Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 april Hieperdepiep HOERAAAA

Mick

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 67
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anna..............ik wilde het gewoon niet hard op zeggen.!!!
Maar er zijn er nog genoeg die niet durven.......je bent daarin echt niet alleen!
Ik durf ook niet!
Dus probeerde ik wat te porren....want Ziza´s en Rudy´s teksten lees ik wel heel graag!
Dus Ziza en Rudy...........kom op..!!!!!!!
Jullie trokken al velen over de streep.........ik hang op het randje
give me a hand!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann, ik hang ook op het randje om naar de AA te gaan.
Ik heb gisteren een mail gestuurd naar de AA en gevraagd waar bij mij in de buurt bijeenkomsten zijn.
Kreeg ik als antwoord in Gorssel. Ik zou niet eens weten waar Gorssel het ligt, dus zo dichtbij zal het ook wel niet zijn.
Ik heb een hekel om in het donker te rijden, als het hier in het dorp zou zijn, dan was ik misschien al wel gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Marion alle kinders gedijen hier prima !!
We gaan nu door de laatste stuiptrekking van het waterpokkenvirus,
wat wil zeggen.......de kleinste heeft ze nu....de rest heeft het allemaal al gehad.
Dus dat komt niet meer terug.......zegt men...!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Marion, met mij is alles goed. Ik hoop dat je nu een tijdje zonder antibiotica kunt. Als je het zo vaak moet slikken werkt het op een gegeven moment bijna niet meer, en het tast ook je algehele afweersysteem aan.

Ik wil nog wel even iets vertellen over BamBam's stukje over bang zijn vanmorgen. Heel toevallig (als toeval al bestaat!) was dat vandaag precies van toepassing op mij. Toen ik het las vanmorgen, wist ik dat nog niet. Maar ik voelde me er wel door aangesproken, want ik ben ook een van die mensen die nogal vaak bang is.
Aan het eind van de ochtend werd ik gebeld, of ik vanmiddag tijd had voor een gesprek dat behoorlijk belangrijk voor mij kan zijn. Ik zat al een poosje op dat telefoontje te wachten, en daar was ik al behoorlijk nerveus over. Maar ik had niet verwacht de uitnodiging al voor vanmiddag te krijgen, dus mijn eerste reactie was er een van een soort paniek, want het was immers te onverwacht en te snel! Toch heb ik het gedaan, ondanks mijn angst, en het is heel goed gegaan. Ik heb erbij gezeten alsof ik de rust en het zelfvertrouwen zelf was, ik was zelfs stomverbaasd van mezelf!
Als ik gisteravond, en alle avonden daarvoor gedronken had, had ik dit nooit gekund. Sterker nog, 9 maanden geleden had ik dit nooit gekund, zou ik zelfs het mailtje niet gestuurd hebben dat tot dat telefoontje heeft geleid.
Ik ben zo blij dat ik niet meer drink! Jullie hebben geen idee hoe heerlijk het is om iets eng te vinden, en het met een helder hoofd, rustig en nuchter toch te doen. En het goede gevoel daarover ook niet te hoeven "vieren".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, dit is zo mooi. Zo'n mooi voorbeeld hoe het anders kan, als je die eerste maar laat staan.
Super gedaan, gefeliciteerd de kop is er af zullen we maar zeggen. :present:

Mijn avond is niet geheel naar tevredenheid verlopen, flinke vergadering. Ik moet even mijn zinnen verzetten anders kan ik straks niet slapen. Allemaal truste voor straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Stien, ik wil echt nooit meer dat duffe hoofd hebben.

@Corinne, Marion, ik word een beetje melig van die remmen. Trommelrem.

Zou best zin hebben in een draadje van 20 pagina's over remmen, kippen, slangen en dat soort zaken, maar ik moet nodig naar bed.:D

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,

Dank jullie wel voor alle felicitaties, slingers, bloemen, kado's, rozen enzovoort. Erg fijn.

Ook vandaag heb ik niet gedronken en dat maakt me blij. Ik weet en voel zo zeker dat als ik het eerste glas laat staan alles goed komt. Dat wil niet zeggen dat er geen hobbels meer op mijn pad komen. Of ik geen angst meer heb en voel. Of geen twijfels, pijn en verdriet voel over keuzes die gemaakt gaan worden. Maar dat geeft niet. Daar ga ik doorheen komen.

Ben vroeg naar bed gegaan, was erg moe. Sukkeltje had echter vergeten haar mobiel op stil te zetten en ik werd wakker omdat iemand me een sms-je stuurde. Nou ja, ik had ook nog niet echt geslapen maar liggen dommelen. Net ff twee pannekoeken naar binnnen gewerkt. Had eerder op de avond niet zo'n trek, die schade heb ik ff ingehaald;)

Met m'n buikje vol en rond zal het slapen zo vast gaan lukken.

Grappig he Anna dat die teksten soms zo van toepassing kunnen zijn. Ik vond de dagweerspiegeling, voor mij vandaag ook erg toepasselijk. Weliswaar om andere redenen maar leuk dat een ieder er wat uit kan halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...