Mick Geplaatst 10 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Sorry... Gaat je gewoon weer lukken ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Anna je bent 1 van mijn inspiratie bronnen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Water, stap uit je slachtofferrol en ga aan het werk.Je mag het moeilijk vinden, je mag op je bek gaan, wie zijn wij om dat niet te begrijpen.Maar het herstel begint bij jou en bij jou alleen. Probeer het, probeer te bekijken hoe je dat zou kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Rot voor je Water. Zoals ik net al zei, ik zou je graag willen helpen maar ik heb geen idee hoe. Als ik iets voor je kan doen moet je het zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 @BB wrom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Tja Water, wrom.Op die vraag kun jij alleen een antwoord geven en ik wens je succes en sterkte daarbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Ja Anna, dat gevoel heb ik ook bij Water, het liefste had ik hem nu de hand toe gestoken.Vreemd gevoel:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Ziza, zit je alweer op je stoel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Niet doen, dames.Ik ben niet lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Waarom denk je dat je niet lief bent Water. Je hebt net gezegd dat je altijd geprobeerd hebt iedereen te helpen. Dat vind ik lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Hoi Bambam,En ik ga er ook gelijk weer af... hahaha.. naar bed...Wens iedereen nog een fijne avond en sterkte....Weltrusten en tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Ja Anna maar achteraf denkt men daar anders over he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 HIhi, truste Ziza. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 10 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Aaah Ziza, nog 1 toegift ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Dat begrijp ik niet Water, tenzij je bedoelt dat je goede bedoelingen verkeerd uitgelegd worden. Daar weet ik ook het een en ander van.Welterusten Ziza. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Annaik bedoel dat ik vaak mijzelf wegcijferde om de ander een kans te gevenzoveel ingeleverd en niets teruggekregenik weet wel dat het daar niet om gaat maarik vertrouw niemand meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Zo, ik ga m'n zus een glaasje inschenken, mezelf een glaasje water inschenken, lekkerrrrrrrr, m'n lieffie bellen en daarna naar bed.Slaap wel allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 10 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Mmmmm, lekker fris glaasje water.Slaap lekker BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Ik begrijp wat je bedoelt Water. Dit soort dingen gebeuren, het is mij ook overkomen. Daarom heb ik ook moeite om mensen te vertrouwen.Daarom wil ik nu ook meer mezelf als uitgangspunt gaan nemen. Ik weet dat ik een ander niet gauw zal schaden, want dat zit niet in mijn karakter. Maar ik hoef de behoeften van anderen ook niet meer als uitgangspunt te nemen, en me zelf in de hoek te laten zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Welterusten BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Klasse Anna, zo hoort dat.Maar mijn ouders... Het duurt nog ff voordat ik er ook zo mee om kan gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Waarom zijn je ouders daarbij een probleem Water? Je bent volwassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 ja en ze zijn oud en ik moet voor ze zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 10 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Sterkte water, ik hoop dat je je morgen beter voelt dan vandaag.En verder iedereen welterusten... ik ga nog even een filmpje kijken.Omdat ik nou eenmaal 'altijd' aanpas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden