingen tegelijk aanpakken zijn negatief.Zelf kon ik 20jaar geleden makkelijk stoppen met roken.Maar om te stoppen met drinken is een ander paar mouwen heb ik gemerkt.Na 35 jaar ben ik uiteindelijk gestopt met drinken.Op dat moment was ik ook alles kwijt wat mij ooit dierbaar is geweest.Maar...beter laat dan nooit.Dat is nu ruim 7jaar geleden waarvan ik de laatste vijf jaar geen druppel meer heb aangeraakt.Het voordeel van een waardeloos weekend is dat je een volgend weekend kunt proberen er iets leuks van te maken.Het leven zit um in tal van kleine dingetjes die ik en velen met mij door allerlei omstandigheden en het nuttigen van veel drank over het hoofd hebben gezien.Weereens stil staan bij wat er met mij en om mij heen gebeurde was het begin van mijn nieuw leven zonder drank.Ik was met zoveel dingen tegelijk bezig dat ik vroeger na vijf minuten niet meer wist of ik nu had ontbeten of niet.Ik moest weer stil staan en leren opnieuw mijn boterhammen smeren.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 beste mensen ikben er weg van ,boodschappen doen en naar de baas ,kijk vanavond wel weer even hoe het hier is.alle veel sterkte voor vandaag groet lucas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Ik hoef niet meer te arbeiten Lucas en vanmiddag ga ik iets leuks doen samen met een vriend vanmij.Wij gaan iemand bezoeken die door vervelende omstandigheden in een verpleeghuis is terecht gekomen om te revalideren.Omdat deze man niet meer de jongste is gaat het herstelproces maar langzaam.Dus vanmiddag een leuke middag op stap.Vroeger zou ik dit soort uitstapjes onmiddellijk hebben misbruikt om in mijn drankbehoeften te voorzien maar gelukkig Lucas heb ik dat nu niet meer nodig.Mijn leven draait inmiddels niet meer om de fles.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Rosie, de presentjes waren nog voor je sahara ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Hé Rosie het lijkt wel een dierentuin waarin je woont..Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 beste mensen zit ik een ochtend aan mijn pc verlies ik alle besef voor tijd.Dus ik ga eruit en wens jullie een mooie dag toe, ik ga er aan beginnen..TotLaterRudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Ik ga het stoppen met roken ook nog eventjes op de lange baan schuiven Rudy, zoveel wilskracht bezit ik nu op dit moment ook weer niet.Dat is voor later, ik heb nu mijn handen al vol (of eigenlijk leeg) aan het stoppen met alcohol.Volgend weekend inderdaad maar wat leuks plannen!! Nu eerst maar op banen jacht. Ik heb een universitaire studie gevolgd maar ik werk in de horeca, daar gaat iets mis...Nu ik aan het solliciteren ben, ben ik te hoog opgeleid voor de 'makkelijke banen' en te onervaren voor banen van mijn 'niveau'. Een eindeloze catch 22.Dus ik zeg zekerheid nu vaarwel, en ga sollicteren voor tijdelijke banen bij uitzendbureaus, teneinde ervaring op te doen. Rokje aan, haren in een vlecht, en ik ben zo op pad...Ik ga mezelf even fatsoeneren.Veel plezier en sterkte gewenst met je uitje Rudy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Heks.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Ha, loeder, mijn vriend heeft me al weer teruggekust. Ik vraag me alleen af waar die gouden bal gebleven is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Voor mij heeft wilskracht nog nooit gewerkt om gestopt te blijven met drugs gebruiken en drinken...."Normale" mensen gebruiken geen wilskracht om te stoppen..ze stoppen gewoon...omdat ze genoeg hebben gehad...en ook de gevolgen kunnen overzien van hun gedrag... ik kon dat niet...Zelfkennis heeft me ook nooit nuchter en clean gehouden.... vroeger of later won het waanzinnige idee om te drinken en/of te gebruiken het weer en pats daar ging ik weer...De oplossing voor mij is begonnen met acceptatie en het begrip van de ziekte alcoholisme.... ik was tot de conclusie gekomen dat ik het gevecht met alcohol en drugs nooit zou winnen....en dat mijn leven een grote ellende was.... vandaag is er geen gevecht meer.... de winst ligt in de overgave en niet in de strijd voor mij.... "WHAT YOU RESIST WILL PERSIST" ....en dat probeer ik op alle problemen toe te passen...geen verzet maar acceptatie van wat is...harstikke lastig vaak maar het werkt wel....hierdoor krijg ik peace of mind....en mijn problemen blijven beperkt...op deze manier kan ik niets opblazen en erger maken dan het al is...wat ook niet altijd lukt....maar ik kan mijn eigen aandeel zien in problemen en daar aan werken.... vandaag kan ik kiezen voor in het probleem te leven (het probleem wordt alsmaar groter) of in de oplossing te leven (de oplossing wordt beter en beter)... mijn probleem is verslaving ... mijn oplossing is de 12 stappen....ik zal nooit genezen maar kan de ziekte op deze manier wel een halt toeroepen... nuchter en clean op basis van mijn geestelijke conditie... wie had dat ooit geloofd ? Ik in ieder geval niet maar hahahaha.... het werkt ... en goed ook...Allemaal een hele fijne dag en dat al juliie dromen maar mogen uitkomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 BamBam, je verhaal om stil van te worden, zo waar.....zó waar.Gefeliciteerd met 22 weken ADB en 20 weken NDB, ga zo door!Nemo succes met dag twee en je sollicitatie!Rudy en Ziza, dank voor jullie wijze bijdrage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Hoi Rudy,Het bevalt me uitstekend, naar de AA te gaan, ik verheug me al op morgenavond. Ik heb er spijt van, dat ik niet eerder ben gegaan. En echt ik kan het iedereen aanbevelen:)groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Hoi Sabine,Goed gedaan en zo zie je maar dat je het kunt. Ga zo door.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden