sneeuwwitje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Kunnen jullie het nog volgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 350 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 efe nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 @BamBam:Ik dacht dat je gedoucht had en nu naar Lelietjes of Seringen rook.@Sneeuwwitje:Mijn hond is geen veganist. Ook geen halve. Ze vindt kalfspoten extreem lekker, varkensoren kent ze nog niet, maar ze ligt me nu vragend aan te kijken of ze die ook eens mag proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Lucas, maakt nie uit, we gaan gewoon verder.Hoe is het met Maria??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 vertel een is wat over jezelf als je wil sneeuwwitje en als je niet wil ook goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Oh Twan, Rook je dat!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 van varkens oren gaan ze aan de schijt twan kun je de volgende morgen dweilen.spreek uit ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Varkensoren zijn heel taai.Ik woonde vroeger tegenover een uitbeenderij van varkenskoppen, en daar kregen die honden ook varkensoren. Lagen ze vreselijk op te knagen. Is allemaal kraakbeen. We vonden ook vaak kaakbeenderen van varkens, met alle tanden er nog in. Heel gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 maria gaat al iets beter marion sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 die varkens waren aan het lijden ende boeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Twan, lelietjes van dalen, ik weet het niet maar daar ben ik volgens mij geen type voor.Ik ga nu douchen, jullie gaan nog maar ff lekker verder met deze verheffende discussie, de tel niet kwijt raken he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 360 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Lucas, ik ben met een hele leuke prins getrouwd.Tja, daar overval je mee een beetje mee.IK ben bijna 53 en heb 2 kinderen.Een dochter van 31 en een zoon van 29.Ik zit al een hele tijd in de ziektewet, maar ik werk in de jeugdhulpverlening als mentor.Ik woon in de Achterhoek met mijn prinsgemaal en twee honden. Ik ben 16 jaar van de alcohol afgeweest en sinds 5 jaar drink ik weer.Het stoppen lukt me nog niet echt, maar elke poging om te stoppen houdt toch in dat ik sowieso minder drink. Morgen sta ik 1 week droog en dat is een hele tijd geleden, dat ik dat gehaald heb, want de laatste paar maanden ging het weer de verkeerde kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Ga even naar beneden koffie drinken, tot straks.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Ik ga even voor de televisie hangen luitjes, tot later allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Dag mijn liefste! Duffel je maar lekker in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 sneeuwwitje hoop oprecht dat het je weer gaat lukken sterkte lucas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Dank je Lucas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 @ KohtjeLig je nu alweer met je kop op het toetsenbord te pitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 beste lieve fijne aardige mensen heb al 2 dagen geslapen als een krant en moet morgen 5.30whaaaaaaa weer op dus we gaan naar ons mandje.groet lucas en maria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Hoezo Mieke? Verschijnen er rare berichten van me?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 13 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Welterusten lucas en Maria.Alles weer bijgelezen, leuke lol hier.Ik heb net een gesprekje gehad met mijn oudste dochter die de laatset tijd erg humeurig is. Ze vindt het hier niet leuk meer en wil ergens anders wonen. Het ligt aan mij zegt ze. Ik rook nog steeds en doe daar niets aan . Ik vond het pijnlijk om te horen en wist eigenlijk niet zo goed wat te zeggen. Ze lag te huilen in bed.Maar ja, als ik nu ook met roken moet stoppen wordt het wel moeilijk. Ik kan haar dit ook niet uitleggen en wil dit ook niet. Nou ja, ben er niet vrolijker op geworden na dit gesprek.Ik heb er weer een droge dag opzitten en ga nog even op de bank hangen. Nog een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Is dat zo, Rosie? Wat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Kun je niet streng voor jezelf zijn, Visje, en ergens in een schuurtje of op een balkon roken? Wij roken ook niet in huis maar beneden in de garage.. en 's zomers alleen op het balkon (als het droog is). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden