Spring naar bijdragen

woensdag 30 mei 2007

joann

Aanbevolen berichten

Even gedag zeggen vanuit een zonnig Turkije.

In plaats mam net de luie reet aan het strand te liggen hebben we gisteren een ongelooflijke tocht van 8uren gemaakt door het Taurus gebergte met een Unimag.
Op bezoek bij Nomaden.
Onderweg hoog ?n de bergen eten op zijn Turks.
Hoewel ik onderweg nu en dan twijfelde aan een behouden terugkeer zjn we geradbraakt maar voldaan weer terug in het hotel aangekomen.
Schitterend.......

Hartelijke groet mede namens mijn vrouw we genieten beide van onze vakantie.

Rudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 182
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even de draad opnemen. Dat zijn heel wat pagina's.

Twan, Francesca,
Jullie zijn gezellig doorgegaan met geiten. Daar reageer ik niet verder op. Ik heb er goed mee gelachen vooral omdat er ook berichtjes tussendoorzaten van Ferry: van geiten naar zere neus.

Knuffie,
:rose:

Pip,
De tandarts zet daar ongemerkt een nieuw stukje op, daarvan voel je niet zoveel. En goed dat je ondanks je tandartsen vrees meteen gaat. Het is het laten versloffen van je gebit, dat zorgt voor pijn bij de ingrijpende ingrepen. Ontspan je gewoon op die stoel en laat die man/vrouw zijn/haar werk doen. Heb vertrouwen.

Marieke,
Daar heb je gelijk in: de oudgediende zijn de voor de groentjes een steun.
Je noemt Bibelle en mij, maar je vergeet Charlie die zo'n beetje met mij oploopt. En gelukkig heb ik geen ellende of problemen, behalve dan dat alcoholprobleem. Dus wat dat betreft, wordt ik niet beproefd (gelukkig).

Anna,
Slang, wastafel, daar kun je een aardige thriller rond maken.

Mick,
Hoi.

Blacky,
Geef je katertje een knuffel van me.

Rudy,
Leuk dat je even kwam kijken vanuit zonnig Turkije.

Als ik nog mensen vergeten ben: ook de beste wensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het optreden ging wel goed vannavond en dat met zo weinig samen oefenen. Al lieten we wel eens een verkeerde noot horen, we speelden vlot door. Mijn dochter ging ook goed door. Het was wel vervelend dat ik mijn pianobril vergeten was, en ik ook nog last had van trillen en beven (niet van de zenuwen, helaas).

't Was wel een slopende dag. Ik maak er vandaag geen nachtwerk van.
En die baan is dus geen vaste baan, maar ja, alles is leuk nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond iedereen ,
rudy geniet van de vakantie in turkije .
lieve mensen ik ga naar mijn beddenbakje toe .
de kater ligt rustig te slapen , hij heeft daarstraks eens ferm geniest en er kwam redelijk veel slijm uit , zou dit een goed teken zijn ??
bedankt ivm de raad om mij niet te overhaasten , ik ga naar jullie raad luisteren , ´´haast en spoed is zelden goed ´´
slaapzacht iedereen was mooi draadje vandaag met nieuwe en oudere door elkaar :-))
groetjes blacky
ps corinne van waar kwam het beven en trillen dan ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,

Ik zou het ook willen weten, daarom deed de huisarts mijn bloed testen.
Mijn handen hebben altijd al een beetje getrild (mijn zoon heeft dat overgeerfd) maar dit is niet normaal meer en ik heb dat sinds een week of vier.

Ik ga ook maar naar bed. Iedereen is al weg en jij gaat ook naar je beddebakske.

Dus welterusten en zorg voor je lieve katertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...