Kohtje Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Luciene, zou je niet eens naar die airco kijken???? Zuurkool stamppot, zeg... pffff...!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 O wat leuk Kohl. Van die goede adviezen van mijn moeder (ga maar tekenen) is iets goeds over gebleven want ik aquarelleer heel graag. Amateur natuurlijk. In mijn vorige woonplaats deed ik het in clubverband en dat vind ik wel prettiger want dan 'moet' je eraan bezig blijven. En dat vind ik wel stumulerend. Meestal werk je dan volgens een opdracht en dat vind ik dan weer een uitdaging...Wat schilder je? Olieverf of ook andere technieken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Elisa je bent een stille in den lande.Overigens, niets mis mee. Maar als je even naar wie is wie gaat komen we iets te weten.Kan ook zijn dat je al op het forum bent, maar ik kan je niet vinden.Ik ben er zelf vrij kort!!Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 hihi ik bedoel Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Kinderen zijn nu eenmaal slechte eters en roepen als maar bah dat is vies.Dat wil ik niet.Wij zijn er gewoon toe overgegaan om elke dag voor hen een groentebakje te maken met een stukje wortel, komkommer, paprika en evt stukjes appel. Krijgen ze elke dag wat ze nodig hebben en verder moeten ze altijd een proefje van het onze. Bij dochterlief is dat nog altijd noodzaak. Mijn zoon eet van alles goed mee. Is dol op stamppotten, behalve andijvie en zuurkoolstamppot. Terwijl dat nu mijn lievelingetjes zijn.De smaken verschillen, en dat is maar goed ook. Als iedereen overal dezelfde smaak zou hebben, zou het maar saai worden.Ik heb vandaag op het verkeerde knopje gedrukt, dus ik word overspoeld met alcoholdebaas mailtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Kohtje,Zuurkoolstamppot is een overheerlijke frisse lente/zomerstamppot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 @Corinne,Leuk! Uit eten. Dat het maar mag smaken. Gaan jullie met het hele gezin? Behalve de zoon dan, of lekker met z'n tweeen?@LucienneZuurkoolstampot! Leuk. Waarom zou je winterkost, altijd maar in de winter moeten eten? Heb ik me altijd aan geergerd als mensen tegen mij zeiden, ja, maar het geen winter meer dus....Eet smakelijk, hoewel ik persoonlijk ook geen trek heb in zuurkoolstampot nu. Ik zie zelfs al tegen de bloemkool op!Met airco echter moet het allemaal wel te doen zijn lijkt me.@KohtjeIk kon je niet vinden bij wie is wie. Kijk dat altijd na, voordat ik zo'n vraag stel, maar heb gemerkt dat de aanmelddatum en het voorstellen soms ver uiteen kunnen liggen.Vandaar mijn vraag. Knap dat je al zolang ADB bent, ik kan me ook voorstellen dat je af en toe komt piepen. Ik moet nu al oppassen dat ik niet dag en nacht hier zit.@ElisaKijk even bij de helpfunctie voor het uitschakelen van je profiel. dat moet de moderator doen, heb ik al naar gekeken. Is meestal snel geregeld. Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Ja ,ik dacht ook, zezal toch niet Helmut Kohl bedoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Luciene,olie- en acrylverf. Maar ook tekenen (potlood, kleurpotlood, inkt) en sinds vorig jaar ook een beetje etsen. Dat laatste doe ik in een cultureel centrum want thuis ontbreekt me de ruimte om een pers en zuurbak met afzuiging te plaatsen... Aquarelleren is zo'n beetje de moeilijkste schildertechniek omdat toeval er een grote rol bij speelt, maar je kunt er prachtige dingen mee maken. Ik ben daar niet zo'n ster in, maar leuk dat jij je daar wel in kunt vinden. Is er in je huidige woonplaats ook niet een club waar je weer kunt aquarelleren? Zonde om het te laten verpieteren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Gem, heb het even zelf nagezocht: pagina 5.