knuffie Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 En nu ga ik een slaaptabletje nemen (anders doe ik geen oog dicht) en me wat in de zetel nestelen!!Bedankt voor alle duimen en gedachten voor morgen en slaapwel! (zit ik nu ook te janken, zeg!!!)tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 @ Marion lieverd.Schaam je nooit voor je gevoelens omdat je vind dat die van een ander erger zijn dan de jouwe.Klappen komen aan uit welke hoek ze ook komen.Denk aan jezelf en hoe je hiermee omgaat, maar cijfer jezelf nooit weg omdat een ander het moeilijker heeft dan jou.Jij hebt nu je shit en moet er nu op dit moment mee omgaan.Ik wens je veel sterkte toe Marion, want waar jij mee zit is ook niet niksLiefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 Mieke, gewoon jezelf zijn dan komt het wel goed.Knuffie, heel veel sterkte morgen. Ik zal ook aan je denken.Sneeuwwitje, wat wil jezelf? Misschien lucht het je wel ontzettend op als je weet waar je aan toe bent.Wat een mooie berichten vandaag. Ik ben het met BamBam eens, als je stopt met drinken dan verstoor je het evenwicht wat jezelf hebt opgebouwd. Ik ben ervan overtuigd dat het dan juist heel goed is ervoor te zorgen dat anderen dingen de functie van het drinken overnemen. Als dat oud zeer verwerken is of beter voor jezelf te zorgen.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 @ Anjo, dank je@ allen ik ga naar mijn schaapjes toe.Tomkat is er helaas niet. Die is logeren bij vriendje Boefkat.Morgen laatste spulletjes pakken.Ik ga rond 09.15 weg dus ben er mo vroeg nog wel ff.Zal mo vragen of ik een laptop op mijn kamertje mag Slaap lekker en tot mo fftjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 Danke, anjo!! Sorry voor mijn uitval de vorige keer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 @ Kuffie,pieperd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 @mieke,danke, nu komt er een lachje door mijn tranen heen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 Mieke, goh, ik zit nu ook al half te janken.Problemen kun je tijdelijk wegdrinken, maar nu er geen alcohol meer in het spel is, komt het allemaal harder of werkelijker aan. Zelfs mijn blaasontsteking lijkt wel erger dan anders. Oh sorry moet even klagen. Ik neem ook een slaaptabletje, anders lig ik de hele nacht wakkerAnjo, misschien heb je wel gelijk, nu moet in me constant tegen iedereen verantwoorden. Vooral als je een goede dag hebt, dan juist zien de mensen je, als je moe op bed ligt of pijn hebt dan zien ze je niet. Vaak wordt er dan gauw door anderen een verkeerd oordeel geveld. Ik weet dat ik er boven moet staan, maar in zo'n klein dorp kom je weleens een collega tegen, wanneer je met de honden loopt, tja en ze kunnen het niet aan je zien.Anjo waar woont je dochter? Maak er wel een fijne vakantie van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 Slaap lekker miekje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 Sorry, ik wilde niet zielig zitten doen!!!Ik ga nu maar, misschien dat ik morgen voor ik vertrek nog even kom piepen hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 Lekker slapen Mieke en hopelijk mag je een laptop meenemen, dan hoeven we je niet te missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 Knuffie, jij doet echt niet zielig hoor. Je doet gewoon menselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 Nou 3 jankerds bij elkaar.Probeer er een lach doorheen te krijgen of jank gewoon verder.Traantjes moeten er soms ook uit en ik laat ze ook wel eens biggelen hoor.Blijf positief! Dat blijf ik ookSlaap lekker en ik denk aan julliePS Marion die laptop was cynisch bedoeld hoor ( oud en nieuw) sorrywelterustenkus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 Lekker potje gejankt en nu wat depri maar nu mezelf effe beetpakken en hup, vooruit!!!:sun:maal 4 en slaapwel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 Knuf ik ben blij je ontmoet te hebben, ik vat je berichtjes heel anders op nu.Wel serieus hoor, maar anders.Ik vind je een leuk mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 nachtbraker Marieke is er.Hoi Marieke, ik vind het jammer je gisteren weinig te hebben gesproken want je hebt wel de moeite genomen om te komen.Beetje nnar de zin gehad tussen ge kippen en de hanen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 Ja Marieke je was reuze aardig en ietwat verlegen, maar dat siert een mens nietwaar?Ik ben blij je ontmoet te hebben en vind het enorm dapper dat je gekomen bent.Ben blij dat je een fijne herinnering aan de meeting hebt over gehouden en aan de reacties kun je zien dat iedereen het leuk heeft gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 Oh, de laptop van de jaarwisseling, ja dat verhaal heb ik een beetje meegekregen.Nee, doe dat dan maar niet, is alleen voor vreemde gasten.Doei, tot gauw en wel aan ons denken hé, want we denken ook aan jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 Ik heb me net ingeschreven voor de internetbehandeling. Ik heb een lijst ingevuld en krijg binnen drie dagen bericht.OK, we gaan ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 Mieke,namens mij een hele rustige detox tijd gewenst ,ik hoop dat het lukt om alles weer in perspectief te zien...!en natuurlijk veel sterkte!!!!!!Knuffie, ik begrijp dat het voor jou morgen ook een spannende dag wordt?Veel sterkte meisje, ik zal aan je denken!!!!Kohtje, ik heb je hier niet meer gelezen maar ...........keep up the good work.....Ik denk aan je!!!!!!!Slaap lekker iedereen,sweet dreams!!!!!!!!!!!Joann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 Hoi Marion,Veel sterkte morgen, ik snap dat je zenuwachtig bent, maar morgen om deze tijd, weet je wel, waar je aan toe bent, moet je maar denken. Als je dat weet, kun je weer verder met je toekomst. En hou het nu aub vol, om niet te drinken. Dan gaan die paniekstoornissen ook over.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Mieke,Morgen begint de eerste dag, van je nieuwe leven. Ik hoop dat je lekker opknapt. En dat er voor jou, ook een mooie tijd gaat aanbreken. En als je de laptop mag plaatsen, kunnen we je misschien steunen tijdens je verblijf daar.Liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Mieke en Knuffie, heel veel sterkte morgen.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Lieve Knuffie,Eerst wil ik mijn bewondering, voor je uitspreken. Ik vind het nog steeds jammer je niet te hebben kunnen ontmoeten. Want je lijkt me een top wijf. Je spreekt iedereen moed in, terwijl je zelf, erg angstig bent. En dat spreekt van MOED. Ik zal morgen veel aan je denken en hoop voor jou, je man en kindertjes, dat de uitslagen, die je morgen krijgt, goed zijn. Meid, veel sterkte.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden