Spring naar bijdragen

Hieperde piep Corinne een week droog


Aanbevolen berichten

Hoi Lindi, bovenaan het draadje staan een aantal grijze knoppen, waaronder 'home' en 'uitloggen'. De 2e van links is 'profiel'. Als je daarop klikt zie je je profiel. Bijna onderaan staat Author Icon, daar kun je een icoontje uitzoeken. Je kunt ze daar ook eerst allemaal bekijken.

Ik klik altijd op antwoord onder een berichtje om te reageren. Dan kun je ook emoticons selecteren. :)
Het maakt niet uit onder welk berichtje je op antwoord klikt, je berichtje komt altijd helemaal onderaan te staan. Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 69
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lindi, zo te zien is het gelukt je ikoontje te veranderen.
Deze is nog niet in omloop, althans niet dat ik weet. Zo kunnen we je minder snel verwarren met een ander. Soms wordt er hier geschreven als een super sneltrein, al zou je dat nu niet zeggen.
Het is vanavond gewoon akelig stil.
Wat ik je wilde vragen, heb jij op de dagen dat je niet drinkt dan geen sterke trek momenten?
En hoe ga je daar dan mee om?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lindi, je bent toch niet van schrik vertrokken? :o

Nou ja, gezellig is anders. Voel me nu net een waakhond van het forum.
Nog iemand in de buurt die het over neemt?
Je zal een moeilijk moment hebben en dan............niets........niemand
Je bent alleen en wil................niets...........niemand
Je bent nieuw en ...............niets...............niemand

Ik geef het op..................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke/Anna,
Het is gelukt met dat icoontje zo te zien - ook wel leuk zo'n politievrouw.
M'n 3e alcoholloze avond. mwa, ook lekker zo'n glaasje warme melk. laat ik er maar vooral aan denken hoe goed & fit ik me de hele dag voelde. ik verlang naar de tijd dat er zomaar avonden voorbij gingen zonder aan een wijntje te denken...zo rustig.
heb vanmiddag mezelf beloond met een hippe jogging-outfit ter vervanging van de hele oude slobberbroek met dito shirt. en een half uur gerend. :)

Lindi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Stien,
Nee hoor, ik ben er nog, Zat een beetje uit te vogelen hoe het gaat met die emoticons. Hoe ik er mee omga als ik zin heb? Overdag heb ik gelukkig nooit gedronken, maar nu begint die zin te komen. glaasje warme melk dus. en berichtjes hier op de site lezen en wat terug schrijven. en dan maar wachten tot het over gaat.
lindi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
CPAS

Even een vraagje. Ik heb het nu al dagenlang koud (ook het weekeinde). Is dat ook een afkick verschijnsel? Ik kan me dat van de vorige keer niet herinneren.



Nou ik slaap de eerste nachten slecht.
En heel vroeg wakker en juist veel zweten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag allemaal, bij vrienden op de logeerkamer heb ik even ingelogd terwijl iedereen slaapt. tijd om alles te lezen is er daarom niet, maar ik wil wel even laten weten dat ik nog besta. ik mis jullie wel, dus vandaar nu even tussendoor.

met mij gaat het goed, en nog steeds adb, ik kan het zelf haast niet geloven, na die afschuwelijke tijd. niet aan denken, anders ga ik huilen. ik blijf nog weg tot na het weekend, en dan kom ik wel weer terug op het forum.

corinne gefeliciteerd, en eventuele andere jubilarissen natuurlijk ook.


:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: een grote bos voor jullie allemaal. wie de roos past, die pakt er maar eentje, hij is je gegund.

welterusten allemaal, en tot de volgende keer maar weer.

:sun: van bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...