water Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Goed bezig, Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Oke SandraJe bent weer op de goeie weg, hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Dank je wel , Water.Soothe gaat het goed met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Hi Water.Ik doe wat in mijn vermogen ligt, evengoed bedankt.Heb niet veel keus, anders wordt het einde verhaal.De trek wordt wel minder!Groeten Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Ja Sandra, gelukkig een stuk beter.Blij te horen dat jij ook weer de goede kant op gaat.Groetjes en veel sterkte van Soothe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Knuffie ook op orde? Doe je best.Dan ga ik nu een broodje maken.Jullie horen me nog Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Allen, een prettige dag. Ik ben waarschijnlijk vanavond weer op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 MOTIVA, gaat alles naar wens, of valt er wat te mopperen. Zou zeggen gooi het eruit!Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Elisa , je profiel staat er op ,is dat je bedoeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 @Sandra,Je bent een kanjer. Goed gedaan gisteren. een slokje om mee te doen, soms kan dat niet anders. Hoewel? Wel knap dat je het bij een slok hebt gelaten, je had ook het hele glaasje kunnen opdrinken. en dan kunnen rijden. geweldig. Raar he dat mensen zo kunnen stinken als je zelf niet hebt gedronken. Zeker met een auto vol! Zo stonken wij ook en ik op het allerlaatst de hele dag!Mijn man kon zelfs op het laatst ruiken als ik achter de PC boven had gezeten. Bleh, hoe heeft ie het met me uitgehouden!Nu op naar de 4e dag ADB en ik naar mijn 20e dag!@Soothe,Goedemorgen man! Lekker geslapen. Laat eerst dat arme beest maar van je uit, die staat vast op klappen.Ik heb inmiddels mijn opdracht af, ga zo meteen mijn oefeningen doen.Ben er straks wel weer!Allemaal, succes en een fijne dag. Hopelijk komt niemand gremlins tegen en laat diegene zich dan ook melden. tenslotte bleek gisteren, dat we met z'n allen heel sterk zijn, met name degenen die die ellendelingen in huis hadden.Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 @Knuffie,Vergeet ik helemaal jou in mijn berichtje. Blij te horen dat het goed gaat met je. Kanp dat je niet hebt toegegeven. Veel gremlinloze dagen toegewenst!Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Beste Motiva, Die is een uur geleden uitgeweest. Never mind!Groetjes, fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Goede morgen allemaal!! Hoewel de morgen is al bijna voorbij. Ik ben even heel erg bezig geweest: stofzuigen, dweilen, tosti's maken voor straks, bloemen fatsoeneren. Dus lekker huismutserig bezig geweest.@Corinne: Komt vast wel weer goed met het slapen. De nachten zijn natuurlijk erg zwoel dus daar zal het wel aan liggen. Niet aan denken want anders roep je het op (het niet kunnen slapen)@Water: hihi er waren gisteren al mensen die een verslavingsinstituut op wilden zetten... Fijne dag@Gem: hé, juweel van een edelsteen... wel je naam eer aan blijven doen toch? Ik hang iedere keer een nieuwe affïrmatie op de koelkast deur en als ik er langs loop zeg ik hem hardop. Ik heb een mooie voor jou zodat je je weer geweldig gaat voelen. Komtie:"Ik ontdek nu hoe mooi en talentvol ik ben. Ik hou van mezelf en ik sta mezelf nu toe mijn leven te leven in geluk, liefde, succes en overvloed. Ik verdien het."Grote letters uitprinten zodat je het goed kan zien. Sterkte wijfie.@Marieke: van harte gefeliciteerd met deze geweldige mijlpaal. Ga zo voort en wees en blijf een voorbeeld voor ons beginnelingen.@Stien en Knuffie: hebben jullie een goed nacht gehad? En gaat het nu weer beter. Misschien hebben jullie al reactie gegeven vanmorgen maar zover ben ik nog niet met lezen.@Lenne: sterkte met de stap van vandaag en van harte met je kleine wijfie@Charlie: Goede morgen en (misschien is het al voorbij gekomen) maar wat voor werk doe je eigenlijk precies?Ga zo verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Hoi Gemotiveerd,Volgens mij voel je je al een stuk beter dan vanochtend is het niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Welkom Elisa,Je bent nieuw op dit forum zie ik. Je gebruikersprofiel staat aan! Dat kun je uitzetten, maar ik weet nog steeds niet hoe. Kan iemand even uitleggen hoe je dat uitzet, want dat snap ik nog steeds niet.Elisa,als je de moed hebt kun je jezelf voorstellen op het onderdeel wie is wie. Zie menuutje links in je scherm.We houden onze dagelijkse gesprekjes onder ditjes en datjes. Wie is wie is er alleen om je voor te stellen.Ben benieuwd of we meer van je horen.GroetjesGem (otiveerd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Hallo ,ik weet het niet zeker, maar volgensmij moet een webmaster dat uitzetten!!Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 @Ziza: Weer ware en wijze woorden Ziza ( de 4 W's )@Sandra: Harstikke goed van je dat je maar één slok genomen hebt. Daardoor gingen de TIQ's nog niet werken natuurlijk. Maar de gewoonte, daar ben je nog niet van af. Hou het vol en laat de eerste staan op je vierde dag.