Spring naar bijdragen

Zaterdag 10 maart


Mick

Aanbevolen berichten

@water, dat jij je ouders wilt sparen geeft al aan dat je een goed mens bent; want als je met 5 jaar dit leven al niet leuk vond, dan zou je dat ook je ouders kunnen verwijten, en het ze betaald willen zetten, of zo iets.
dat doe je niet, in tegendeel. volgens mij mag je daarom best tegen jezelf zeggen: applaus voor mezelf!
en anders waarderen wij je wel. hou vol hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@stien, ik merk daar dan toch niets meer van, en vlak voor ik onder ga, drink ik een hele fles, dan hebben zij ook eens wat.

sorry, na alle vechten van de eerste drie weken adb, begin ik te maffe grappen te maken; ik zal hierna weer serieus zijn. een waardige grijze dame :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@water

je bent geen zeur, maar een waardevol mens, die het op dit moment niet ziet zitten (al langer niet misschien, maar dat maakt je niet minder waardevol)

ik vind je een goede kerel, ook ten opzichte van je ouders, en als je ons met rust had gelaten, dan had ik nooit geweten dat er volwassen mannen zijn, die ondanks dat ze al jarenlang geen gelukkig leven hebben, toch zo veel rekening houden met anderen (zelfs met ons, omdat je je excuses maakt omdat je vind dat je tegen ons zit te zeuren)

dus zeur nou niet..... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bibelle, en dat op jouw leeftijd :D

Water, geeft niets. Ook ik heb zulke tijden gekend, ik herken veel in je. En als ik me niet vergis zullen hier meer mensen op het forum zijn die weer even terug kijken naar het verleden.
Het is niet makkelijk, je hoeft je niet te verontschuldigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ allemaal,
ik geloof dat ik maar eens naar bed ga, ik ben moe.
water, kop op hè? "luctor et emergo" past bij mijn gevoel voor jou.
allemaal een rustige nacht met lieve dromen
een dikke knuffel voor iedereen die nog on-line is,
en ook voor wie nog later langskomt.
tot morgen, bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bibelle:

Mijn dag is redelijk gegaan, dank je. Ik voel me nu wat beter en ben hopelijk weer wat verder gekomen. Ik voel(de) me ook een zeur en zou het liefst het bericht van vanmorgen weghalen, maar ja.. gedane zaken nemen geen keer. En zo kan ik bezig blijven.

Welterusten Bibelle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Water,
Onlangs heeft mijn verslavingsarts mij verteld dat het zelfs je eigen keuze is geweest om bij je ouders geboren te worden.
In 1 e instantie schrok ik me wezenloos, maar na lang nadenken ga ik meer geloven dat er meer is dan alleen dit leven hier.

Ik maak gebruik van dit leven hier en hoop voor nu en in het hiernamaals iemand's engel( of zoiets) te zijn.
Water zie je leven als een film. Jij speelt hierin de hoofdrol en je mag zelf de regie bepalen.

Volgens mij heb ik dat al wel vaker gezegd.

@ de dames, pas op met drooggebruiken hè? ( als je begrijpt wat ik bedoel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga niet naar de arts.
Ik heb een stomme dokter die bij iedere klacht zegt "ach je bent een gezonde jonge kerel, doei".
Ben er al geweest voor zenuwpijnen en hartritmestoornissen en noem maar op en hij zegt gewoon 2 aspierientjes en doewie... ik vertrouw niemand meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@mieke:

haha, ja zoiets ja. Heb ook nog wel even van het weer genoten. Groot glas koffie verkeerd gemaakt en lekker even voor op de stoep in de zon gehangen... Verder beetje gerommeld hier in huis, af en toe toch even op het forum gekeken... en wederom veel nagedacht.. Het is tijd om wakker te worden. Misschien dan toch die koude douche maar eens proberen morgen ochtend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...