Spring naar bijdragen

Maandag, 19 maart 2007


BamBam

Aanbevolen berichten

Hoi Kate,

Met mijn inname zit het nog niet goed. Zit vandaag alweer 1 boven mijn voorlopige streven van 6 pd.

De vorige keer ging het ook niet van een leien dakje, maar was uiteindelijk 3 maanden vrij.

Als ik nu vrij geraak, dan wil ik vrij blijven.

Morgen krijg ik het "actieplan" toegestuurd, ik ben reuze benieuwd wat ze gedestilleerd hebben uit mijn verslaggeving.

Ik ga nu verder lezen.

Groetjes
Corinne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 150
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Rosie,

Ik weet natuurlijk niet wat je op dat werk hebt meegemaakt.

Ik heb een keer de deur achter me dicht geslagen. Dat was niet meer te doen, de ene na de andere collega belandde bij het riagg en wao. Ik wou ze niet opvolgen.

Het ontslag bij de laatste baan viel als een koude douche over me heen, ook al had ik toen al het idee dat de boel op sterven na dood was en me al aan het oriƫnteren was richting een andere baan. Ik zat toen al toe te werken naar minderen wat me tot dan toe op eigen houtje aardig lukte (van 3 flessen wijn naar 1 per dag). Ik heb daar ruim 13 jaar gewerkt, dan wordt het toch wel je familie. Nou ja, ik kom er af en toe nog eens langs en heb nog contact, behalve met mijn baas die zichzelf ontsloeg (en daardoor mij), ik denk dat hij zich nog steeds schuldig voelt aan mijn werkloosheid.

Nou ja, ik zie wel, uiteindelijk moet er toch iets rollen uit al die sollicitaties.

groet
corinne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke woordkeuze CPAS.
Je zou ook alvast met je eigen 'actieplan' kunnen beginnen en de rest in de gootsteen flikkeren, waarom wachten tot morgen?

Water, kom morgen verder praten als je nuchter bent. Ik weet uit hele betrouwbare bron dat het geen enkele zin heeft te praten met mensen als ze dronken zijn. Dat noemt men DRANKJANK!
En geloof me, dat liedje heb ik heel erg vaak, ongeveer 100.000x gezongen.

Time to go. Ik word narrig.

Ben herstellende van iets griepigs, hoop vanacht iets beter te slapen:lips:

Mick, ik begrijp dat je nu al graag vier maanden ADB zou willen zijn maar.......ben je niet een weekje te vroeg? Lees je draadjes maar terug.

Slaap wel allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga naar bed, het was een goede maar lange dag, morgen moet ik weer vroeg aan de slag, en ben ik veel onderweg, hopelijk zonder sneeuw, want ik ben bang voor gladheid. ik hoop dat iedereen goed slaapt. ik zit al te gapen (goed dat jullie me niet zien, en icoontjes gapen gelukkig niet.... wat was er nou eigenlijk mis met die icoontjes vandaag?) welterusten allemaal, bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Anna,

Pech is niet erfelijk, die komt vooral door de omgevingsfactoren.
Ik begrijp dat die kinderen van jou ook een tikkeltje aan het puberen zijn.
Onze insteek is altijd geweest, laat maar schreeuwen. Negeren dus, dan pak je ze op zo'n moment het hards. Op zo'n moment valt er toch niet te praten. Gaan ze naar hun kamer (en die deuren moeten het eeuwig ontgelden) en komen ze later met hangende pootjes terug en vooral voor rede vatbaar.

Ik besef nu ineens dat dat voor mij steeds een aanleiding was om er een te nemen. He, door jullie ga ik mezelf (mijn zwakke punten) nog eens leren kennen.

Het komt wel goed met die kinderen van je.

groet
corinne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Water,

Kop op jongen. Een paar weken voor de herfstvakantie had ik alles klaargelegd. Ik vond wel dat de blisters de deur uit moesten zijn via het afval. Toen dat gebeurt was, bedacht ik dat in eerste instantie mijn dochter van 16 de grootste kans had mijn lijk te ontdekken, dan mijn zoon van 19 en dan mijn man. Toen bedacht ik: "Nee, dat wil en kan ik ze niet aandoen". De volgende dag alles uit huis verwijderd onder het mom van opruiming van de huisapotheek (was hard nodig).
Met wat moeite ben ik uit het dal opgekrabbeld.
Doe me een plezier en krabbel ook op. Het leven is het toch waard, je kunt nu eenmaal nodig zijn voor een ander, al vergeet je dat soms door je eigen sorres.

Kop op en blijf bij ons, wij hebben je ook nodig.

Corinne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weltrusten allemaal.

Ik ga, als ik straks in bed lig, genieten van 7 maanden ADB zijn.
De nicotinestrijd heb ik, tijdelijk hoop ik dan toch, opgegeven, heb vorige week shag gekocht. Voor 'straf' afgelopen weekend vreselijke keelpijn, maar what the heck!

Alleen vandaag drink ik niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Longchamps,

Dat is bekend dat roken en drinken elkaar aanwakkeren, daarom probeer ik ook beide te minderen om uiteindelijk te stoppen. It's a long way to Tipperary, maar eens moet ik toch een blauwe knoop zien te worden, ik wil geen CAN-er worden, die zijn aso.

groet
corinne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Droefie,

Ik hoop dat je zakdoeken genoeg in huis hebt. Ik kan ook zo emotieel zijn, zelfs bij een gewone film of een serie zoals Spoed, hoewel ik daar af en toe wel hartelijk kan lachen om de verkeerde vertalingen vanuit het Vlaams (ik ben van oorsprong een Vlaming), bv van een perouche een poes maken, nou ja, een perouche is een kanariepietje (begrijp waarom ik dan in een deuk lig).

Groetjes en sterkte
corinne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BamBam,

Je hebt helemaal gelijk, weggieten die hap. Maar ik durf nog niet, en inmiddels is het dinsdag.

Laat ik maar eerst proberen geen nieuwe fles te kopen. Loopt de oude leeg en heb ik niets meer.

Niets meer in huis, daar had ik het de vorige keer ook moeilijk mee.

Ik zal het toch een keer moeten doen.

slaap lekker
corinne

PS wat een hoop berichten vandaag, ik zit nu al een uur bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...