Spring naar bijdragen

Donderdag 1 maart


Twan

Aanbevolen berichten

he bah, Bibelle. Jij ook altijd met je kritiek...:D . Nee hoor, je mag gerust kritiek hebben. Ik was weer begonnen met roken, gisteren een dag weer niet gerookt, vandaag weer wel, in die zin ben ik dus abnormaal rokend.. Hè gelukkig, toch niet helemaal normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fijn doorrotzooien Kohtje, iets wat werkt moet je niet veranderen (dat geldt overigens niet voor de rookgewoonte).

Ik vraag me af hoe het met Mieke is, en wanneer we iets van haar horen. Ik hoop dat het goed met haar gaat.

Mijn dag zit erop voor vandaag, ik moet morgen weer vroeg op. Allemaal nog een fijne avond, en voor straks welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi kohtje,

Jou is het gepermitterd om zomaar eens binnen te springen, ok!!:heart:

@anna,
danke voor je complimentje!!! Ja, ik vond het echt een héél mooi gesprek en ik heb echt het gevoel dat hij me begrijpt!!! Liefs van ik

@marion,
Ja, hé!! Ik dacht steeds dat hij te klein was om het te begrijpen maar blijkbaar niet, hé!! Ik ben heel erg blij dat ik er eindelijk met hem over gpraat heb!!!

Liefs van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje, ik moet morgen om 8.00 uur al bij de huisarts zijn, en daarna een halve dag werken.

Knuffie, je zoon is een kanjer! Geef ze allemaal straks nog maar een voorzichtige nachtknuffel.

Sneeuwwitje, ongemerkt ga je hartstikke goed hè! Fijn.

En nu ga ik echt slapen. Tot morgen (ongetwijfeld).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goeieavond allemaal,

Misschien dat ik een open deur intrap, maar heb vanavond even rondgestruind op de site van de jellekliniek. Daar is eenzelfde soort onlinehulp als van tactus, maar ook een zelfhulpprogramma waarmee je met een gebr.naam en wchtwrd in kunt loggen. Werkt verder vergelijkbaar met tactus alleen met het verschil dat je alles zelf doet zonder persoonlijke coach. Zag er niet slecht uit.
Ik ga het vanaf vandaag eens een tijdje uitproberen.

Groetjes..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Knuf,

Fijn om je weer 'hihihi' te zien schrijven. Mooi kereltje heb je, ik bedoel je zoontje. Tom heet trouwens je ventje, toch?
Vertel Tom maar dat ik sinds afgelopen zondag nauwelijks meer geslapen heb.

Ik ben verliefd!

Afgelopen zondag met een vriend naar de motorbeurs in Utrecht geweest samen met nog 100.000 mensen en daar stond ze.

Zoals je mogelijk weet, heb ik tot voor 2 jaar geleden, altijd Ducati gereden en helaas moeten stoppen.

En daar stond ze, rood, italiaans, temperamentvol, nieuw model en ze zat heerlijk. Ik heb haar alleen niet kunnen horen zingen. Volgens zeggen, zingt ze met een wat rauwe roffel en haar sound alleen al doet een 'normaal' mens kwijlen van begeerte.

Ik ben radeloos en als ik niet snel hulp krijg, dan...

Hou je taai en liefs voor jullie beiden van

Rufus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Kohtje, wat moet je daar opzeggen.

Ik heb zelf 2 kinderen uit een vorig huwelijk en het zijn mijn kostbaarste schatten, die ik op de wereld bezit. Je wilt er zelfs je eigen leven voor geven. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je soms van die momenten hebt, dat je ze mist.
Ik vind het soms ook heel jammer, dat ik met mijn huidige man samen geen kinderen heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna na je schrijven moest ik voor mezelf bekennen dat ik de achterliggende gedachte had van misschien drinken. Dat moest ik gewoon ff horen.
rvanth (rudy) een jaar dus. Ik wilde veel te snel. Dacht in mijn achterhoofd: och, zomervakantie...en weer met die achterliggende gedachte: wie weet... eentje...
En ik moet toch beter weten heb te vaak terugvallen gehad. Leer ik het ooit??

Knuffie dat doet goed he zulks van je kinderen te horen. Ze krijgen echt alles mee. Ik heb altijd een goed contact met de kinderen gehouden. Alhoewel ze me negeerden (op latere leeftijd) als ik had gedronken. Dat deed pijn. Ik heb ze altijd voorgehouden dat het mijn en alleen mijn probleem was dat ik dronk dat zij er nix aan konden doen en dat ik ook mijzelf moest helpen wilde ik er mee stoppen.
En nu ik niet drink krijg ik er zoveel voor terug.........
groet yansee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi rufus,

Hier voor jou even tom!!
Ik kan me je verliefde bui heel goed voorstellen. Misschien nog een geluk dat je haar niet hebt horen zingen...
Het nadert weer van de zomer en dat is dan ook altijd weer net iets moeilijker. Met alle geronk dat je dan hoort om nog maar te zwijgen van de machines die je overal kunt bewonderen. Dat kwijlen komt me dus ook zeer bekend voor....

Groetjes Tom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was in eerste instantie geen bewuste keuze. Ze kwamen niet. Later hadden we ons daar bij neergelegd. Een heerlijk leventje met ons tweetjes. Toen kwam toch de wens weer boven. Zijn uiteindelijk met succes nog een adoptieprocedure gestart, maar toen we al op de wachtlijst stonden werd ik te oud om nog te mogen adopteren. Nu hebben we ons ook daar wel bij neergelegd en het na moeilijke jaren geaccepteerd. Maar zoals ik zei, er blijven steeds momenten langskomen dat je het toch weer even als een gemis ervaart. Maar we doen er niet meer dramatisch over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...