ferry Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 hoi Stien,Ik heb hem hopelijk niet weggejacht:huh: weggejaagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Stien, je hebt gelijk . ze liepen gelukkig niet naar me toe, maar je weet maar nooit, want het is nog steeds carnaval.Ik heb ze mooi kunnen laten staan, maar het is wel een gevaarlijk moment om zo eveneen boodschapje te moeten halen.Rosie, ik moet mijn man niet meenemen naar de Aldi of de Liddl, want dan heb je goedkoop boodschappen gedaan en dan ziet hij van die acties van de folder, b.v een buiten- thermometer, of een schroevendraaier e..d. en dan ben je nog duurder uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Anna, dat van die Turkse broodjes wist ik niet, zijn die smakelijk?Ferry, hij heeft inmiddels veel roosjes verzameld toch?Ik dacht nog, even wachten tot na het voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Goed zo Marion, zie je wel ze lopen niet naar je toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Ferry, ik moet lachen om jouw weggejacht. Heb je je hoofd alweer naar je boot staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Raar hé, dat wij geen carnaval vieren.Mijn dochter is voor de derde dag achtereen. Hoe hou je het vol.Als ik echt carnaval zou vieren, zou ik het maar 1 dag vol kunnen houden, de rest heb ik nodig om van de kater bij te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Ja Marion, ik ben toevallig vandaag op de werf geweest. Vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 En dat is dan ook bij de meesten van ons, het grote gevaar. Het niet kunnen stoppen met drinken.Doorgaan tot je niet meer kunt. Dat het letterlijk en figuurlijk je neus uitkomt.Dat je 's morgens wakker wordt en denkt, Oh shit niet weer, het ging zo goed, wat een balen.Droge mond, koppijn, dorst en wat hebben we het leuk gehad gisteren.Zit ik me daar in mijn eentje een beetje alles met een rotvaart op te zuipen en ik moet er twee dagen van bijkomen.Goh, wat ontzettend fijn, die rot alcohol.Komt dit jullie ook bekend voor, dan zou ik zeggen: STOPPEN, STOPPEN.....Neem lekker een paar glazen fris, sta de volgende dag heerlijk op en denk bij jezelf, zo dat heb ik mooi weer geflikt, anders had ik nog met een kater in mijn nest gelegen, of had ik me kl"ten gevoeld en nu voel ik me HEERLIJK, HEERLIJK.......Zo, dit moest ik mezelf weer even onder de neus wrijven en ik dacht, laat ik het eens met jullie delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 marion, bedankt voor je bemoediging; het leven kan zo simpel zijn: na 2 komt 3 en dan 4 enz; ik hoop het waar te maken, ik ga ervoor; ik heb net de soep gegeten die mijn liefste in de koelkast voor me had klaargezet voor hij ging werken. wel lekker na een moeilijke werkdag om dat in de koelkast te vinden. gelukkig stond er geen biertje meer naast.een fijne avond voor jou en alle andere lieve mensen op het forum, bibelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Öh, Ferry, wat een heerlijk vooruitzicht. Hebben we in ieder geval hier nog een Zeeman, want die andere is met de noorderzon vertrokken, of hij heeft het anker uitgegooid bij de slijterij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Heeft er iemand van jullie iets gehoord van Knuffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Hoi Stien, ja, ik vind Turkse broodjes erg lekker. Ze zitten een beetje tussen hard en zacht , en zijn vaak in een soort bloem aan elkaar vast gebakken. Je kunt ze zo los scheuren. Ik koop ze meestal met sesamzaad.Ik begin ook een beetje ongerust te worden over Knuffie. Maar geen voorbarige conclusies trekken, die onderzoeken op zichzelf zijn al niet echt prettig. Waarschijnlijk voelt ze zich gewoon helemaal niet lekker. Ik heb inmiddels kramp in mijn duimen, dus daar kan het niet aan liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Zit ik me daar een partij te typen valt mijn computer uit:wacko:Sneeuwwitje, Ik las terug wat ik had geschreven en dacht; Gatver. net of ik het niet serious nam en dat doe ik natuurlijk wel. Alleen ik kijk even terug op de laatste paar jaar en dan zie ik dat vaak hele goede dingen kwamen uit totale shitdingen. Ik heb de neiging om mezelf vast te bijten, door te gaan tot het gaatje. en dan gebeurd er iets en dan denk ik: Jakkes moet dat nu of hoe moet dat nu? En toch, ik leef nog steeds. Erger nog ik ben er niets ongelukkiger van geworden.Het komt wel goed, meid. Misschien anders dan je gewend was maar jij bent al anders dan je gewend was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Ik ben nu ook zenuwachtig voor Knuffie. Het duurt wel erg lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Ik had dat ook al, een heel stuk getypt zostraks en bloeps weg hele tekst.Misschien een bezigheidstherapie van Tactus????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Mag ik hem een keer lenen Rosie, die macropas? Anders schiet ik er natuurlijk niets mee op dat het vlees daar goedkoop is.Ik heb trouwens maar een heel klein diepvriesje, dus ik kan geen enorme voorraden houden.Ennuh, als Tactus had willen komen had hij zich gewoon net als iedereen aan moeten melden! Maar ik weet niet of hij zich wel thuis had gevoeld, er werd óók gegeit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Anjo, ik had het ook wel zo begrepen hoor. Lief dat je het nog even duidelijk wilde maken.Lukt de vakantie een beetje zonder Jan ( wiskey voor de nieuwelingen)Rosie, soms zijn mannen inderdaad erger dan kinderen ( sorry mannen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Rosie, ik kwam laatst ook een lege fles tegen , die had ik verstopt voordat ik naar bed ging, zodat mijn man hem niet zou vinden.Maar ja, dat was ik natuurlijk allang vergeten en dan kom je zo'n ding weer tegen op plekken waar je het niet verwacht.Ik heb ook al weleens lege bierblikjes in mijn grote soeppan verstopt. Ja en dan wil je een grote pan soep maken en voilá..... Meestal vind mijn man het altijd wel en staat het de volgende dag op het aanrecht. Hij zegt dan niets, maar goed dat is ook overbodig. Ik weet dan weer gelijk wat ik gedronken heb en schrik dan vaak van het aantal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Goh jongens, dit is discussie 1234. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Ik kwam een week geleden helemaal achterin een keukenkastje nog een vol(!) pak van die weiswein tegen. Dat bocht dronk ik ook, in die literpakken voor 2, 30 euro of zo. Ik was het zelfs lekker gaan vinden, en maakte mezelf wijs dat dat niet zo erg is, omdat er maar 8% alcohol in zit. Alsof anderhalve liter van 8% niet precies hetzelfde is als 1 liter van 12%!Als ik had geweten dat ik daar nog wat verstopt had, had ik er gemakkelijk een keer mee de mist kunnen ingaan. Ik heb het in de gootsteen gekieperd, maar was eigenlijk wel benieuwd of het nu echt zo lekker is, dus ik heb een slokje geproefd. Vreselijk!Enfin, nu heb ik dus echt niets meer in huis, want ik kan geen plek meer verzinnen waar ik nog iets verstopt zou kunnen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Anna, die witte wijnpakken ken ik. Normaal is het niet te zuipen, maar als je eenmaal in de mood bent dan smaakt alles.Ik verstopte ook heel vaak volle flessen wijn of blikjes bier op de raarste plekken, om alleen maar het idee te hebben dat ik wat in huis had, om stiekem te drinken.Nu ik niets in huis heb, voelt het ook wel rustiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Ga ook ff een bakkie halen beneden.Kom zo terug, want ik ben erg benieuwd naar Knuffie.Anna het klopt we mogen nog niet gaan vooroordelen, maar het voelt niet goed. Ik hoop echt dat ik me vergis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 20 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Ik zit ook met smart op Knuffie te wachten. Voor de rest een terugval vanavond door wat spanningen. Ik heb dus verder niet veel te melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Jammer Visje. Ben je nu gestopt? Weggooien meid, de oorzaak van die spanning verdwijnt niet door te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 20 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 @ Anna, je Anna, ik zit aan de fris. Morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden