bibelle Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 ik zat te rommelen op de dagdraad en zag dat we bezig waren aan discussie nummer 1312. ik ben een getallen-freak (kweeniewaarom) en 1313 slaan we dus gewoon over, oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Ik ben nu waarschijnlijk zéér kinderachtig, maar zo'n draadje als dit roept dus een in mij wakker.Ik geloof niet in ongeluksgetallen en dergelijke, ik heb er ook nog nooit iets van gemerkt. Misschien is 1313 juist wel een enorm geluksgetal, en lopen we weet ik wat voor zegeningen mis door dit draadje over te slaan. Doe ik dus niet aan mee.Vandaar dat ik dus even mijn rebelse trekje zijn gang laat gaan, en ik lekker tóch reageer op dit draadje. Overigens heb je vandaag dus al drie draadjes geopend Bibelle, ik hoop niet dat je dat iedere dag gaat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Hoi Anna,Ben het volledig met je eens, wat een gezever.Groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Ik kwam gewoon even piepen maar ben later weer even terug! Toch kan ik het ook niet laten om te zeggen dat ik dit wat verspilling van 'draadjes' vind!!@anna en ferry, ik ben het met jullie eens!! Zit er toch wat rebels in knuffie, hé!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden