Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 februari

visje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Knuffie, gewoon hier blijven, lekker jezelf zijn met af en toe geiten, serieus zijn...gewoon hoe je je voelt. Laat je alstjeblieft niet zo ondersneeuwen door een persoon. Ik heb genoten van je berichtjes.
Dus, please blijf!
liefs, medea.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry allemaal, ik ben heel gevoelig momenteel!! Ik wou het eerst niet ertussen plaatsen maar ik heb het gevoel dat ik jullie toch wel een antwoord verschuldigd ben! 8 jaar geleden werd er bij mij kanker vastgesteld ! Een gezwel in de douglasholte(net achter de baarmoeder)! Na een operatie en chemo en bestralingen was ik 'genezen' verklaard maar moest wel elke maand op controle! Ik had vroeger heel lang blond haar maar na het uitvallen en het terug groeien heb ik het kort gehouden! Drank werd toen een natuurlijke pijnstiller voor mij en na een tijd was het een noodzakelijk kwaad! Ik ben nu nog maar 36jaar maar heb toch al een heel leven van pijn en verdriet achter de rug! ik kom hier soms meegeiten omdat ik daar nood aan heb! Omdat ik eens niet wil denken aan al die problemen! Het was niet mijn bedoeling om het hier te zeggen, want ik hou niet van medelijden opwekken maar ik moest vandaag op controle omdat ik terug bloed verlies! 2 weken geleden had ik een bloedname en een echo en rara wat is vandaag de uitslag?? Ja, terug kankercellen ontdekt!!! Ik ben nu dus heel gevoelig en dacht om hier weg te gaan gewoon omdat ik het niet zag zitten om het hele verhaal te vertellen! Wel , dat heb ik nu wel gedaan, gewoon omdat ik tot de conclusie gekomen ben dat ik het hier niet kan missen! Een mens zou voor minder gaan drinken, hé!!

@mieke, veel moed om het verliezen van je kleinzoontje te verwerken, het lijkt me het ergste wat er is!!
é marieke, ik kom zondag zeker af!! Het is misschien de eerste en laatste keer dat ik jullie zal zien!!

@allen, sorry voor m'n negativiteit maar zo voel ik me nu eenmaal!!

Knuffel van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Knuf de moderator zal me nu gaan aansreken maar dat kan me nu geen biet interesseren.
Verdomme Knuf nu zijn we dus geen alci lotgenoten, maar ook andere.
Bij mij is in 2006 kanker geconstateerd in mijn Lymfe klieren en na een jaar onderzoek is het bij mij ook weer terug.
Dat heb ik vorige maand gehoord na de jaarlijkse contrôle dus weer terug bij af.
Zit nu aan de chemo en dat valt erg mee.
Misschien kunnen we na de meeting wat afspreken om er privè over te praten of vind jij dat dit forum hierbij helpt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lucas, ik moet dinsdag voor een scan en dan zal de verdere behandeling besproken worden! Ik hoop dat er geen chemo zal nodig zijn want ik trek dat geen tweede keer , denk ik!!

@mieke, misschien dat we daardoor eens graag samen geiten, hé!! Welke chemo krijg je? Ook via porth-a-cath? Ik wil er gerust hier of op de meeting over praten als het de anderen niet stoort, ok?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@BB,

Je antwoord doet me al goed, hoor!! Ik zoek geen medelijden en wil de sfeer hier niet veranderen! Ik wilde jullie gewoon uitleggen waarom ik vandaag plots zo vreemd deed! Ik kan nog altijd lachen en meegeiten want als puntje bij paaltje komt is dat hetgene waar ik van hou en verder zien we wel, hé!!
Knuffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...