CPAS Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 Rudy en Anna,Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lindi Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 he Rudy, dank je - ik schiet er bijna van vol... Het is waar, ik heb over die dingen ook veel geleerd in het verleden bij AlAnon, meestal gaat het goed, maar 't blijven soms hardnekkige kwalen - af en toe val je weer terug in oude patronen he. mensen, ik ben zo blij dat ik deze site gevonden heb! al die wijsheden die er dagelijks op verschijnen en de steun over en weer. 't helpt me weer om me bij het glaasje warme melk te houden vanavond. allemaal bedankt !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 Anna en Rudy, welterusten.Lindi, goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 @marion: het werd later dan ik had gedacht, en dan lees ik hier wat een ellende jij allemaal over je krijgt uitgestort; wat een sh"t, en dat allemaal tegelijk en door elkaar heen. ik probeer met je mee te leven, het liefste zou ik een arm om je heen slaan.hou het vol, voor jezelf, voor je man, maar ik snap dat dat een zware klus wordt.maar wat ik in de negen weken dat ik op het forum meedoe van jou gezien heb, is dat je een sterke vrouw bent, en dat je het blijft proberen, hoe moeilijk ook. daar heb ik diep respect voor! ik gus je zo daat er rustiger tijden komen.heel veel sterkte en heel veel liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 @rosie, ik heb de groeten overgebracht (hij mag het van mij niet zelf lezen) en hij doet de groeten terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 @fran: goed hoor, ook aan het afvallen, ik ben er zelf ook zo blij mee, en trots op: want dát mogen ze zien! de geheime drank-ellende liet ik niet zien, en dus krijg ik voor het stoppen ook geen waardering (behalve van mijn kinderen, latman, de dokter, en van jullie). maar nu krijg ik indirect toch complimentjes van de buitenwacht. ga dus door (zolang het gezond is om af te vallen, natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 @marieke: goede therapie stoeptegels keilen; als ik er aan toe ben, dan ga ik zeker ook een straatje opbreken!en goed dat je met die accordeontroel aan het werk bent: jij leert wat van haar, en je zet haar ook gelijk aan het leren. dat is nog eens productief, en misschien wordt het nog wel eens wat, als ze verder gaat ontdekken wat jij allemaal in je mars hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 Hoi Bibelle,Heb je een leuke dag gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 @anjo: anderen hebben vandaag al veel bemoedigende en zorgzame dingen geschreven, dus ik hoef het alleen maar samen te vatten wat ik je wil zeggen: zorg goed voor je zelf, want er is er van jouw soort maar eentje. zet jezelf maar op de "rode lijst" van soorten die absoluut niet mogen verdwijnen van deze wereldbol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 @Yazz: ga zo door! je gaat heel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 Mooi gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 @lindi: knap dat je niet naar de drank hebt gegrepen; tussen twee vuren zitten is ellendig, maar nu je steeds nuchterder wordt, krijg je ook vast heldere ideeën, hoe je de band met je zusje kunt versterken en er van kunt genieten, zonder dat je man er van in de touwen raakt. het lukt je vast een goede oplossing te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 @blacky: ik ook aan jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 @corinne: ja, het was leuk, lekker gewerkt, tussen door gelezen in een oud boek dat ik terugvond bij de kampeerspullen, toen ik naar en zaklamp zocht om mee te nemen vorige week. en een gezellige avond met de mensen van de hobbyclub, zij gingen nog wat drinken omdat één van hetn een lintje had gehad van de majesteit, en omdat ik toch alleen was, ben ik maar blijven hangen, niet bij de oranjebitter (vond ik vroeger al goor), maar heel kuis met een spaatje. in de auto terug zitten zingen: het requiem van mozart, voor iedereen die iemand moet missen, dacht ik ineens. ik ben niet de enige met verdriet, maar muziek helpt gelukkig wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 Gewoon luisteren naar muziek en er in op gaan. Dat geeft zo een ontspannend en bevrijdend gevoel.Ik ga nu naar bed, de slaap begint me te overvallen.Voor jou ook welterusten en een fijne dag morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 @allemaal: het is al haast kwart voor twee, en morgen heb ik weer een lange dag voor de boeg, tijd om mijn bedje op te zoeken. truste allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden