anjo Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Fijn dat sommige van jullie het snappen. WE ZIJN EEN ZELFHULPGROEP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 anjo ik heb niks terug gelezen ben net thuis van werk waarom ben je zo heftig boos dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Beste Lucas, lees eerst de berichten van vandaag misschien begrijp je het dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Waar het mij omgaat is dat dit forum een veilige haven is voor een ieder die het nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ferry, waarom kom je dan niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 anjo,ik ben van drugsverslaafd overgestapt naar alcohol en geloof me het zit diep,zeker met het weekend voor de deur.hier op het forum niet altijd serieus met me probleem bezig te zijn helpt me ook.een beetje keten dus op zijn tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 fran, komjij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Anjo,Dat heb ik al eens eerder uitgelegd. Ik heb last van straatvrees, Dat was ook de rede waarom ik dronk.Nu ik niet meer drink, komt het weer opzetten. En is de afgesproken plaats, voor mij "een brug te ver". Want het gaat al beter, met reizen. Maar nog niet naar daar.Groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Anjo,Zou je dan zeer goed enkele dagen terug willen gaan lezen en niet alleen vandaag ter discussie stellen?Je zwangeschaps verhaal heeft mij meer trek opgelevert dan het gegeit wat hier er gelukkig bijhoort.Het zijn bij lange na geen onzin verhalen maar begrijp goed dat de drempel enorm hoog kan zijn voor de nieuwelingen als er alleen maar zeer zware gesprekken gevoerd zouden gaan worden.Wat mij betreft: ik ga niet zo snel met de billen bloot maar merk wel dat ik meer over mijn persoonlijke ervaringen voor de dag kom en dat mij dit , net als het gegeit, enorm helpt.En als je in gesprek wilt met mensen om een goed gesprek te willen voeren, waarom loop je dan weg en log je uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Voor alle duidelijkheid, Anjo: ik kom NIET. Het forum kan dus opgelucht ademhalen wat het niveau van volgende zondag betreft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 vooruit met de geit dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ik ben nog steeds bij aan 't lezen, waarom moeten er toch iedere dag van die drama's zijn op dit forum ? Om op de vaag van Ferry te antwoorden, het gaat niet zo goed . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Het leven is een drama Jos, goede tijden, slechte tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Zo, stad ingeweest, bijna nix kunnen vinden van mijn gading maar toch 1 t-shirt gekocht. Toen ik naar huis liep dacht ik; ik zou best een biertje lusten maar ik ga het niet doen. En toen was het, gelukkig, over.Zo even het vrijdagmiddag gevoel, denk ik. Ik heb bijna geen 'trek' meer maar nu dus, heel even, wel.Water en Rivella ook weer lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Jos, Iedere dag die drama's? Wat bedoel je daarmee?@ BB dat heb je weer eens netjes gedaan meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Blijkbaar is er niets dat mij gelukkig maakt, en er is steeds weer dat zelfmedelijden en geef ik andere de schuld van mijn problemen @ Mieke nu heb ik alles zo wat gelezen in het dagdraadje, ik geef Anjo gelijk. Met humor is er niets mis, ik val hier in herhaling, Waarom geen apartje draadjes ? Nu ga ik de andere nieuwe / vernieuwde draadjes proberen te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Jos, als daar behoeft aan was , en dat is er blijkbaar niet, om verschillende redenen dan was dat allang gebeurt.Je kunt toch ook via privè berichten met iemand praten als je daar de behoeft aan hebt?Met zelfmedelijden schiet je niets op maar dat weet jewel.Eigenlijk vind ik het raar als iemand zich zielig vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Mieke Dat van andere de schuld geven van mijn problemen heeft meer met mijn omgeving te maken en niet zozeer met dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 quote: Originally posted by: MiekeEigenlijk vind ik het raar als iemand zich zielig vind. Kan best raar zijn, maar met problemen te ontkennen schiet ik ook niets op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Jos, zie je leven als een film. Je speelt zelf de hoofdrol en bepaald zelf de regie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Goede avond allemaal, lekker even los geweest op het forum?Bij mij hier hevige weekeind trek, waarom, ik weet het niet. Wel intensieve nacht/dag achter de rug.Drink koffie afgewisseld met hele flessen spa, het houdt niet op!Waarheids getrouw wil ik toch even zeggen dat het forum me even afleiding bood toen ik net thuis kwam met die hevige trek, ook al is het de meest onzinnige informatie die ook niet erg kan plaatsen.Maar dat is vandaag, dit moment. Morgen kan het misschien wel weer anders aankomen. Ik heb geleerd hier gewoon HO te roepen en mijn verhaal te doen al is dit tussen het gegeit door.Dus als het iemand stoort, reageer dan wat eerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 nu lucas zit ook te zweten maar ik ga het wel redden zal het weekend gevoel wel zijn maar we houden het droog .weet donders goed waar we het voor doen.schijt aan alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 volgens mij bestaat de duivel echt achter in je hoofd of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 zit lekker aan de thee ook fijn en morgenochtend geen kater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Lucas, ik zit niet te zweten maar heb het juist ijskoud met de kachel op hoog. Ik wordt maar niet warm.Gebruik je suiker in je thee? Ik heb hier vaak gelezen dat als je trek hebt iets zoets wonderen kan doen.Dat heb ik zelf niet ervaren, maar misschien voor jou werkt het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden