Dappere Geplaatst 8 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Ik heb zojuist de hele case van Wil gelezen. Het verhaal is eng hetzelfde. Alleen heeft mijn vrouw (nog) geen nieuwe vriend.Ze iswel erg standvastig dus misschien weet ik niet alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Hoi Domoor,Ik heb je verhaal gelezen en wil echt niet lullig overkomen maar het enige wat ik kan zeggen is:"geen woorden maar daden".Je hebt nog de tijd totdat je huis verkocht is. Misschien draait ze nog bij doordat ze ziet dat je echt wilt veranderen. Je bent op de goede weg door de alcohol te laten staan. Die andere puntjes kan je dus ook aanpakken. (En vooral volhouden. Een keertje iets in huis doen wilt nog niet zeggen dat je verandert bent.)Ga ervoor. De eerste stapjes zijn gezet.Mocht je vrouw het uiteindelijk nog niet (willen) zien...dan heb jij het in ieder geval geprobeert. Succes...en...neem de eerste niet (dat houdt mij van de alcohol af). En vooral hier veel blijven lezen en schrijven (indien nodig). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 8 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Zo, voor ik ga slapen nog even een berichtje.Ik lig op de bank, mijn zoon in de logeerkamer, mijn vrouw in ons bed en haar dochter in haar eigen kamer.Was een "geweldige avond".Even uitleggen: mijn vrouw heeft een grote kapsalon en het is dus gewoon dat mijn haar daar wordt geknipt. Na de problemen van de laatste weken en iedereen het feit dat iedereen weet dat we uit elkaar gaan, heb ik geen behoefte om daar naar toe te gaan. Ze hebben allemaal een goed gemeend advies waar geen enkel gevoel bij zit. Ik dus naar de kapper hier in het winkelcentrum. Hij keek mij vreemd aan want hij kent ons van diverse beurzen. ik uitleggen dat we in scheiding liggen.Afijn, mijn vrouw komt weer een nachtje slapen en is zeer verontwaardigd dat ik naar de kapper ben geweest. Waar maak je je druk om.In mum van tijd was de sfeer dus naar 0 gedaald.Eten samen gemaakt en zij weer in een grote huilbui vertellen dat mensen niet verrast zijn dat we uit elkaar zijn. Volgens haar zag iedereen dat zij alles deed om het schip drijvende te houden. Weer zeggen dat ze het moeilijk heeft en dat ze nog zoveel van me houdt.Ja ik ben aan het werk om mijzelf te veranderen. Ik kijk echt in de spiegel.Ik haar mijn excuus aangeboden voor hetgeen ik haar in de laatste jaren heb aangedaan. Samen een potje gehuild.Na het eten is zij met haar dochter een rondje gaan lopen met de hond.Bij terugkomst heeft ze niets meer gezegd en is volgens mij kwaad. Kwaad dat ik niet eerder ben wakker geworden of kwaad op wat.Ik heb de tafel afgeruimd, afwasmachine ingeruimd, aanrecht schoongemaakt. Wat moet ik dan. Ik leg geen druk, ik zeg dat k haar begrijp, ik doe niet vervelend, ik drink niet, ik ruim op. Alleen met haar dochter en mij loopt het helemaal niet meer. Ze is 17 jaar en een echte opoetet. Bemoeit zich overal mee en is de laatste jaren alleen maar aan het manipuleren.Nadat mijn vrouw heeft gezegd dat ze wil stoppen, stoor ik mij daar niet meer aan. Is toch niet gek?Nou we zien wel weer. Ik voel me rustig en heb me eigenlijk neergelegd bij de situatie. Ik moet mijn verantwoordelijkheid nemen en zal deze laatste maanden mijn vrouw koesteren. Dat heeft ze verdiend. Ik hoop dat ze dat waardeerde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Welkom Dappereen we moeten aanvaarden als partners/kinderen nietop dezelfde tijd als wij tot inkeer komenwe kunnen timing soms niet plannen hehet is zoals het ismisschien gebeurt het later welen misschien is er de scheiding nodig om het te laten gebeurenzo was het bij mijen zo is hetuiteindelijkgoed (genoeg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden