lucas Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 o hij is zo lief nu nog luisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 @Rosie, kennelijk was ww niet jouw ding, anders had je het waarschijnlijk wel geweten. Toen ik de afkorting ww voor het eerst hier op het forum las begreep ik meteen dat de schrijver dezelfde zwakte had als ik.Lucas, jammer dat je labrador gezakt is. Als het enige troost is, ik weet zeker dat mijn labrador ook gezakt zou zijn als ik hem op had laten gaan. Maar dat komt omdat ze nog geen hondenexamen in lompheid hebben.@Twan, ik heb een zeer ongehoorzame, lompe, zeer mannelijke hond. Leuk hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 Welterusten Bammie. Ik ga zo ook naar boven. Iedereen welterusten en tot morgen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 12 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 Hoi BamBam,Fijn om te horen dat het goed met je gaat, tot later en slaap lekker!Lucas, onze hond heeft haar laatste examen ook niet gehaald, ook al hebben we nog zo gedreigd om haar op Marktplaats te zetten... Ze zit nog midden in de puberteit, als dat over is hopen we dat ze vanzelf wat rustiger wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 12 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 @Anna, wij hebben een zeer ongehoorzame, lompe, zeer vrouwelijke hond. Leuk hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 labrador kopen bijna goed opgevoed.neeeeeeeeeeeeeee grapje hoor.ga ze nu even uitlaten want we hebben nog een hond en die luistert ook al nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 Leuk Twan, dan denk ik dat ze het wel met elkaar zouden kunnen vinden.Die van mij is trouwens nooit uit de pubertijd gekomen vermoeden we. Hij is 8 en nog steeds zo gek als een deur.Bammie, welterusten.Ik ga ook mijn bedje opzoeken, morgen weer vroeg op.Allemaal nog een fijne avond, en voor straks welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 @ Lompe Koh,Ik dacht ook dat je kwaad was.Ga maar fijn met je autootje spelen, de deurtjes kunnen open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 de hoop dat het ooit wat wordt kan ik dus wel laten varen met m,n labje,gegroet maria en voor iedereen die gaat slapen welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 shit moet 5.30 op en heb nog helemaal geen slaap zit nog vol van de aa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 weltrusten rosie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 of het rubber hamertje van gister Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 zoekt iemand het nog om wat te schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 Sorry dat ik hier zo weinig mensen steun. Ik ben nog niet zo lang op een alcoholsite. Ik probeerde vroeger op een andere site andere mensen te steunen over liefdesproblemen en zo voort. Ik was op die site eerst lange tijd aanwezig voor ik iets poste, ik las vooral veel. Op een dag zei iemand tegen mij die ik via die site leerde kennen op msn, "je kunt andere mensen niet helpen zolang je zelf niet geholpen bent met je problemen" . Dat is een hele tijd geleden dat ze dit melde, ergens moet ik haar gelijk geven. Natuurlijk zijn niet op alle vragen een antwoord, maar als je zelf naar zovelen antwoordden zoekt hoe kan je dan anderen helpen ? Vandaag voelde ik mij persoonlijk gekwetst door een antwoord op dit forum, maar was het kwetsend bedoeld? Feit is wel dat ik mij tegenwoordig veel te veel persoonlijk aantrek. Ook de slaap vat ik nu weer niet , want ik ben terug opgestaan. Vandaag naar de dokter geweest , Zaterdag ga ik weer terug naar de dokter . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 quote: Originally posted by: lucaskan ik van mijn salaris niet betalen Lucas,Je stopt toch met drinken. Dat spaart een heleboel geld uit. Daar kun je best een spoelinkje van kopen.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 jos sterkte jongen.ik hoop niet dat je voor slaapmiddelen naar de dokter gaat want het heeft me 2 jaar gekost om daar weer van af te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 ariel kan ik heel veel van kopen maar zeker geen kleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 beste mensen wij gaan slapen wensen jullie een goede nachtrust groet lucas and maria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 quote: Originally posted by: lucasjos sterkte jongen.ik hoop niet dat je voor slaapmiddelen naar de dokter gaat want het heeft me 2 jaar gekost om daar weer van af te komen Nee hoor , ik heb spierpijnen als ik in bed lig. Hij wil gewoon een bloedonderzoek doen , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 slaapwel Maria en Lucas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 Jos, soms kan het voelen, dat iemand je persoonlijk gekwetst heeft, maar meestal heeft diegene het niet eens in de gaten.Als je er echt mee zit, stuur hem of haar dan even een pb en vraag ernaar. dat kan een hoop ergenis weghalen.Als ik het ben geweest, dan ben ik me er niet van bewust.Lucas, Fijn dat je de AA goed vond, volgende keer mooi samen met Maria.Kohtje, ben nu wel heel nieuwsgierig, want ik heb je typefoutje gemist, was mijn favoriete serie aan het kijken. Maar ik ben niet zo gauw boos oop iemand hoor.Visje, Ik dacht dat je man lang en erg dik was, dat hij daarom je haren verfde.Ik snapte er niets van en las het nog een keer, moest erg om mezelf lachen, want je had het over je haren. Leesfoutje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 ik heb mijn beeldje veranderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 Slaapwel Marieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 Jos, nu mijn ik mijn collega-appeltje kwijt:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2007 Welterusten Marieke, hopelijk heb je geen last van de buren vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden