Spring naar bijdragen

woensdag 16 mei

water

Aanbevolen berichten

Ach Franneke, wat fijn dat je er nog bent.

Ik was even met mijn doggies aan het wandelen.
Het schijnt dat de jeugd hier, vanavond allemaal gaat stappen, dan zullen er morgen weinig gaan dauwtrappen.

Bibelle, fijne dagen in Duitsland, we zullen je missen, maar doe de groetjes aan latman.

Ik heb mijn man net gevraagd, waarom hij wel commentaar heeft als ik drink en nooit een goed woord zegt als ik tijden niet drinkt. Hij keek me aan en zei, daar denk ik niet aan, omdat ik het heel gewoon vind dat er niet gedronken wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Corinne, hij weet niet hoe het voelt om van een verslaving af te komen.
Ik zou tegen een gokverlaafde of sexverslaafde ook makkelijk kunnen zeggen, gewoon stoppen.
Ik ga dan van mezelf uit en niet van het gevoel van de verslaafde.
En dat zal bij veel van onze aanhangers ook wel zo zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor de bevestiging dat mijn grijze massa toch nog werkt, dat is een hele geruststelling.:D
Toevallig hoorde ik vanmiddag een mogelijke verklaring voor mijn vergeetachtigheid. Ik was bij een psycholoog, en die vroeg me of ik me door de AD minder druk maakte over gemaakte fouten, gemiste afspraken en dergelijke. Ik antwoordde dat ik me daar nog steeds druk over maakte, maar dat ik wél gemakkelijker een afspraak vergeet. Waarop ze antwoordde dat het dan toch werkte, kennelijk maak ik me minder druk vóór de afspraak. Of ik hier nu blij mee moet zijn?:huh:

Marion, ik ben blij dat je die sixpack hebt kunnen laten waar hij is. Jouw hondjes ook weer helemaal tevreden dus?

Mijn tanden zijn gepoetst, mijn bedje wacht. Welterusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna,

Sorry ik moest even lachen om die opmerking van de psycholoog in kwestie.
Je maakt je nog even druk, maar vergeet ze door de AD, maar da's toch niet echt goed, want nu maak je ook nog eens druk over de vergeten afspraken.

Ach, ga nu maar lekker naar bed en slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...