Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 februari

visje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anjo,

Dat heb ik al eens eerder uitgelegd. Ik heb last van straatvrees, Dat was ook de rede waarom ik dronk.
Nu ik niet meer drink, komt het weer opzetten. En is de afgesproken plaats, voor mij "een brug te ver".
Want het gaat al beter, met reizen. Maar nog niet naar daar.

Groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Anjo,
Zou je dan zeer goed enkele dagen terug willen gaan lezen en niet alleen vandaag ter discussie stellen?
Je zwangeschaps verhaal heeft mij meer trek opgelevert dan het gegeit wat hier er gelukkig bijhoort.
Het zijn bij lange na geen onzin verhalen maar begrijp goed dat de drempel enorm hoog kan zijn voor de nieuwelingen als er alleen maar zeer zware gesprekken gevoerd zouden gaan worden.

Wat mij betreft: ik ga niet zo snel met de billen bloot maar merk wel dat ik meer over mijn persoonlijke ervaringen voor de dag kom en dat mij dit , net als het gegeit, enorm helpt.

En als je in gesprek wilt met mensen om een goed gesprek te willen voeren, waarom loop je dan weg en log je uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, stad ingeweest, bijna nix kunnen vinden van mijn gading maar toch 1 t-shirt gekocht. Toen ik naar huis liep dacht ik; ik zou best een biertje lusten maar ik ga het niet doen. En toen was het, gelukkig, over.
Zo even het vrijdagmiddag gevoel, denk ik. Ik heb bijna geen 'trek' meer maar nu dus, heel even, wel.

Water en Rivella ook weer lekker hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar is er niets dat mij gelukkig maakt, en er is steeds weer dat zelfmedelijden en geef ik andere de schuld van mijn problemen

@ Mieke nu heb ik alles zo wat gelezen in het dagdraadje, ik geef Anjo gelijk. Met humor is er niets mis, ik val hier in herhaling, Waarom geen apartje draadjes ? Nu ga ik de andere nieuwe / vernieuwde draadjes proberen te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jos, als daar behoeft aan was , en dat is er blijkbaar niet, om verschillende redenen dan was dat allang gebeurt.
Je kunt toch ook via privè berichten met iemand praten als je daar de behoeft aan hebt?
Met zelfmedelijden schiet je niets op maar dat weet jewel.
Eigenlijk vind ik het raar als iemand zich zielig vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond allemaal, lekker even los geweest op het forum?

Bij mij hier hevige weekeind trek, waarom, ik weet het niet. Wel intensieve nacht/dag achter de rug.
Drink koffie afgewisseld met hele flessen spa, het houdt niet op!
Waarheids getrouw wil ik toch even zeggen dat het forum me even afleiding bood toen ik net thuis kwam met die hevige trek, ook al is het de meest onzinnige informatie die ook niet erg kan plaatsen.
Maar dat is vandaag, dit moment. Morgen kan het misschien wel weer anders aankomen. Ik heb geleerd hier gewoon HO te roepen en mijn verhaal te doen al is dit tussen het gegeit door.
Dus als het iemand stoort, reageer dan wat eerder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lucas, ik zit niet te zweten maar heb het juist ijskoud met de kachel op hoog. Ik wordt maar niet warm.
Gebruik je suiker in je thee? Ik heb hier vaak gelezen dat als je trek hebt iets zoets wonderen kan doen.
Dat heb ik zelf niet ervaren, maar misschien voor jou werkt het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...