Spring naar bijdragen

Maandag, 11 juni 2007

Gem

Aanbevolen berichten

Corinne,
Heb zo'n twee en een half uur eistijd per dag (heen en weer). Dus ook langer gewerkt dan eigenlijk moet.
Kan sneller reizen, maar momenteel fiets ik met de snelheid van een bejaarde. Rij in zo'n ruime twintig minuten naar het station. Deed dat voorheen in een kwartier. Moet dus nog sneller. Tevens heb ik last van mijn spieren. Ook een gevolg van het afkicken?????
Blij dat ik binnenkort waarschijnlijk wat meer concentratie kan verwachten. Was voorheen zeer geconcentreerd op het werk, toen ik nog stevig dronk. Raar eigenlijk, ben ik gestopt, krijg ik dit. Ik baal dan erg van mezelf vooral omdat je in het befin op je nieuwe werk wel goed wil presteren. gelukkig weet men niet hoe ik voorheen was en misschien valt het anderen ook minder op, dan ik denk.

Gem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hi Motiva.
Het is maar een idee hoor, maar slik jij wel een multi-pil of iets van dien aard.
Alcohol ontwaterd, zoals je wellicht weet.
Hierdoor ontstaan kalium tekorten.
Gevolg spierkrampen,vermoeide spieren,etc. ook je magnesium verdwijnt.

Groetjes.

Consult euro 10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gem,

dat van die spierpijn, nu je het zegt, had ik ook de eerste weken zo'n last van (eerste weken droogstaan bedoel ik). Op de gekste momenten kramp in m'n benen, armen en nek en daarna weer spierpijn. Maar daar heb ik gelukkig geen last meer van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,
Ik slikt tot een paar weken terug altijd een multivitamine. Heb nu ban de arts B-complev voorgeschreven gekregen en een sterke dosis B1 (of B2). Slik verder geen medicijnen behalve tegen hoge bloeddruk en cholesterol.
Zal weer met die multivitamine beginnen. Misschien helpt het. Jij denkt dus niet dat het afkickverschijnselen kunnen zijn? Ik moet namelijk van het station naar mijn werk ook een stukje lopen. Gaat ook langzaam. Moet dus ook nog tijdwinst uit te halen zijn qua reistijd.
Ga het in ieder geval proberen.

Groetjes,
Gem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje,
Blij dat je het herkent. Zal me er dan maar even geen zorgen over maken, al kan die multivitamine er ook nog wel bij. Zal dan wel bij het proces horen. Wat een troep toch die alcohol als je nagaat wat je er allemaal van krijgt als je stopt. Weer een motief om te stoppen en in mijn geval, gestopt te blijven.
Hoop dat het lukt.

Groetjes
Gem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Motiva.

Ik heb geen medicijnen gestudeerd. Zal misschien ook met afkick te maken kunnen hebben.
Luister, dit is geen grap, maar 's nachts trekken ineens mijn tenen krom.Dat is kramp. Soms ook kuitkramp, dan moet ik eruit, ga ikmaar een shaggie draaien.

Dit is wel kalium te kort!!!

Ik weet niet ,of de bloeddrukpillen, plaspillen zijn,want die geven ook kalium tekort door het ontwateren.

Nu een luchtiger tema!!

groetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, stoppen met roken (NDB) zou een luchtiger thema kunnen zijn. Heb het hier op het forum geloof ik al drie keer aangegeven dat ik naast ADB ook NDB wilde zijn. Dat laatste is dus ook evenzovele keren niet gelukt. Ben me langzaam aan maar weer op een rookstop aan het voorbereiden. Vreemd dat ik me er met de alcohol zo makkelijk van kon overtuigen dat ik zonder beter af was en dat dat met nicotine maar niet wil lukken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje en Soothe,
Ik had mezelf beloofd tijdig uit te loggen en dat ga ik nu doen. Nog even rustig op de bank en dan naar ben. Het was een tam avondje op het forum, ik ga ervan uit dat dit betekent dat iedereen een hoop te doen heeft en dat het goed met ons allemaal gaat van het forum.
Alvast welterusten allemaal een geode nacht, lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag.
Hou vol! Dan is alles niet voor niets geweest. Ik ben nog steeds gemotiveerd.

Liefs
Gem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zes jaar niet gerookt. Kan mijn haren wel uit mijn hoofd trekken, dat ik ooit weer begonnen ben.
Ja,daar zit ik ook nog eens mee.
First things first!
Dit lijkt mij niet het juiste moment.
Maar ook dat moet t.z.t aangepakt worden.

We staan bloot aan veel verleidingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai luitjes die er nog zijn. Ik had een heel lang telefoongesprek met mijn jongste dochter. Ze wilde even praten met de geweldigste vrouw van Drenthe zei ze :) Ze (zij en mijn schoonzoon) vinden het geweldig dat ik dit doe. :$

Ja Soothe, ik ben nog steeds aan de spa. Hoewel de laatste paar uur weinig of niets gedronken. Gewoon water voor mijn Campral. Stom is dat, je neemt dat spul in en je weet dat het de eerste 14 dagen geen ruk doet. Vervolgens moet je maar afwachten of het voor jou werkt. En als het aanslaat (hoe weet je dat nou want iemand die het niet neemt went ook aan het niet drinken en dapper zijn) moet je het een jaar innemen. Ik vraag mij af of het zinvol is dat ik het inneem. Heeft iemand een goed idee hierover?

De medische bijscholing heb ik alsnog gelezen :)

Corinne: ben je nog blij met je dag? O ja en over het op tijd eten: Vorige week toen ik op dinsdag dus droog ben gaan staan (wat klinkt dit raar) zorgde ik er voor dat het eten bijna op tafel kwam als mannie thuis kwam. Dan kon hij 1 à 2 glazen drinken en duurde het voor mij niet zo lang voordat mijn smaak veranderd was. Dat is ook maar een geconditioneerd gedrag van mij maar blijkbaar wel handig nu. Vanmiddag was ik heel laat met de boodschappen thuis en het was zo heet en ik was kapot dus daardoor veel later met eten maken. Ga ik morgen weer anders doen. Zo snel mogelijk eten om aan mijn gevaarlijke tijdstip voorbij te gaan.

Nog een vraag :D Waarom lijkt Monica op mij? Waarin bedoel je dan waarschijnlijk. Kon ik niet zo snel terug halen uit de discussie. Nieuwsgierig nu dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom net met hondje binnen. Corrine Marieke Lucy slaap allemaal lekker.

Even over de Campral, ik had wel iets minder zucht. Maar ik stop met alles. Zeg ik tegen de experts, ik wil niet allemaal troep naar binnen werken.Krijg je als antwoord, of alcohol soms geen troep is!
Zit ook wel iets in.

Dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed idee Soothe, Vannacht was het ook 2:45 uur dus ik ga mijn man die in de stoel slaapt vertellen dat het tijd is om te gaan slapen :) maar dan in bed.

Tot morgen allen die nog wakker zijn en ik zie u allen morgen.

Liefs,

Ik lig in bed
Raam op een kier
Gordijn een stukje open

Ik hoor de wind
Kalm door de bomen ruisen
Ze kietelt de blaadjes
Het spel van de boomtakken
Kent geen eind
De bomen hoeven nooit naar bed
Net zo min als de wind ooit slaapt
Ze gaat hooguit even liggen

De laatste auto's van vandaag
Rijden langs
Ik vraag me af waar ze vandaan komen
Of heen gaan
Zo laat nog in een straat
Waar niets te beleven valt

Hun lamplicht weerkaatst tegen mijn raam
Zo naar binnen
Wat zorgt voor geheimzinnige schimmen
Op mijn muur en plafond
Ik zie de auto langzaam de straat uit rijden
Als de schaduw stilletjes vervaagt

Het wordt stil
De wereld legt haar hoofd voor heel even neer
Sluit haar ogen toe
En slaapt
-eventjes maar-
Op de bomen na, die blijven over mij waken
En sussen mij in slaap

Met een vredig gevoel sluit ik mijn ogen
En vergeet ik even alles om mij heen
Welterusten wereld
Morgen is een nieuwe dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...