Spring naar bijdragen

13februari


visje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 306
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@BamBam:
Ik dacht dat je gedoucht had en nu naar Lelietjes of Seringen rook.

@Sneeuwwitje:
Mijn hond is geen veganist. Ook geen halve. Ze vindt kalfspoten extreem lekker, varkensoren kent ze nog niet, maar ze ligt me nu vragend aan te kijken of ze die ook eens mag proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lucas, ik ben met een hele leuke prins getrouwd.:D

Tja, daar overval je mee een beetje mee.

IK ben bijna 53 en heb 2 kinderen.
Een dochter van 31 en een zoon van 29.
Ik zit al een hele tijd in de ziektewet, maar ik werk in de jeugdhulpverlening als mentor.
Ik woon in de Achterhoek met mijn prinsgemaal en twee honden.
Ik ben 16 jaar van de alcohol afgeweest en sinds 5 jaar drink ik weer.
Het stoppen lukt me nog niet echt, maar elke poging om te stoppen houdt toch in dat ik sowieso minder drink. Morgen sta ik 1 week droog en dat is een hele tijd geleden, dat ik dat gehaald heb, want de laatste paar maanden ging het weer de verkeerde kant op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten lucas en Maria.
Alles weer bijgelezen, leuke lol hier.
Ik heb net een gesprekje gehad met mijn oudste dochter die de laatset tijd erg humeurig is. Ze vindt het hier niet leuk meer en wil ergens anders wonen. Het ligt aan mij zegt ze. Ik rook nog steeds en doe daar niets aan . Ik vond het pijnlijk om te horen en wist eigenlijk niet zo goed wat te zeggen. Ze lag te huilen in bed.Maar ja, als ik nu ook met roken moet stoppen wordt het wel moeilijk. Ik kan haar dit ook niet uitleggen en wil dit ook niet. Nou ja, ben er niet vrolijker op geworden na dit gesprek.
Ik heb er weer een droge dag opzitten en ga nog even op de bank hangen. Nog een fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...