Spring naar bijdragen

Het is fris op zaterdag 5Mei


Rudy

Aanbevolen berichten

Zo, ik ben er effe weer. Heb alle berichtjes geprobeerd te lezen, maar gun me niet echt de tijd ervoor. Ik heb veel respect voor iedereen die wel zo vaak reageert.

Rudy,herstel duurt soms langer als gewenst, maar blijf droog, dan kan het lichaam sneller revalideren!Zet `m op!

Corinne, wat bedoel je met gremlins? Kun je ze ook met de was niet buiten hangen, maar dan zonder knijpers, zodat ze juist wel mischien weg kunnen waaien. Is een grijns hier toegestaan?

Marieke,goed gevoel, hè, die kroegjes voorbijlopen! Ik heb daar zelf iets minder last van, daar mijn valkuil juist thuis is (Remi). Maar ik heb waarachtig bevrijdingsdag in de stad gevierd, op een terrasje in de zon, met capuchino`s ,en tomatensap/tonic. Iedereen anders uiteraard aan de drank, maar had er zelf geen last van.

Straks even verder.Guido

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 77
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi iedereen en Corinne (bedankt voor het ruggesteuntje!), maar tja, het ging al vanal de 27/04 zo ontsettend goed...

Ik had het daarvoor (haast ongelooflijk, maar wel waar!) tot social drinken weten terug te brengen, en toen dacht ik, als ik dàt kan moet ik toch ook helemaal kunnen stoppen. En dat deed ik dus met dezelfde moeite als dat ik al eerder had (had ik heus wel, hoor, met de grens te trekken, zo van:zoveel en niet meer!!!) Nou, ikke hartstikke blij natuurlijk, totdat er weer door de advocaat de wondjes weer open getrokken werden. En toen ging het dus weer even mis! Ik heb het wel tot lichte blikschade kunnen beperken, en alhoewel ik alleen daar al blij mee ben, baal ik toch wel weer een beetje.Maar enfin,gewoon weer overnieuw beginnen. Dat was dus gisteren.

Ik ga trouwens een leuk weekeind tegemoet! Intact verzorgd nl. een seminaar-weekeind , van vrijdagmiddag tot zondagochtend, en dat schijnt buiten informatief, ook heel gezellig te zijn. Het is wel de eerste keer dat ik zoiets bijwoon.Ben benieuwd! Kunnen jullie je het voorstellen,+/- 20 mallootjes, de meeste met een bult humor, een weekeind samen????

Nu zit nijn boerenfoxje, Rakker (vandaar) mij met hele grote te bekoekeloeren. Zo van, schiet je nog op,ik wil wandelen! Schat van een beest. Ben je gelijk ook iets minder Remi, toch?

Dan iedereen, het beste ermee, en tot de volgende keer.

Groetjes, Guido

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...