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Ik zal me nu even netjes afmelden. Ga wat te eten klaarmaken. Tot hoors allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Heb je gelijk in Kothje, zal iets voor het najaar worden want nu beginnen er natuurlijk geen curssussen meer. Dat aquarelleren een van de moeilijkste technieken is heb ik vaker gehoord. Maar ik heb nog nooit met olieverf gewerkt en dat lijkt me nou juist zo moeilijk. Wil ik toch wel eens gaan proberen. Heb je ook werk op het internet staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 @Gem,We gaan met zijn drietjes.Zo ze is klaar met omkleden, heeft weer lang geduurd.Eet smakelijk allemaal en tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Hallo allemaal,Ik ben een paar weken niet op het forum geweest, want er gebeurde hier echt van alles.Niet dat de problemen nu opgelost zijn, maar er is weer hoop.Er is ook weer een beetje rust in mijn hoofd.Het eerste Kort geding hebben we gewonnen, afgelopen donderdag. De zitting heeft 3 uur geduurd.Ik zie ook, dat er ondertussen veel nieuwelingen zijn. Hartelijk welkom allemaal.en ook dat Kohtje er weer is.Marieke voor jou ben ik vandaag speciaal weer op het forum gekomen, om je te feliciteren met je eerste half jaar:present:Ik vind je een kanjer!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Elise is voor het laatst op 10 juni 2007 op onze site geweest. Dus staat waarschijnlijk haar profiel de hele tijd al open. Gem, heb jij de moderator al getipt? Want dat lijkt me het handigst. Ben je niet echt anoniem zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Hi lucy, het was wel lekker op de fiets, je pakt toch een beetje wind.Wel een beetje moe nu, maar gezond moe.Maar stampot zuurkool, zie ik nu even niet zitten.Bestudeer je dat post vak een keer?Groeten van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Kom zostraks terug, ga even eten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Dat postvak ben ik net nog geweest maar ik zie niet nieuws en het knippert ook niet. Ik heb jou een pbtje gestuurd. Ik hoop dat jij dat kan zien. Het lijkt wel een klucht. Ik word er wel een beetje lacherig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Nu moet het knipperen!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 @Lucienne,Ik heb het gevraagd. hoop dat ze het ook doen als een ander het vraagt. @ Elise, als je inlogt en je naam is niet meer "blauw", kijk onder home wie er ingelogd staan, dan staat je profiel uit en kan je veilig mee doen. Nu overigens ook al hoor want meer dan naam en woonplaats is er niet te zien voor ons. Maar ik kan me voorstellen dat je prettiger voelt als het "uit"is.@Marion,heb je al een paar keer voorbij zien komen. Ook al zolang op het forum. Ken je verder niet, hoop dat je ADB bent en dat al een hele lange tijd. Is een opsteker voor ons als beginners, dat mensen zoals jij en Kohtje het lang vol kunnen houden en wellicht voor altijd!Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 IK heb jouw PB! :$ :$ :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Ik ga uitloggen.Een hapje eten maken. Hoor jullie nog.Groeten van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Corinne,Ik hoop dat je een fijne avond hebt. Lekker uit eten met zn 3en.Altijd leuk.Een keert niet hoeven te koken. Ikzelf vind koken een rustpunt op de dag. Lekker receptje uitzoeken.ingrediénten kopen en dan kan ik me daar helemaal in uitleven.Ik heb een goede afnemer, dus dat is altijd een pré.Gaat wel wat tijd inzitten, maar dat heb ik er wel voor over om manlief te verwennen.Genietse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Hoe stuur je iemand een PBtje? Niet dat ik dat van plan bn op dit moment. Je klikt op het slotjedankun je iets intikken. Maar hoe kun je het dan naar iemand toesturen?Weet je dan zijn of haar adres? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Hoi Sammy,Een PB'tje zend je door inderdaad op het slotje te klikken dat naast degene staat aan wie je het wil sturen. Dan typ je berichtje en onderaan het bericht links staat de mogelijkheid send private email. Er klikken en weg, naar diegene naar wie je een PB'tje wil sturen.Je kan het bericht bewaren of niet. Vinkje naast "send". ik zal je zo een pb'tje sturen kunnen we oefenen.Beantwoord mijn PB dan niet maar probeer dan zelf een berichtje te versturen door op mijn "slot"te klikken. Goed?GrGem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden