Anna Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Ik vind het razend spannend, maar ik moet morgen vroeg op, dus de uitleg van Houtje lees ik morgen. Roken hoef ik gelukkig ook niet meer, alleen maar mijn tanden poetsen.Zij die gaan slapen groeten u, en wensen u allen welterusten.Aanpassing: Houtje's berichtje toch nog gelezen, want het stond al boven het mijne. Bedankt voor de uitleg Houtje, lijkt me inderdaad heel logisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 En lees dat stukje van mij nog eens over het gat in je hart, dat kan je niet teveel lezen (sprak zij bescheiden). Bij mij is het 100% zo dat ik eigenlijk het leed van het leven niet aankan en daarom allemaal middelen en manieren zoek om er mee om te kunnen gaan, maar het lukt niet altijd. Drank is een krachtig medicijn, maar erg verslavend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Heil Ceasar en Welterusten Anna,Was zeker weer een drukke dag hè vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Ja, Houtje, ik weet dat de jeugd van tegenwoordig SMSt en mailt met afkortingen, maar ik versta er niet veel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Viel mee Houtje, maar wel gezellig. En nu ga ik echt naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Slaap lekker Anna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Het verhaal staat bij Thema's rondom alco, met een toevoeging van mij toen in zondag zo geroerd was door mijn favo dichter, Rutger Kopland. Zie aldaar,ik ga mijn AD, Up-date's, klein slaappilletje nemen (ivm de prikkels van de dag), mijn bed aanzetten (elektriek wegens afwezigheid warm ander lijf) mijn brood voor het ontbijt uit de vries halen (de schone vries joepieieieieieieieieieieeeee!!!!) en ik ga (let op)in bed drie dingen opschrijven die vandaag GOED zijn gegaan, hoe lullig ook. Daarmee bevecht ik de monsters van de depressie, door mezelf 3 complimenten te geven. De vriezer is schoon, dat is één. Ik had tamelijk heerlijke lasagna gemaakt, vanmorgen al, dus geen gehaast tussen sporten dochter en koor door dat is twéé, en drie: ik heb gewoon om 1800 in de zon de kids getracteerd op een ijsje en gezegd: als je je bord niet leegeet geeft het niet.Anna, slaap ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Ceasar, mooi gesproken:)Was ff buiten roken, mag niet binnen. GOOORRRRRR, over ingesleten mechanismes gesproken. Ik word daarna ook misselijk, hoe dom kan een mens zijn, dit mens dan, hihi.En ja, ik denk idd dat het zo werkt. Ik val ook nog zo snel terug in oud en vertrouwd maar drinken wil ik niet meer. Ik durf nog niet hardop te zeggen dat ik nooit meer kan drinken maar het idee begint wel meer vastere vormen aan te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Weltrusten Koekie, slaap lekker en je hebt het geweldig goed gedaan vandaag! Een voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Ooooh, lekkerrrrrrrrrr, lasagna.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Bammetje,Et tu Brutus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Ik ga m'n stinkb*k schrobben, m'n blauwe penning naast m'n bed leggen, bedenken dat ik een fijne dag heb gehad vandaag, bedenken dat er weer licht schijnt aan het einde van de tunnel, morgen minstens 1 ding ga doen waar ik geen zin in heb, nl de belastingmevrouw bellen over iets, en voor de rest weer uitrusten van de griep.En natuurlijk naar de AA morgenavond. Gaat helemaal goed komen volgens mij.Weltrusten allemaal, slaap lekker en ik wens jullie fijne dromen toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Et tu wat koekie, heb ik het ook goed gedaan of........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Marieke, je zou m'n vader es moeten horen als tie op de hoek staat te lullen met andere oude mannetjes, die hebben de bek echt niet stil hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Dat zijn ook drie hele goeie dingen BB, en kijk nou hoe fijn, zo sleuren wij mekaar de avond door.Ik zit ook al in me négligéetje, toch niemand die het ziet, hoewel, de kat kijkt hongerig naar mijn kittige slippertjes met pomponnetjes erop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Disciplina vitae scipio, Houtje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Welterusten allen die gaan slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Zo is het!Water, m'n talenkennis reikt niet zo ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Cicero toch, Water? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Oh ja, ik zou naar bed. Ik geloof dat ik wat begin te herstellen, heb geen snars zin om naar bed te gaan. Goed teken. Maar toch nog een keer weltrusten. Latersszzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Sorry, ik verzamel oud-latijnse gezegden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Dag lieverd, weltrust en wees trots op de DRIE GOEIE DINGEN HÈ.Al het goede komt in drieën. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Nou kom maar door hoor, ook al begrijp ik ze niet, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 mea culpa ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Will doB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden