CPAS Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Welterusten Stien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 zóuden we het ooit terug kunnen winnen????Ik denk het niet eigenlijk....Maar goed, ik ben tevreden met jullie steun en lieve woorden, maar ga nu lekker nuchter weer slapen!!Allemaal welterusten voor strakjes, en morgen gezond weer op!!Een stiekeme ADB ér! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Charlie, slaap lekkeren dat vertrouwen komt wel terug, maar dan moeten we wel de drank laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Slaap lekker Charlie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Ahum. Ik geloof dat ik me lichtelijk vergist heb in het incasseringsvermogen van Tactus, hoewel ik echt wel grof geweest was. :$Vergissen is menselijk, zullen we maar zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 noui jullie zijn me ook een mooi stelletje, kom ik om half twaalf thuis na mijn werk en hobby-avond, zijn er elf bladzijden volgeschreven, en zit ik konstant te popelen om te reageren. als ik dat zou doen dan wordt het dus half twee voor ik naar bed kan, dus dat doen we maar niet.........en in de discussies over welke methode beter werkt wil ik me niet meer mengen. ik ga goed op dit moment en dat hou ik maar zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 alleen een paar kleine reakties dus: @kate, het is na twaalven, en dus de 17e. morgen ben jij een jaar op het forum, en de drie maanden dat ik meelees en schrijf heb je voor mij heel veel beteknd. dus gefeliciteerd met 1 jaar forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 @charlie, gefeliciteerd met deel 2; het klinkt als een zwemdiploma of autopapier, maar ik wens je veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 @NBwat heerlijk dat je zoveel steun hebt in de omgeving. geef ze maar een pluim van mij, want het is heel belangrijk!maar de grootste pluim is voor jezelf, zet door hoor! je gaat het vast redden!groeten van bibelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Charlie,Jouw onderschrift klopt helaas niet voor mijn eigen wijnstok. De eerste tros rot, de tweede rot en de derde ook...Jaar na jaar. Ik vrees dat 'ie ziek is.En ik wil de druifjes echt alleen maar opeten hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 @francesca.als dit echt een afscheid is vind ik het heel jammer. dat de goeden onder de kwaden lijden heb ik altijd onrechtvaardig gevonden, en dat jij nu stopt doet zeer. het ga je goed. en veel liefs en bedankjes, bibelle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Bibelle, ik geloof dat ik mag blijven. Al zal ik natuurlijk mijn manieren moeten houden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 @corinneja die logistiek, heel herkenbaar verhaal. ik nam wijn mee in de thermosfles naar mijn werk, en ging dan even naar de keuken om koffiemelk te halen voor in de zgn caffeïne vrije koffie. gauw een paar slokken, dan koffie uit de gewone pot in mijn beker, melk erbij, en dan vrolijk binnen komen met "mijn koffie". wat een gedoe, denk ik nu, en wat was ik slim, vond ik. om je dood te schamen, achteraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 @marion: mooi gedichtje, uitgeprint om mee te nemen en aan latman te laten lezen, morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 @fran: dat is een goed bericht! voor mij, en velen met mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Francesca,Tja, wat zal ik zeggen.Ik denk dat moderator Tactus dan ook even de omstandigheden nagaat.Ik ben ook erg gefocused op mijzelf in deze periode, ik denk dat ik ook wel eens te veel voorbij ga aan hoe anderen mij ervaren.Ik vond (geloof) wat Marion zei wel treffend hoe zou ik reageren als mijn man zo zoop en ik dit machteloos moest aanzien, niet wetende hoe te helpen, een aantal mislukte stoppogingen, ja ik zou inderdaad ook wat arwanend worden en het vertrouwen verliezen. Ik kan nu in ieder geval begrip hebben voor hun lauwe reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 @fran: p.s. er zitten geen slingers bij de emoticons, jammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Die denk ik er wel bij, hoor. De druivelaar sllngert met hopen...Typefoutje: sllingert behoeft maar 1 l, dus slingert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 @allemaal: ik ga uitloggen, nog even wat werk-mailtjes beantwoorden en dan naar bed. morgenvroeg staat latman om 6.00 uur voor de deur. hij heeft een klusje in duitsland en ik ga 4 dagen met hem mee. dus niet naar zijn huis, maar luxe in een hotel (ik moet het verschil wel bijbetalen, zijn onkosten zijn voor zijn baas). nog geen flauw idee waar ik de komende dagen zal zijn, maar maandagmorgen heb ik een belangrijke vergadering, en dus zal ik zondag wel weer thuis zijn. tot zolang zal ik het zonder jullie moeten doen, dat is jammer, en zonder alcohol, dat is fijn.o ja, latman drinkt ook, maar met mate met zijn maten, en zo min mogelijk als ik er bij ben.een goede hemelvaartsdag, veel plezier als je op de dauw gaat trappen, en tot zondag!liefs van bibelle en welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 He, Anna, was beest gelukkig met zijn uitje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Bibelle, Welterusten en fijne dagen.Geniet ervan met zijn tweetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Hihi, hoe weet jij dat ik nog met mijn hondje uit was? Ja, hij was bijzonder gelukkig en ligt nu tevreden te ronken. Ik denk dat ik zijn voorbeeld maar ga volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Anna, nog bedankt voor je antwoord van een paar bladzijden geleden! Was heel verstandig geformuleerd! Hihi, dat je nu en dan een afspraak verkeerd noteert in je hersenpannetje wil niet zeggen dat je hersens niet meer functioneren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Anna, Marieke,Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Ik ben ook weg. Slaapwel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden