knuffie Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Hoi , hier hier ben ik weer even!! Alles goed met allen??@rufus, tom vraagt hoe het gaat met je motoliefde!!@anna, fijn voor je dat het toch goed meegevaalen is en dat ze zeggen dat ze je echt niet kwijt willen!! Een pracht van een opsteker, hé!!!Knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Ja, Anna, de dikke van dale, had ook dat het volgens de norm is.norm: 1. manier van handelen waarnaar een categorie van personen zich kan of moet richten. 2. maatstaf, standaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Enne...By the way, heel normaal ben ik ook niet, zelfs soms meer dan prettig gestoord,hihi!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Hai Knuffie, nog een beetje een fijne dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Toen ik dronk was ik normaal volgens de normen die bepalen dat je alcoholist bent. Nu ben ik weer normaal voor wat betreft de hoeveelheden die geheelonthouders hanteren. Kunstenaars worden vaak als niet helemaal normaal gezien, maar in het wereldje van kunstenaars ben je niet normaal als je normaal bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Leuk toch, Knuffie, prettig gestoord.Marion, sinds JP minister-president is krijg ik altijd spontane rillingen bij de woorden 'norm(en)' of 'waarde'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Eigenlijk ben ik dus altijd normaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Hoi marion,Ja, al die doemgedachten weggestopt!!! Tom moest vanavond naar een vergadering en ik heb een heel leuk, verhelderend gesprek gehad met mijn oudste zoon!!! Weet je wat hij zei? Mama, het is wel raar dat jij niet meer elke avond pintjes drinkt, is dat omdat je kanker hebt!!!!!! De tranen schoten in m'n ogen maar ik heb me herpakt en een héél goed gesprek gehad met hem!!! Het einde was van bram dat hij zei, mama, ik begrijp je nu heel wat beter en hoop dat er niets verkeerds uit die onderzoeken komt want je bent echt een toffe, lieve mama!!! Ik wou hem dat moment ter plaatse doodknuffelen, begrijp je?? Dus positieve knuf is back!!!!Liefs van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 @kohtje,Je leek me ook heel normaal hoor!!! geen zorgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Is dat ook normaal, Knuf? Iemand doodknuffelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Och, wat een heerlijk kereltje heb je Knuffie. Hoe oud is hij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 @anna,Liever prettig gestoord dan dodelijk saai, hé!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Ja Anna, maar dat is normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 ja, kohtje, bij wijze van spreken dan,hihi!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 @marion , hij is 12 jaar en heeft de gevoeligheid mee van z'n mama!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Anna, ik had dat ook al toen ik het over normen had. Ik dacht ook gelijk aan Balkie, met zijn normen en waarden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Oei Kohtje, ik hoop dat je nu geen trauma krijgt omdat je normaal blijkt te zijn?Knuffie, wat lief van je zoon en wat fijn dat je zo'n goed gesprek met hem had. Een bijzondere ervaring hè, als je oudste ineens al zo oud en wijs blijkt te zijn. Ik zou hem ook doodgeknuffeld hebben denk ik. En ik geloof ook dat hij een heel erg lieve en toffe mama heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Knuffie, wat knap van zo'n kereltje van 12, om zo'n gesprek te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Ik heb net een heleboel teruggelezen en wilde een heleboel antwoorden/reacties geven, maar nu ik eenmaal aan het eind van het draadje ben gekomen weet ik bij God niet meer waar het allemaal over ging. En om alles nou nog een keer te gaan lezen...... Dus val ik er hier maar gewoon weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Hihi Kohtje, was jouw geheugen altijd al zo, of zijn dat de jaartjes die beginnen te tellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Val maar gewoon binnen hoor Kohtje, dat is heel normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 dag kohtje,ik durfde er eerst niets van te zeggen (ik vind kritiek geven ook zoiets lastigs) maar ik vond het wel jammer, dat je weer begon met roken. hoe is het nu? normaal rokend, of normaal niet-rokend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Tja Anna, weet je wat het is, ik weet niet of het normaal is dat ik normaal ben. Ik ben en blijf een twijfelaar die geen keuzes kan maken omdat alle voordeel ook z'n nadeel heb. Normaal heeft voordelen maar abnormaal ook wel. Ik heb het geloof ik al eens eerder gezegd: ik rotzooi maar wat aan en zo red ik het al met al toch al weer bijna een halve eeuw. Dus zal die tweede halve eeuw ook wel zo gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Bibelle, ik denk abnormaal rokend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2007 Kohtje, het is wel te hopen voor je, dat je de tweede halve eeuw minder alcohol drinkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden