knuffie Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Slaapwel, kohtje!!@allenIk ga ook wat in de zetel zitten en dan slapen want vanaf morgen ben ik weer 7 nachten in de weer!!! Geen rustige avondjes in de zetel (of op het forum) maar werken!!!slaapwel allemaal en sterkte voor allen die het even moeilijk hebben!!!Knuffel van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Trusten Knuf, rustige wacht. xXx Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Visje, hoe gaat ie?Knuffie, wel op jezelf passen hé, met al die nachtdiensten.Jammer dat het eten niet smaakte Corinne. Ik zou niet weten of het van de refusal komt.De marathon van Rotterdam was net op het journaal, moest alweer aan je denken. Moet toch niet gekker worden. hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 En Mieke, heb je een lieve schoonmoeder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 He, he,Ik dacht dat het niet zou overgaan, maar nu voel ik mij weer stuk beter.De duffe hoofdpijn is gezakt, de spanning is van mijn buik, ben nog maar een klein beetje misselijk.Ik hoop dat het de komende beter gaat.'t Is duidelijk dat mijn lichaam terug moet wennen aan een leven zonder alcohol.De komende week heb ik in ieder geval veel afspraken, dat zal lekker mijn gedachten afleiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Knuffie.Slaap lekker straks en sterkte met je nachtdiensten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Hai Marion, zo, zo.Tot gauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 @ Corinne. XX Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Danke visje, marion en corinne!!Ik kom wel soms even piepen, hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 @ Knuffie,fijn dat je wel komt piepen, heb je gemist.@ Visje, alles gaat hier goed dank je.@ Marion eindelijk een lieve schoonmoeder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Mieke, dat is goed om te "horen"Ik heb nu voor de tweede keer ook een hele fijne schoonmoeder, die tenminste niet claimt.Nu moet ik gelijk aan Rosie denken..........Rosie ben je al terug uit Spanje????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Marieke, gaat het weer?Als je buren vandaag zo'n kabaal hebben gehad, zullen ze vannacht vast slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Goed dat je het drooggehouden hebt Marieke:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Ook welterusten, Marieke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Zomaar een tekst........ergens verstopt op een foto in een tijdschrift..maar wel heel erg treffend voor mij..In the end what matters most isHow well did you liveHow well did you loveHow well did you learn to let go...........!Het gaat me steeds beter af...........laten zijn en loslaten!!Het geeft rust....en ruimte in je hoofd en hart...! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Joann,Inderdaad een aardige tekst.Soms vind je leuke en verrassende dingen op de gekste plekjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Op een gegeven moment is het zover,zomaar in eens.dan denk je niet meer aan de alcohol,je leven is veranderd, de alcohol heeft er geen plaats meer.Dat geeft rust,dat geeft energie,dat geeft vrijheid,dat geeft trots,Maar voordat het zover is,moet je echt die eerste laten staanen vele Gremnlins verslaanen vechten....vechten...Maar het is het waard.Ik weet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Het leveren van een gevecht.........dat is je verzetten tegen.........En dat waar je je tegen verzet...dat hou je daarmee in stand.......!!!!!Laat het los.......dan is het vrij om te gaan........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Mooi gezegd, allebei.Ik ga nog even lezen en dan naar bed.Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Slaap lekker Corinne,ik hoop dat je je morgen wat prettiger voelt dan vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst 16 april 2007 hoi kohtje, beter laat als nooit van mij nog een proficiaat ivm je een jaar adb .groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 17 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2007 moest ergens anders staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden