Spring naar bijdragen

12 februari 2007

Twan

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 234
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hé Rosie, kalm aan maar. Waarom zou ik boos zijn? Ik neem je alleen een beetje in de maling. Twee keer de vraag aan Anna: was ww dan? En toen zei ik dat je niet moet drammen. Maar ik weet ook wel dat dat af en toe per ongeluk gebeurd, twee keer hetzelfde berichtje plaatsen. Alleen zat Mieke er nu een keer tussen met een berichtje.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was even absent. Ww staat voor WinterWortel, is toch duidelijk?:D

En bedankt voor het compliment over mijn leeftijd. Ik ben héééél oud. Nog uit de tijd van JJ Cale en Eric Clapton zeg maar.

Was het goed bevallen bij de AA Lucas? Vertel eens wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Lucas, dat geluk heb ik ook, nou ja, niet van een kind dan, maar nog altijd een lieve vrouw en een goed dak boven m'n hoofd. Het had niet veel gescheeld of ik was dat ook allemaal kwijt geweest en dat is nu nog altijd een afschrikwekkend toekomstbeeld als ik weer zo de fout in zou gaan als ik destijds gegaan ben. Maar ondanks dat toekomstbeeld ben ik niet bang. Ik ga goed en het kost me geen moeite om goed te gaan dus is dat toekomstbeeld ook niet iets om steeds voor in angst te leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Lucas en Maria, ik kan mij voorstellen dat je door dat soort verhalen overweldigt wordt en nu een hoop even moet laten bezinken. We horen hier later misschien nog wel iets meer over .
Zo, mijn haar is weer gekleurd , doet mijn mannetje altijd voor me. Het is lang en erg dik dus als hij ht wil doen is het wel zo handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig, alle gesprekken lopen dwars door elkaar heen.

Lucas, ben je van plan nu iedere week naar de AA te gaan, net als een aantal anderen hier? Lijkt me eigenlijk wel goed voor jullie.

Mieke en Rosie, jullie emoties van daarnet vond ik echt een eye-opener. Je moet weten dat ik ook erg onzeker ben, en dus heel snel het gevoel heb dat ik iets verkeerds heb gezegd of iemand gekrenkt heb of zo. Toen ik pas op het forum kwam had ik zelfs wel eens het idee dat mensen speciaal uitlogden als ik inlogde, terwijl dat natuurlijk in feite gewoon toeval was.
Toen ik net jullie berichtjes las realiseerde ik me dat die angst en onzekerheid in dat half jaar toch een stuk afgenomen zijn. En dat is toch wel heel erg fijn. Ik hoop dat het jullie ook zo vergaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...