Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 feb.

knuffie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 174
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

lucas, mijn vorige berichtje was een hartekreet, in de hoop dat je die nog zou lezen voor je bier ging halen; en net zoals dat hoort bij noodkreten: kort en bondig.

maar nu dus maar wat uitgebreider, in de hoop dat ik je steunen kan: misschien helpt het je meer als je probeert om van je hart geen moordkuil te maken en eruit te gooien waarom het nu zo moeilijk is.

in elk geval heb je om hulp geroepen, je had ook pas na het zuipen op de dagdraad kunnen komen, en niet er voor; dus ik heb nog zeker hoop voor je; als je je wanhoop deelt, is er al een sprankje hoop.

je bent niet alleen, er zijn er vandaag meer die tegen gremlins aan het vechten zijn, met elkaar één front vormen tegen die ellendelingen helpt misschien.

ik hoop dat je het toch nog redt! gooi het er maar uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lucas, ook al heb jij een bijbelse naam, de mijne komt niet van bijbel, maar rijmt op libelle (door mijn oma gekozen)

als je God niet vinden kan is dat geen ramp, Hij stuurt zijn engeltjes denk ik in de vorm van kohtje en van mij, en ondertussen misschien ook van anderen.

en de goede engelen zitten ook in je eigen computer, want je hebt geschreven vóór je dat bier ging halen. God in je toetsenbord, aardige gelijkenis denk ik, moeten de theologen zich maar eens over buigen.

ben je er nog en redt je het nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

khotje geweldig bedankt en biblle ook deze jongen gaat slapen en wil met jullie er door heen, al ben ik nu het spoor compleet even kwijt.leven is een grote verassing en vaak weet je niet waar het heen gaat.ik doe mijn best net als jullie maar ik schreuw van de pijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien en Lucas,

Ik denk dat die Gremlins bij mij vandaan komen. Had er een een beetje vale rode jas aan?
Ik ben net op zolder wezen kijken en ze zijn pleiten. Ze hadden zich daar in oktober terug getrokken omdat ze teveel genegeerd werden. Het zijn echte krengen, niet naar luisteren en negeren...negeren. Dat is het enige wat helpt. Net zoals de vrouw op het Forum die geen naam mocht hebben.

Stuur ze terug, ik weet raad met ze!

Rufus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve rosie en bibbley in alles zit bij mij drank ,een dag goed gewerkt lekker gesport ,lievde met mijn vrouw gehad echt alles is reden tot.................soms wordt ik daar hopeloos van en daarbij a ik naar de aa en ook daar zakken ze door het ijs ,wanhopig weet het vaak niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...