CPAS Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Romance op het forum.Ik zal mij even terugtrekken tussen de coulissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Twan: hoe heet deze kippensoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Wie heeft het hier over stoppen Corinne?Nee hoor, wij gaan door tot ook het licht in de koelkast uitgaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Dat wil dus zeggen tot ik de deur dichtgooi, Corinne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Of tot het lichtje stuk gaat. Wat bij Twanneke nogal eens voorvalt. Waarmee ik natuurlijk niks kwaads gezegd wil hebben over Twan. Voor alle duidelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGFran heeft gewonnen! De vraag is inderdaad: wat eten wij vanavond?Natuurlijk was haar antwoord fout, maar we rekenen het goed. Haar prijs is het kookboek:"Toetjes met geplette abrikozen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Heb je niks met kippenpoten, lieverd? Zowel achter- als voorpoten, graag. Misschien het recept van Tom Ka Kai? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Hallo Allemaal,Er is vandaag al veel geschreven, dus ik ga nu bijlezen. Maar wil alvast reageren op het stoppen.MIJN REVARING is, dat stoppen voor mij de enige remedie is, want mijn remblokjes zijn kapot. Als ik de eerste neem, ga ik door. Dus is minderen geen optie voor mij. En echt geloof mij maar, stoppen levert je veel op. De beslissing, die ik vorig jaar in augustus heb genomen, om te stoppen, is de beste beslissing geweest. Die ik in de 58 jaar, dat ik hier op deze aardkloot rondloop, heb genomen.Zo nu ga ik lezen.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Kippenvleugeltjes zijn ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Nou, ik rekende jouw antwoord goed, omdat onze invulling van de vraag ook een beetje vrije interpretatie is. We eten namelijk Tom Ka Kai, maar in plaats van met kip eten we het met Gamba's, maar daar kunnen we de naam nooit van onthouden. Zelfs met z'n tweeen zijn wij de slimste niet.Die zin is op meerdere niveaus vrij verontrustend... toegevoegd: Fran, volgens mij is het in de nieuwe spelling kippevleugeltjens. In ieder geval in NL, maar misschien in BE niet. Voor de zekerheid maar even mijn spelling aanhouden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Ik vind jou anders heel slim, hoor, Twan! Het lijkt me natuurlijk wel logisch dat je dommer wordt als je je verstand moet delen met een ander. Daarom heb ik ook geen relatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Hoi Lenne,Ook ik kan je niet volgen, je hebt nu 3 dagen niet gedronken. Maar kondigt met veel tamtam aan, ik stop 10 juni. Blijf er verdorie, dan nu meteen vanaf. Kun je 10 juni zeggen, ik sta al 14 dagen droog en ben al praktisch, van de ontwenningsverschijnselen af. Van uitstel komt afstel.Ik wens je wijsheid.Groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Tuurlijk vind jij dat logisch Fran, buiten de koelkast geldt nou eenmaal een andere logica. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Twan, lieverd, het zijn kippeNvleugeltjes. Geloof het Groene Boekje nou maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Blij dat ik niet in de koelkast woon, Twannetje. Hoewel het hier vaak een vrieskist lijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Dat boekje is niet goed meer.Buiten de koelkast bewaard zeker? Nee hoor, mijn Blauwe Boekje heeft het duidelijk over kippepootjens en kippevleugeltjens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Jij je zin, Twannetjen. Hoe heet dat blauwe boekje van jou trouwens?Woordenlijst der Twanse Taal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Nou, in ieder geval allitereert dat al een stuk lekkerder dan Groen Boekje. Dat is hooguit een beetje slap binnenrijm...Blauw Boekje, Duizend Dingen Doekje.Ik ben dol op alliteratie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Twis en twaarachtig, Twannetje,is allitereren bijzonder fijn.Hoewel eindrijm ook leuk kan zijn,mijn allerfavorietste forumzwijn.Alweer tweede druk. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 favorietste is geen woord.Het is meest favoriet. Met drie lettergrepen of meer mag je geen overtreffende trap toepassen, dat stort in. Je moet er meer favoriet of meest favoriet van maken. Althans volgens NL bouwvoorschriften. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Twan, Francesca,Ga maar lekker door.Ferry,Ik ben er ook en van alles of niets. En was blij dat jullie mij daarvan overtuigd hadden. Niets meer nadenken over minderen tot nul en dan stoppen. Kappen dat moment nog dat het tot me doordrong. Niks meer uitstellen. En ik zit hier nog steeds gezellig droog te wezen tot volle vreugde van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Waar is de dichterlijke vrijheid dan?Ik dacht dat je van dichters hield?O wat stel je me teleur,met je taalgezeur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Bedankt voor je toestemming, Corinne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Ik moet zeggen dat ik de tweede druk al beter vind!Voor de derde druk heb ik nog een aantal suggesties:Mis en Moerassig Manneke,wat ben je toch ontzettend klein.Maar ik ben toch jouw Franneke en jij mijn Favoriete Forumzwijn.Zie je hoe er in de eerste en laatste zin weer vernuftige alliteratie is toegepast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Dankjewel, mijn mis en moerassig manneke! Je bent inderdaad mijn favoriete forumzwijn(tje). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden