sneeuwwitje Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Ach Franneke, wat fijn dat je er nog bent.Ik was even met mijn doggies aan het wandelen.Het schijnt dat de jeugd hier, vanavond allemaal gaat stappen, dan zullen er morgen weinig gaan dauwtrappen.Bibelle, fijne dagen in Duitsland, we zullen je missen, maar doe de groetjes aan latman.Ik heb mijn man net gevraagd, waarom hij wel commentaar heeft als ik drink en nooit een goed woord zegt als ik tijden niet drinkt. Hij keek me aan en zei, daar denk ik niet aan, omdat ik het heel gewoon vind dat er niet gedronken wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Ja, onze Anna heeft het heel mooi geformuleerd, doeltreffend zonder echt te kwetsen. Knap geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Slaapwel, Marionneke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Welterusten Franneke uit de Belg. Ik ben zoblij, dat ik je nog kan pesten met Manneke Pis.Ik had bijna Manneke Pils geschreven. Ja, zeker nog zo'n kleine Gremlin, die nog even wil pesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Fran,terusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Marieke 45, ook welterusten. Oordoppen en slapen, dan hoor je de buurvrouw niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Marion,Heb je hem wel gevraagd of hij wist hoeveel moeite je het kost soms om niet te drinken?Of stond je even met je mond vol tanden. Nou, laat het je relatie niet verknoeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Marion,Manneke Pis is ook maar klein hoor. Stelt eigenlijk niks voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Corinne, hij weet niet hoe het voelt om van een verslaving af te komen.Ik zou tegen een gokverlaafde of sexverslaafde ook makkelijk kunnen zeggen, gewoon stoppen.Ik ga dan van mezelf uit en niet van het gevoel van de verslaafde.En dat zal bij veel van onze aanhangers ook wel zo zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Corinne, dat is meestal zo, met die kleine mannekes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Dank jullie wel voor de bevestiging dat mijn grijze massa toch nog werkt, dat is een hele geruststelling.Toevallig hoorde ik vanmiddag een mogelijke verklaring voor mijn vergeetachtigheid. Ik was bij een psycholoog, en die vroeg me of ik me door de AD minder druk maakte over gemaakte fouten, gemiste afspraken en dergelijke. Ik antwoordde dat ik me daar nog steeds druk over maakte, maar dat ik wél gemakkelijker een afspraak vergeet. Waarop ze antwoordde dat het dan toch werkte, kennelijk maak ik me minder druk vóór de afspraak. Of ik hier nu blij mee moet zijn?Marion, ik ben blij dat je die sixpack hebt kunnen laten waar hij is. Jouw hondjes ook weer helemaal tevreden dus?Mijn tanden zijn gepoetst, mijn bedje wacht. Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Welterusten Anna, Ja ik heb ze verslagen en sta morgen weer heerlijk helder op, zonder houten kop.:moon:tralalalal:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Marion,Net als de mijne dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Anna,Sorry ik moest even lachen om die opmerking van de psycholoog in kwestie.Je maakt je nog even druk, maar vergeet ze door de AD, maar da's toch niet echt goed, want nu maak je ook nog eens druk over de vergeten afspraken.Ach, ga nu maar lekker naar bed en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Marion, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Corinne, jij ook:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Corinne, ook lekker slapen en tot morgen.Sneeuwwitje gaat naast haar prinsje liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Ja, Ik ga ook naar bed, het is alweer 1.20 uur bijna.En ik mag uitslapen, dus moet ik niet vergeten de wekker uit te schakelen.Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden