lucas Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 maria en lucas zijn benieuwd waar zondag de samenscholing gaat plaats vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 jos ik zie dat je ingelogd hebt,welkom thuis:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 beste forumgenoten,lucas en maria gaan in ons sprookjesbos onder een paddestoel met schimmeldekbed liggen.groet tot morgen en hou het droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Lieve Knuf,Goed van je dat je je hart hier hebt gelucht.Mijn gedachten zijn bij je, verder weet ik niet zoveel te zeggen.Een dikke knuffel van mij.Mieke,Jij natuurlijk ook heel veel sterkte, met alle moeilijke dingen die op je pad komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 En wat dacht jij dan grote rat BB ik laat me niet kisten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ik ben wel een beetje blij dat ik het hier op het forum heb gegooid alhoewel dat niet mijn bedoeling was!! Ik denk dat ik me wat opgelucht voel, begrijpen jullie?@lucas en maria, slaapwel in het sprookjesbos!!@luna, danke, knuffel terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Zonder hier meer reacties van vandaag te lezen, ik begin echt boos te worden hoor. Ik ben inderdaad op een ander forum aanwezig. Maar dat is geen alcohol forum . Dit gaat wel het eerste forum zijn waar ik andere leden ga melden aan een moderator, ik hoef mij zeker niet minuut voor minuut te melden wat ik doe. Misschien is het beter dat ik dit forum laat voor wat het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Luna, dank jewel. Ik zie je niet vaak maar je zegt wel telkens wat liefs.@ allen bedankt voor het meeleven en ik snap dat jullie er niets mee kunnen met mijn problemen.Toch is dit frorum'naar mijn idee, om problemen te onderkennen, ze nuchter in te zien en er mee om te gaan.Dit is voor mij een heel belangrijke reden om hier te blijven ( geiten vind ik ook enorm leuk en doet me lachen)Trek je mijn trubbles niet aan. Ik heb goede medische verzorging .Ik ben hier om te praten over het onderwerp waar het voor staat, Alcoholisme.Is er iets anders dan is daar ook weet een ander forum voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ja Mieke, ik begrijp je wel. Hou vooral die vechtlust vast, want die heb je nodig. Zolang je vecht kun je heel wat overwinnen!En Knuffie, ik kan me ook wel voorstellen dat het oplucht dat je het gezegd hebt. Het lijkt me heel moeilijk om hier gewoon mee te schrijven, terwijl je in gedachten voortdurend hiermee bezig bent en niemand weet ervan. Keten jullie er maar vrolijk een eind op los hoor, als je daar zin in hebt. We doen wel mee.Mensen, ik begin ook een beetje moe te worden, dus ik zoek zo mijn bedje op. Dus alvast welterusten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Goeieavond allemaal. Ik heb geprobeerd een beetje bij te lezen maar het is nogal veel dus niet alles is tot mij doorgedrongen. Wel de verhalen van Knuffie en Mieke. Vreselijk nieuws. Ik wens jullie allebei heel veel sterkte en ook voor jullie directe omgeving.Ik heb weer een lekker dagje gehad en veel gedaan. Het is nu 20:39 uur in de avond en nog steeds een graad of dertig.Zien jullie het contrast tussen deze twee alinea's? Ik voel mij er soms wat ongemakkelijk bij. Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Anna,ga jij maar lekker slapen en trek je je het je allemaal niet aan.Tot morgen en ik zie je sowieso zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Knuffie en Mieke,Ik kon vanavond niet op het forum zijn en wilde voor ik naar bed ging nog even bijlezen. Dat was een hele klus en ik ben nu pas weer bij. Maar ik ben een beetje onthutst door jullie "andere" verhalen. Die misschien veel verklaren over hoe jullie je op bepaalde momenten voelen. Ik ben blij dat jullie dit meegedeeld hebben want zo'n ziekte is voor een groot deel erg bepalend hoe je tegen dingen aankijkt. Ik ben in elk geval weer eens met m'n neus op het feit gedrukt dat "oplossingen" aandragen voor een ieder een andere aanpak nodig heeft en dat planken af en toe zonder het te willen flink misgeslagen kunnen worden, gewoon omdat je de achtergronden van een ander niet altijd kent. Ik bewonder jullie moed en ook gevoel voor humor die je hier op het forum laat zien en hoop daar nog heel lang getuige van te mogen zijn. En nu ga ik echt naar bed. Ik moet dit nog eventjes verwerken, maar zal er ook niet te dramatisch over doen. Daar schiet niemand wat mee op en jullie zeker niet.. Een hopelijk fijne nachtrust gewenst en tot morgen weer...Liefs, Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Jos. en nu moet je ophouden met z**ken.Er is de afgelopen tijd enorm veel energie in je gestoken.Licht de moderator maar in als je zin hebt.Misschien kun je je woede op wat anders richten?Je spreekt in rasadsels en om het min of geringste log je uit.Wil je een gesprek hier? Sta er dan ook open voor !