Spring naar bijdragen

vrijdag 23februari

visje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 118
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En Karel heb je dan ook nog iets leuks gedaan vandaag.
Ik weet niet bij jou maar hier was het heerlijk weer.
Ik ga sinds maandag met een omweg langs die schappen
ik wil er niet eens naar kijken. Klein beetje overdreven dan.
Maar het lijkt wel of je het dan ook overal ziet, bij ons op het winkel centrum zitten al 3 slijters.
Groetjes Femke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, ik sta niet droog. Ik ben er al dik een jaar mee bezig, dan weer een week droog en hup daar ga ik weer. Er komt geen einde aan het gevecht. Ik ben moe, ik slaap niet meer, mijn lijf doet zeer en de batterij raakt leeg. Ik weet dat er maar 1 ding op zit en dat is radicaal en voorgoed stoppen met alcohol. Doe ik dat niet dan gaat alles naar de ... nou ja vul maar in.
Ik moet het zelf doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Water ik ben Femke en nog maar kort op dit forum.
Jou verhaal lijkt ook op mijn verhaal. Ik weet het je gaat er kapot aan.
Ik heb de afgelopen twee jaar ook zo'n gevecht gehad het is niet normaal.
Het is niet vol te houden. Maar ik begin ook pas hoor, sinds maandag
met pillen vd huisarts. Dus die vijf dagen dat is nog niks.
Maar ik ga het volhouden ik wil het en jij ook.
Groetjes veel liefs Femke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een aantal klusjes gedaan die de laatste paar maanden maar steeds werden uitgesteld. Werkt echt bevredigend als je die dan uiteindelijk toch hebt opgeknapt.
Geeft je weer wat meer eigenwaarde. En wat betreft die rekken, ik denk dat dat altijd wel een beetje een spiegel voor me blijft. Steeds als je erin kijkt zie je dat dat
niet meer voor jou is weggelegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, ik heb dat ook, dan een week gaat het weer goed of soms weleens 10 dagen en hupla weer foute boel. Ik moet nu ook echt stoppen anders ga ik zelf helemaal naar de knoppen.
Maar het is wel moeilijk.

Femke, ik heb zelfs 16 jaar niet gedronken en dacht het ook wel een keer weer te kunnen.
Nee dus, nu drink ik al weer 5 jaar. Het laatste jaar is het al wel een stuk minder, maar nog net als bij Water.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me wel vinden in het oorspronkelijke onderwerp van dit draadje. Ik wil er ook uitstappen enzo. Ik zie geen uitweg, ik ben een slaaf van mijn verslaving.
Ooit had ik een leraar Nederlands die mij leerde dat ik nooit een zin mocht beginnen met "ik" dus dat zal ik niet meer doen.
Klopt, je moet gewoon niet drinken. Het eerste glas is al te veel. Maar ik kan me mezelf niet voorstellen als een nuchter mens. Moet ik dan al die teleurstellingen en fouten en weerstanden maar vergeten, of moet ik ze negeren, of zijn er alternatieven?
Het leven was niet leuk en het is niet leuk en ik moet nog maar zien dat het wel leuk wordt zeg.
Laat mij maar even lezen en zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...