Spring naar bijdragen

internet behandeling


blacky

Aanbevolen berichten

morgen iedereen ,
ik heb juist weer een aanvraag in gedient voor de internet behandeling van ADB.
ik denk dat het poging numero 5 is ;-((
mogelijk is het omdat ik al een poosje nuchter ben dat ik geen internet behandeling meer behoef ??
mijn eerste aanmelding is geweest in januari 2006 toen ik op het forum kwam eerlijk weet ik niet of ik daar ooit antwoord op gehad heb ;-((
zijn hier nog mensen welke zich ooit aangemeld hebben en nooit antwoord ontvangen hebben ??
francisca nog dank voor die naam van de psygoloog was korrect was die meneer kees :-))
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi blacky,
de 1e keer lukte het me niet, de 2e x wel. maar het duurde vrij lang voor ik een hulpverlener toegewezen kreeg - ik heb toen nog een keer gemaild met de vraag of het de bedoeling was of ik wachtte of zelf contact moest opnemen? er was toen iets misgegaan met de toewijzing van het dossier .
het lijkt me sterk dat ze niet reageren omdat je al een poosje nuchter bent. ik dacht eerst ook dat ik wellicht wel te weinig dronk voor zo'n behandeling, maar nee hoor. En dan zouden ze je sowieso toch informeren? Ik denk dat er iets ie misgegaan. Kun je al wel bij dat alcoholschrift komen? in dat geval kun je nog een keertje mailen met de vraag of er iets is misgegaan. of heb je helemaal geen toegang?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi blacky,
ik weet niet of dat ook nog wat kan zijn, maar ca. 2 dagen na je aanmelding krijg je een mailtje met het verzoek te bevestigen of je wel echt wilt starten met de behandeling. als je daar niet binnen korte tijd op reageert wordt je aanvraag ook niet in behandeling genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, mijn ervaring is dat je niet moet gaan zitten wachten tot je bericht krijgt nadat je je op de wachtlijst hebt geplaatst. Gewoon regelmatig proberen om aan te melden, en op een gegeven moment zit je erin.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...