@Soothe: goede morgen en zit je al op de fiets of ben je nog onder ons? Geef een knuffel aan je beest van me en wat voor soort is het eigenlijk? Ik krijg je berichtje nog wel. Later@Elisa: Hai Elisa welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Dit werkt wel om zo zeer gestructureerd (heb je de structuur weer ) ala Corinne alle berichtjes even na te lopen. Ik voel me overigens zeer goed. Gelukkig gisteren ook goed gegaan. En ik voel me vandaag heel lekker met mijzelf. Ik heb ook de oplossing hoe met manlief om te gaan. Gisteren werd me duidelijk dat hij er niet over wil praten en dan steeds wegloopt omdat hij bang is dat ik wil dat hij gaat stoppen of heel duidelijk minderen. Ik ga daar niet meer over tegen hem aanzaniken maar laat gewoon ZIEN hoe lekker je in je vel zit als je geen alcoholische versnaperingen neemt. En door de weeks als ik niets drink, drinkt hij automatisch ook veel minder. Nou dat is winst zal ik maar zeggen.Ga even naar het schilderen kijken en dan kom ik zo weer even hier.Liefs voor allen (ook die ik niet genoemd heb) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 HOI Lucy Sta net een broodje te maken. Alles goed met je? Later sein ik dat wel door, anders moet ik mij al zo vroeg inspannen.De hond(je) is een Cairn Terrier. Een Schotse rakker dus. Hiervoor had ik een Schotse Terrier Zo'n whisky hondje, een zwarte.Deze is oranje-blond. Een rattenkiller!Ga nu met broodje verder, ga je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Corrine, goede morgen. Weer in rustiger vaarwater? Fijne zondag.Sammy en Ziza prettige dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lindi Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Marieke, wat erg van de vriendin van je zoon. Is t niet iets om buro vertrouwensartsen te bellen? Kun je vragen wat jij kan doen en wat zij evt. kunnen doen. Vaak weten zij ook zaken van huisarts en scholen en kunnen wat regelen zonder dat je zelf in beeld komt. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 oke.... mijn zoontje (5 jaar) komt net binnen en vraagt of ik de rails wil opzetten samen met het ridderkasteel en ik moet een brug bouwen van Lego... Marieke , je hoort het verhaal maar van een kant...voorzichtig...en het meisje was gisteren dronken toen ze het vertelde... wel raar dat een 14 jarige eerst gedwongen wordt veel te drinken en vervolgens laten haar ouders naar buiten gaan...dan moet je als ouder wel kompleet schijt aan de wereld hebben .. het lijkt mij eerder dat je dat geheim wilt houden... het is wel een beetje vreemd verhaal...maar ja wie ben ik om over vreemde verhalen te oordelen hahahaha.... in ieder geval blijft het pijnlijk wat er ook aan de hand moge zijn...ik wens iedereen een hele fijne dag... tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Marieke,gefeliciteerd met en half jaar ADB zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Hoi Allemaal,Ik heb nog van 6.15 tot 12.30 geslapen.Nu heb ik dus een duffe kop.Al jullie berichtjes ga ik niet beantwoorden, ik neem er een paar uit.Kwam er net een SMS van zoonlief met de vraag wat nodig is om pannenkoeken te bakken.Manlief de ingretiëntenlijst geSMSt. Typisch om in Spanje met een groepje jongelui pannenkoeken te bakken. Ze hebben het daar naar zin. Woensdag komen ze weer terug.Ik moet nog naar zijn computer kijken, die doet het niet goed. Hij heeft aan manlief gezegd dat hij dat aan mij gevraagd had. Ik wist van niks, ik weet zelfs niet wat ermee aan de hand is. Dus dat wordt onderzoeken. Als hij officieel geslaagd is, krijgt hij een nieuwe computer. Deze is al oud en bepaalde onderdelen geven al wat problemen en nu is er dus wat aan de hand met programmatuur.Iets voor morgenmiddag om te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Lindi/Marieke:Wat moeilijk allemaal, als je met de problemen van anderen te maken krijgt, die zo direkt op je prive erin hakken. Marieke, ik denk dat het een goede tip is van Lindi. als die het niet weten...Hoe is je zoon eronder? Kan hij het een beetje handelen? Lijkt me voor hem ook moeilijk.Lindi jij zit nu elke donderdag met het vriendje van je zoon. Hoe reageert die moeder daar eigenlijk op? Of werkt ze. Je staat dan als moeder ook in spagaat, lijkt me.@Lucienne,druk bezig geweest vanmorgen! Ik denk dat je een heel wijs besluit hebt genomen omtrent je man. wijs met een grote "W". Wie weet hoe het nog uit kan pakken, misschien wel heel positief. Blijf in ieder geval alert op jezelf. Dank je voor je affirmatie trouwens. ik heb hem al gekopieerd.@Corinne, zag dat je stond/staat ingelogd. Beetje kunnen slapen? Gaat het een beetje?@ziza, het gaat inderdaad beterIk heb mijn taakjes gedaan en ben al weer wat vrolijker. De zon is niet doorgebroken, maar zo zwaar bewolkt als vanmorgen is het zeker niet meer. Het helpt echt als je dit soort dingen weg kan schrijven op dit forum en je krijgt nog reacties ook. Allen die gereageerd hebben bedankt!Net weer een B vitamine ingenomen, dus zo even een hapje eten. Structuur!!!! We ten altijd pas na 8 uur, dus geen probleem als de cracker er zo meteen ingaat.GroetenGem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden