Spring naar bijdragen

woensdag 30 mei 2007


joann

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 182
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGG

Fran heeft gewonnen!
De vraag is inderdaad: wat eten wij vanavond?
Natuurlijk was haar antwoord fout, maar we rekenen het goed.
Haar prijs is het kookboek:

"Toetjes met geplette abrikozen"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal,

Er is vandaag al veel geschreven, dus ik ga nu bijlezen. Maar wil alvast reageren op het stoppen.

MIJN REVARING is, dat stoppen voor mij de enige remedie is, want mijn remblokjes zijn kapot. Als ik de eerste neem, ga ik door. Dus is minderen geen optie voor mij. En echt geloof mij maar, stoppen levert je veel op. De beslissing, die ik vorig jaar in augustus heb genomen, om te stoppen, is de beste beslissing geweest. Die ik in de 58 jaar, dat ik hier op deze aardkloot rondloop, heb genomen.

Zo nu ga ik lezen.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik rekende jouw antwoord goed, omdat onze invulling van de vraag ook een beetje vrije interpretatie is.

We eten namelijk Tom Ka Kai, maar in plaats van met kip eten we het met Gamba's, maar daar kunnen we de naam nooit van onthouden.

Zelfs met z'n tweeen zijn wij de slimste niet.

Die zin is op meerdere niveaus vrij verontrustend... ;)


toegevoegd: Fran, volgens mij is het in de nieuwe spelling kippevleugeltjens. In ieder geval in NL, maar misschien in BE niet. Voor de zekerheid maar even mijn spelling aanhouden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lenne,

Ook ik kan je niet volgen, je hebt nu 3 dagen niet gedronken. Maar kondigt met veel tamtam aan, ik stop 10 juni. Blijf er verdorie, dan nu meteen vanaf. Kun je 10 juni zeggen, ik sta al 14 dagen droog en ben al praktisch, van de ontwenningsverschijnselen af. Van uitstel komt afstel.
Ik wens je wijsheid.

Groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

favorietste is geen woord.
Het is meest favoriet.
Met drie lettergrepen of meer mag je geen overtreffende trap toepassen, dat stort in.
Je moet er meer favoriet of meest favoriet van maken. Althans volgens NL bouwvoorschriften.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twan, Francesca,

Ga maar lekker door.


Ferry,

Ik ben er ook en van alles of niets. En was blij dat jullie mij daarvan overtuigd hadden. Niets meer nadenken over minderen tot nul en dan stoppen. Kappen dat moment nog dat het tot me doordrong. Niks meer uitstellen. En ik zit hier nog steeds gezellig droog te wezen tot volle vreugde van mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zeggen dat ik de tweede druk al beter vind!
Voor de derde druk heb ik nog een aantal suggesties:

Mis en Moerassig Manneke,
wat ben je toch ontzettend klein.
Maar ik ben toch jouw Franneke
en jij mijn Favoriete Forumzwijn.

Zie je hoe er in de eerste en laatste zin weer vernuftige alliteratie is toegepast?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...