Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi Knuffie,

Wat fijn voor je, proficiat en ik hoop dat je weer snel de oude bent. En knap dat je ondanks je spanningen ADB bent gebleven. Ook al 4 maanden, hou vol en je wordt ervoor beloond.

Liefs Ferry.

• Antwoorden 55
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Eigenlijk gek toch.
Vroeger ging ik liever niet mee op visites, opdat ik op mijn gemak kon drinken thuis, later (toen ik ging minderen) ging ik wel mee, want dan dronk ik niet zoveel, en nu ga ik niet mee om te voorkomen dat ik in verleiding kom, om mezelf te beschermen.

Geplaatst

Met dat soort situaties had ik toen ik net stopte niet zoveel moeite Corinne. Ik was gewend op feestjes en verjaardagen niet te drinken, omdat ik meestal nog moet rijden. Ik begon pas thuis de schade in te halen. Nu kan ik rustig blijven zitten als het gezellig is, omdat ik thuis niet meer na hoef te drinken.

Geplaatst

Anna,

Grappig, jij was dus altijd de BOB.

Neen, mijn man noch ik hebben ooit de moeite genomen om een rijbewijs te halen. Ieder woonde in het centrum van zijn eigen stad en hij noch ik heb ooit de behoefte aan een rijbewijs gehad, met al dat openbaar vervoer bij de hand. En verder kun je heel wat taxi reizen voordat je er een auto aan overhoudt, je hebt nooit parkeerproblemen.
Mijn zoon is wel bezig met lessen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...