Spring naar bijdragen

Zaterdag 10 maart

Mick

Aanbevolen berichten

Rat, je bent een topper:present: Hang in there...

Water, ik meen te snappen hoe jij je voelt. Ik heb vaak in m'n auto gezeten en gedacht, wat nou als ik...
Maar ja, het leven is niet altijd simpel, soms is het ronduit kl*ten.
Ik vind het knap van je dat je mee blijft schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Water, als jouw huisarts je klachten steeds wegwimpelt is het geen goede huisarts. Je zou kunnen overwegen een andere te nemen, maar ik weet niet of dat gemakkelijk is.

Je hebt volgens mij een serieuze depressie, en daar is iets aan te doen. Ga anders eens met je bedrijfsarts praten, want ik neem aan dat dit je werk ook beïnvloedt. Je hoeft je echt niet eerst ziek te melden om naar je bedrijfsarts te gaan.

@Mick, fijn dat je je weer wat beter voelt.

@Mieke, goed dat je je aan je afspraak hebt gehouden. Je bent zeker iemand, en wel de belangrijkste persoon in je eigen leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx Mick, komt omdat ik me suf denk. Af en toe moet het er dan uit. Ik ben serieus van plan op de nieuwe manier mijn leven aan te pakken, maar het zal een nog wel even duren voor dat ook daadwerkelijk lukt. Vastgeroeste patronen krijg je er niet in een dag uit. En als je al je hele leven aan jezelf twijfelt heb je ook niet in een dag zelfvertrouwen opgebouwd. Stapje voor stapje, harder zal het niet gaan.

Woordje niet toegevoegd, met dank aan BB.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had werkelijk met mezlef afgesproken, na m'n bezoek aan de AA niet meer te roken.
Ik mag zeggen dat het niet lukt.
Ben bij m'n zus en al vier sigaretten verder. Tja, dan zal ik het wel niet erg genoeg vinden he?

Maar he, ik drink niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Water, ik heb er m'n beroep van gemaakt, anderen vertellen wat ze 'moeten' doen:angry:
Maar het gaat nu over en om jou. En dat je moe bent snap ik ook. Toch begint de verandering bij jezelf, ook al zou je misschien willen dat iemand je bij je hand neemt en je zegt wat je het beste zou kunnen doen.
Ik snap heel veel maar daar heb jij niet zoveel aan. Jij zult voor jezelf op moeten komen. Wij kunnen je alleen maar steunen door te luisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt nog wel, als je blijft roken (ik probeer je te motiveren snap je:cool;).

Wat je daarnet tegen Water zei vind ik heel goed BamBam. Ik merk op het moment bij mezelf dat ik heel graag Water bij de hand zou nemen om hem uit dat dal te sleuren. Maar dat kan ik niet, en daar voel ik me machteloos door, en verdrietig. En ik weet eigenlijk niet precies wat ik daar nu van moet vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...