Spring naar bijdragen

dinsdag 15 mei


bibelle

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Charlie,

Ik wil eerst de inhoud van het programma kennen en de prijzen.

De link werkt bij niet, misschien is dat omdat ik wegvink dat ie mijn inloggevens moet onthouden. Dat wil ik nl. niet omdat anderen ook gebruik maken van mijn PC.

Ga maar lekker bijslapen dat heb je verdient.

En ik ben het met je eens al ben ik dan nog korter ADB dan jij: HET IS HEERLIJK LEVEN ZONDER ALCOHOL.

Slaap ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Marieke,

Jij hebt dus een heftige avond gehad bij de AA, tja ook als je bij de AA bent kun je een terugval krijgen bibelle, want ook AAers zijn gewone mensen. Maar fijn dat die man weer is gekomen en de moed en het lef heeft gehad, om weer door te gaan. Want een terugval verwerken lijkt mij heel erg moeilijk. Ik denk dat het moeikijker is, dan de eerste keer met stoppen. Ik heb er gelukkig geen ervaring mee en hoop dat ook niet te krijgen.
Goed van je Marieke, dat je ook vol houdt, want als ik nog terug denk aan je stapnachtjes en het commentaar dat ik daar dan op had. En hoe jij daar dan weer op reageerde. Kan ik alleen maar zeggen,
Marieke, wat zijn we toch verstandig geworden.

liefs Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ook nog droog! maar wat een pokke dag! Dat hoofd is aan het doordraaien. Alles wat mis kan gaan gaat mis!
Ze drijven me langzaam tot comlete waanzin.
Ik doe alles wat in mijn vermogen ligt en alles gaat fout.
Bellen naar dit schrijven naar dat.
Telefoons worden niet opgenomen,mijn geld is op een verkeerde rekening gestort, alvijf dagen te laat.


Ik ben Mahatma Ghandi niet,een beetje zitten te vasten!
Nergens snappen ze je nergens krijg je een poot aan de grond.
Ze rollen elkaar het balletje toe enik kan me op zitten vreten.

Die poppekast duurt nou al driekwart jaar.
Ja meneer we kunnen er ook niks aan doen!!!
Ben nu zo afgemat dat ik niet meer kan denken. Groetjes Soothe!


Morgenochtend maar weer bellenNaar al die mafkezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoothe,

Laat je niet gek maken en houd het droog.
Ik begrijp dat je nu gaat slapen, dus wens ik een hele goede nachtrust toe.
Dat heb je verdient, en maak eerst je gedachten leeg en denk dan aan leuke dingen voor je in slaap valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@soothe: goed dat je het droog houdt. ook al lijkt alles te tollen, als je het met een heldere tol doet is het in elk geval gezonder dan met een benevelde tol.

@aan alle wakkere lieden,
mijn werk is af, het was toch weer bewerkelijker dan ik dacht (ik dacht: dat doe ik even). nu dus gauw naar bed, anders heb ik niets aan de dag van morgen. een kort weekje, want vrijdag neem ik vrij. ik ga donderdag voor 4 dagen naar latman toe. zijn huis is weer aan een opruimbeurt toe, en hij is nu zo vaak hier geweest, ik mag me nu wel eens voor hem inzetten.

morgen dus nog even doorpezen, en daarom nu: snaveltje toe en oogjes dicht.
welterusten allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...