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @Ariel, 20.39 en een graad of dertig ?, op welk paradijs mag dat wel niet wezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ariel, ik wou dat het hier zo lekker warm was!! Hoe is het met je kleinkindje?@anna, ik heb soms op mijn tandjes moeten bijten maar ik kom hier graag en vind het leuk om met jullie te praten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ik denk dat ik dit forum maar ga laten, ik heb geen leden gemeld heb ik ook geen zin in. Ik vind het erg dat het mij kwalijk genomen wordt dat ik hier niet steeds aanwezig ben. @ Knuffie ik lees over je problemen , ik hoop dat alles goed voor je verloopt . En k wens je veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ha Marieke ik ben dus niet de enigste die de dingen gezeur vind? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Knuffie.Met Luke gaat het uitstekend.KarelK.Dat paradijs is in Brazilië waar het carnaval dit weekend in alle hevigheid zal losbarsten. Ik hou het echter bij een boek, een goed stuk muziek en een paar glazen water, cola light of een vruchtensapje. Misschien kijk ik op tv nog wel wat naar die beroemde optochten maar ook dat weet ik niet zeker. Die beginnen pas om 's-avonds een uur of elf en duren dan tot de volgende morgen vroeg.En mijn vrouw heeft vakantie want het openbare leven en de scholen liggen stil dus wij gaan samen ook nog wel een paar leuke dingen doen.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Koh Truste en maak je geen zorgen.Laat me ff via pb-tje weten hoe en wat ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @Mieke,doe ik morgen. Okee?? Doei doei... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Lieve mensen,Als ik soms de verhalen hier lees denk ik : wat heb ik het toch eigenlijk gemakkelijk. Ik heb een heerlijk leventje, een lieve vriend, een fijn huis, goede vrienden, een leuke baan met fijne collega's en ik ben kerngezond. Zo'n 2 weken nadat ik ben gestopt met drinken voelde ik me steeds vrolijker worden. Ik voel me bevrijd. Tuurlijk denk ik regelmatig: een biertje zou er wel ingaan. Maar dat zijn maar momenten, geen uren tandhakken en aftellen.Ik ben nu, dacht ik, 13 weken gestopt, en eigenlijk gaat dat dus verbazingwekkend makkelijk. Nou moet ik hier wel aan toevoegen dat ik al talloze keren heb geprobéért te stoppen, en dat was me tot nu toe niet gelukt. Heb me zelfs meerdere keren het ziekenhuis ingedronken....En het is niet zo dat mijn leven één en al zonneschijn en madeliefjes is, maar ik tel mijn zegeningen en door sommige verhalen hier besef ik weer hoe bevoorrecht ik ben. En wat voor duffe muts ik ben dit kapot te hebben gemaakt door drank.Dit waren zomaar wat gedachten die bij me opkwamen na het lezen van jullie verhalen van vanavond, het is een beetje warrig geheel geworden.En laten we het elkaar vooral niet te moeilijk maken. Velen van ons hebben het al moeilijk genoeg. Alles heeft waarde: de lach, de traan en alles wat daartussen zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Joehoe Koh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @kohtje, ik wil ook niet dat er dramatisch over gedaan wordt!!!De medische wetenschap staat al ver en wie weet vinden ze nog een oplossing voor mij, h!! Bedankt voor je lieve antwoord en laten we nu (allé, morgen) weer gaan geiten, hé, haha!! Slaapwel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Jos, het wordt je helemaal niet kwalijk genomen dat je niet de hele tijd ingelogd blijft. Maar in dit geval was het iets beter geweest als je wel even bij had gelezen, want toevallig kwam je opmerking even heel erg ongelukkig binnen het onderwerp waar we het over hadden.Als jij ervoor kiest om hier zoiets eruit te gooien, zonder dat je weet waar we op dat moment over praten, of waar iemand mee zit, dan mag je het niemand kwalijk nemen daar kwaad over te worden. Oké. Iets meer inleving in de andere mensen op dit forum zou niet gek zijn.@Mieke, ik probeer het me niet aan te trekken hoor, maar ik leef wel met jullie mee. Meer kan ik niet doen helaas.Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Knuf,Ben blij een sterke medestrijder in alles te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden