Twan Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Ik lag er ook uit...Tot later mensen, ik ga nog even wat doen!Zie, het werkt wel... gewoon de stekker eruit en iedereen is weer helemaal ge-reset! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Hoi allemaal,Lag ik er ook uit, zeg!! Heel de tijd bezig geweest om er weer op te geraken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Tja, Anna, die patroonheilige van het internet (Twan weet wel wie het is) is een meelbal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Dus, conclusie: we lagen er allemaal uit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Saint Isidore of Seville (560-636) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Ik wist niet dat ze in die tijd al internet hadden Twan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Anna, wat weet je toch weinig voor je leeftijd.Natuurlijk hadden ze toen internet...Of ze hebben later een patroonheilige gezocht die erbij paste, dat kan ook, daar wil ik vanaf zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 @twan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Tja, op school leerde ik vroeger niets over heiligen Twan. En in de kerk lette ik nooit zo heel goed op.Dus als ik het goed begrijp is het internet er gewoon altijd al geweest, wachtend tot de computers uitgevonden werden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Saint Monica is the patron saint of married women, abuse victims, alcoholics, alcoholism, difficult marriages, disappointing children, homemakers.Wat een raar lijstje he?Komt van het internet, dus het is wel correct... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 @Anna:Tja, dat is een beetje een hersenbreker ben ik bang, is het internet eerst uitgevonden of de heilige die erover waakt... Beetje kip of ei denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Breken jullie maar je hersenen, ik ga even eten maken! Tot later!knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Ik ga er ook vandoor, tot later!Liefs, Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Ik ben zelf nogal voor de H. Antonius (verloren voorwerpen). Ik vraag 'em al een hele tijd om mijn verloren zelfrespect terug te vinden. En nog wat andere levensnoodzakelijke eigenschappen. Dat blijkt echter nogal moeilijk te zijn. Nu ja, je kunt ook niks terugvinden wat er nooit geweest is...Verder is er de H. Rita, voor de hopeloze gevallen.Ik weet niet tot wie ik me morgen ga wenden, maar de H. Valentijn kan mijn rug op!O jee, wat ben ik gezellig...FOEI!!! Ik had H. Franciscus geschreven, maar die zorgt voor de dieren!!! Mocht mijn moeder nog leven, ze deed me wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Ik weiger mijn hersens te breken, dus ik laat het maar voor wat het is.Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Hihi, ik zal een kaarsje voor je branden bij de H. Rita, Anna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Wat doet de H. Rita Frannie? Mijn moeder zal het ongetwijfeld weten, maar ik ga haar nu niet bellen, mijn eten staat op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 GOED lezen, Anna! De H. Rita is voor de hopeloze gevallen. (Waartoe ik mezelf ook reken. Hihi. Maar als je bezwaar maakt, regel ik wel iets anders voor je, haha!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Tja, Marieke, zo baasje zo hondje, zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Oeps, ik had je berichtje gemist Fran, sorry. Ja, ik heb ook een speciale band met de H. Antonius, al vind ik niet alles terug wat ik ben kwijtgeraakt. De arme man is overwerkt denk ik. En die H. Rita past inderdaad ook wel bij me.Marieke, als jouw hond een afwijking heeft, heeft die van mij dezelfde. Ik koop vaker een heel dik gewricht (welk dier weet ik niet) voor hem, en daar doet hij redelijk lang mee. Maar als ik zo'n nepbot van buffelhuid koop heeft hij dat binnen een half uur helemaal uit elkaar geplozen en slikt hij vervolgens de stukken in zijn geheel uit. Duurt dagen voordat hij dat er weer uitgesch*ten krijgt, en stinken.....! Dus die dingen krijgt hij mij niet meer.En ken je die hondentandenpoetsdingen van Pedigree? Nou, niets te poetsen hoor, dat gaat van hap, slik weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Mijn katten vreten zich ook te pletter, hoor! De oudste eet nu minder, maar de jongste heeft al een tonnetje om U tegen te zeggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Nou onze hond krijgt ook geregeld een bot. Hij begint er aan en stopt pas als het helemaal op is.En dat duurt de ene keer langer, dan de andere keer. Soms komt de kat mee kluiven en dat gaat meestal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 een hele goede dag allemaal,lekker gegeten wij wel friet met frikandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 De H. Rita is toch demissionair nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Zat ze in de regering dan Twan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden