luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Dat is nu juist zo raar. Echt een kuiltje kan ik er nou ook weer niet in drukken. Maar zal toch wel vocht zijn. 's Zomers heb ik het eigenlijk altijd dat ik van die dikke hielen krijg. Mijn moeder had dat ook. Dan zei ze altijd kijk kind ik heb weer stalpoten .Anders huur ik wel zo'n stoel waar zo'n po in kan hangen kan ik mooi achter de pc blijven zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Allemaal bedankt voor het medeleven!Dit was wat men een dag met een gaatje noemt, voortdurend aan het hollen en er komt echt niets van de grond.@Luciene bedankt, Lucy die altijd een grap achter de hand heeft.@Motiva, die erg haar best doet en dan ook nog een job.@Charlie, die altijd wel een goed woordje over heeft.@corrina, met haar 'moederrol' altijd aan het opbeuren@kohtje, die in wondertjes blijf geloven, realist als hij is!@Stien, bij wie de binnenkomer Hallo, enigszins op de lachspieren werkt (lach een oude man maar uit)@marieke, met haar Life-Cases, ga je goed!@water, Thumbs up for you too!Anna-Anne-Sammy-Knuffie -Sandra ETC,ETC.Kan onmogelijk iederen opnoemen, maar allen bedankt voor de morele steun, die ik bij tijd en wijle nodig had.Het is een kleurijk volkje bij elkaar.Allemaal, keep the good work going. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hé Soothe, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Nou dat gaat snel je bent er gelijk Ik dacht al, waar ben je. Wij zijn wel jouw feestje aan het vieren hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Zeker Lucy,Beetje een hol en een draaf dag.De dierenarts had ineens dat merk niet meer. hij zei dat de beestjes er recistent voor werden, ze hadden zelfs de Dino's overleefd. Mooi verhaal , als je dan met iets op de proppen komt wat drie keer zo duur is.Ik loop de hele dag zonder structuur in de rondte te hollen.Verder is alles goed,mooie liedjes geluisterd!!Erklinkt enige bezorgdheid in je door!!Alles gaat verder goed, anders ging ik wel een potje klagen, kan ik ook goed!!Groetjes Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Sammy, wat een vervelende situatie zo vlak voor je vakantie. Kan me voorstellen dat het vakantie gevoel nog ver te zoeken is. Ook moeilijk om je kinderen te adviseren wat ze moeten doen, Singapore is nou niet bepaald naast de deur.Ik hoop dat je annuleringsverzekering ook zo kort van te voren van werking is.Sterkte er mee.Sooth; was niet negatief bedoeld hoor. Hoezo "oude man". Allen een fijne avond verder ik ga te bed, morgen weer héél vroeg dag.Voor straks truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Gelukkig dat alles goed gaat. Mijn pc jubelt onderwijl ook heerlijke muziek. Ik heb vanmiddag nog wat zitten downloaden. Ik hou bvb ook van Vicky Brown. Ken je die? Nou ja, bezorgd, ik miste je al even dus ik dacht ff vragen of alles nog naar wens gaat.Die structuur is bij heel wat van ons zoek geloof ik. Volgens mijn oudste dochter, die net als mijn kleindochter adhd heeft, heb ik ook adhd. Zou zo maar kunnen. Ik weet soms van voren niet wat ik van achteren aan het doen ben. Even een was in de machine gooien en op 23:00 uur zetten dan zit tie op goedkope stroom. Ja, ons bin zuunig (zo iets in het zeeuws of waar het voor door moet gaan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Grapje Stien!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Welterusten Stein en voor morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hoi,ik lees net over drinken uit een bepaald soort glazen... ik dronk de laatste jaren eigenlijk nooit meer uit glazen. Wodka zo uit de fles gaf de minste kans op morsen, hoewel zelfs dat soms nog moeilijk was met die bibberhandjes. 't Was allemaal al duur genoeg en het scheelde ook nog weer in de afwas. Marieke, je eigen caravan slopen als de stress je weer naar het hoofd stijgt! Kan toch niemand bezwaar tegen hebben. Wie gaat er nou niet naar de camping om tot rust te komen? Lekker (re)creatief...Sammy, wat een rottig begin van de vakantie, die onzekerheid. Sterkte ermee en vooral niet naar de fles grijpen. Probeer je niet beter te voelen door je lam te drinken al is misschien de verleiding aanwezig. Je weet dat je schoonmoeder daar niet beter van wordt en jijzelf alleen maar slechter. Vooral achteraf. Knuf, werkse meid. Ik hoop voor je dat het niet te druk is.Anna, gelukkig ben jij niet te vertrouwen. Gelukkig ga je tegen je eigen afspraken in en kom je hier toch steeds weer terug. Wel een beetje kort vandaag maar dat komt wel weer goed, hoop ik. Als die renovatie eerst maar weer voorbij is en jij je plek hebt gevonden in je nieuwe baan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Vicky Brown, helemaal geweldig Luciene!!!!kippevel krijg ik bij: "stay with me till...".... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Kohtje, uit de fles drinken had ik ook geen probleem mee hoor, maar dan was het helemaal zo gauw op....met waterglazen iets minder snel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Soothe, waar blijven de hartige hapjes?? Ik heb trek!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Toen ikdronk , had ik in de korte intervallen er tussen erg veel structuur, nu rommel ik maar wat aan. misschien onderdeel van het proces? Vicky brown ken ik van naam. Bij Lime- wire kan ik haar wel vinden.heb trouwens ook piano gepeeld overwegend Klassiek, maar met een tremor lukt dat niet zo!Nu heb ik geen tremor, maar in die tussen fases, dan komt er weinig van studeren.Ik was geen genie. maar het klonk ook niet onverdienstelijk. Ik ben een Bach freak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Als jij nou even naar de nachtwinkel loopt CHARLIE. Dan komen we zo naar je toe. Zonder flessen Wodka!! Alleen Spa rood.....of blauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Bedankt voor het medeleven voor mijn nare vakantie begin.Moet zeggen toen ik vanmiddag thuis kwam ik heel erg trek in een wijntje had.Heb de fles ook even in mijn handen gehad.Dacht toen ga maar koffie zetten en heb er lekker 6 blokjes chocolade tegenaan gegooid.Wat jullie kunnen moet ik ook kunnen.En het trekmoment is weer voorbij gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Ben ik weer. tot 22.30 ivm mijn structuur!!!@ Sammy, als verzekeringsdeskundige kan ik zeggen dat er hoogst waarschijnlijk dekking is op je polis, tenzij het al bekend was (toen je de polis afsloot) dat je schoonmoeder al zwaar ziek was. Ik begrijp dat dat waarschijnlijk niet zo is, dus als ze echt "slecht"ligt moet je gewoon kunnen annuleren.Twijfel je, dan wil ik best proberen te helpen als ik weet waar je verzekerd bet en wat voor polisvoorwaarden er van toepassing zijn. Sterkte in ieder geval.@Lucienne, ik ben benieuwd hoe die pillen gaan werken bij jou. Mijn man heeft ook hoge bloeddruk net als ik (hoewel ik nu niet) maar ik kreeg zo'n verschrikkelijk droge mond van dat spul dat ik geen 5 minuten wegkon zonder een fles water mee te nemen. Hij had nergens last van. Ik wist niet hoe ik zo snel mogelijk moest stoppen met dat spul. Dus hoop dat jij er baat bij zal hebben.@Charlie/Kohtje: ik dronk op het laatst rechtstreeks uit de fles. Daarvoor werden de glazen wel steeds groter. Ik mixte voornamelijk. Alleen werden die mixen steeds sterker, zodat ik op het op het laatst bijna puur dronk. Voordeel, je kon jenever of wodka ook in een limonade glas doen, leek het net water.@Corinne, lekker ontspannen door de yoga? En gaat het goed met je? Zie eerder bericht.Groetjes,Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Sammy, het nut van chocoladeblokjes tegen de koffie gooien ontgaat me helemaal, maar als het jou over een trekmoment kan helpen moet je dat vooral doen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Soothe, het is feest bij jou!! Bovendien zit ik in mn pyama!!Ja Gemotiveerd, een mixje was ik ook niet vies van, 3/4 borrel, 1/4 cola oid.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Ai, Gemmetje, wodka in een glas lijkt net water... doet me denken aan een pijnlijk moment. Toen ik nog wel uit glazen dronk had ik eens een glas wodka in de keuken ingeschonken. Mijn vrouw was nog op haar werk. Ik was dat glas op het aanrecht helemaal vergeten (????) en toen mijn vrouw thuiskwam zag ik het staan. In een flits wist ik dat glas nog uit het zicht in de servieskast te zetten. De volgende ochtend kwam ik terug van het lopen met de honden en toen ik de keuken inkwam stond dat glas wodka weer op het aanrecht. Mijn vrouw kwam het tegen toen ze ontbijtspullen pakte."Waarom staat er een glas water op het aanrecht?" vroeg ik haar nog met m'n duffe kop. "Dat stond in de kast", zei ze.Oeps!! pas toen "herinnerde"ik me dat glas van de vorige dag. In haar bijzijn heb ik dat glas toen in de gootsteen leeggegooid onder het gemompel van:"stom om een glas water in de kast te zetten". Ja, ja, en ik maar denken dat ik jarenlang stiekem dronk. Ik was net zo doorzichtig als dat glas wodka.....het schaamrood stijgt me nu nog wel eens naar de kaken....Ps, op het moment dat ik dat glas leeggooide in de gootsteen deed me dat pijn aan het hart. Het liefst had ik het zelf naar binnen gekieperd want de ontwenningsverschijnselen begonnen al weer aardig de kop op te steken, maar ja, alles voor de schone schijn. (de schijnheilige uithangen...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Charlie, precies! Je weet alleen niet meer hoeveel alcohol je precies naar binnen krijgt. Ieder geval veel te veel.Ik telde ook geen borrels meer alleen de de hoeveel glazen die ik op had. Leek het opeens of ik veel minder dronk.Geniet trouwens van je vrije dagen!!Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hier ben ik weer. En ik begrijp dat het feestje van Soothe al volop in de gang is. Ik hoop dat ik nog mee kan genieten...@Gem,Dit concentratie komt terug, wees gerust.Zit je net in een nieuwe baan en ga je wellicht verhuizen. Ik hoop voor jou naar dichterbij, of beter bereikbaar.Je conditie komt wel weer op het oude peil.Ik zit nog niet helemaal in mijn oude vel, maar het gaat de goede kant op.De yoga vanavond was weer heilzaam, wel vermoeiend. Vannacht zal ik wel weer goed slapen en dan ben ik morgen weer kiplekker, zowel fysiek als mentaal.Goed gesprek voeren met je psych.@Luciene,Wel aandacht blijven vragen. Je betaalt er toch voor en aftaaien mag je niet.Jij moet aan de plaspillen, ze heten niet voor niets plaspillen. Je moet er veel van plassen.Een van mijn voormalige collega's nam ze in pas als op het werk was en wanneer ze weer thuis was. Anders haalde ze het niet met de reistijd.Die heeft ze overigens niet vanwege hartklachten, maar zij is suikerziek.Jij wil een pispot zoals vroeger de baby'tjes een hadden. Wel zo handig.@Sammy,Gaat op eigen manier nog steeds ADB.Dat klinkt niet goed voor je schoonmoeder. Sterkte.En ja, trek trekt voorbij.@Knuffie,Je bent al weg toch wens ik je een rustige dienst.@Anna,Voor mij ben je altijd welkom. Ik lees je stukjes graag.@Charlie,Grote stevige glazen waar wel wat in past. Ja, wel handig. Ik nam de kleine limonadeglazen. Ging net wat meer in dat in wijnglazen. De fles aan de mond deed ik ook wel eens, vooral als ik veel beefde. Had ik al moeite genoeg om de teut aan mijn mond te krijgen. Als het beven dan gezakt was kon ik weer uit een glas drinken.@Soothe,Ik ben nu al meer dan 19 jaar moeder, maar ik voel me nog steeds geen moeder. Gek, mijn moeder idem dito. Zet jezelf zo af en toe aan die piano, en doe wat vingeroefeningen om je spieren weer wat los te krijgen, dan komt de rest vanzelf wel op gang. Ik ben ook dol op Bach, maar ik kan hem niet goed spelen.@Kohtje,Ze bedoelt natuurlijk dat ze die een voor een verorbert.'s Avonds voor het slapen gaan, vulde ik altijd mijn glas. Kon ik dat 's morgens snel leegdrinken en weer vullen, wat dat getril even over.En ik dronk niet glas per glas, ik vulde altijd tot het randje bij.Dit werd dus de eerste gedragsaanpassing bij de behandeling, anders kon ik niet turven hoeveel glazen ik dronk.Ik begrijp inmiddels dat we een pyamafeestje hebben? Wel ik zit ook in pyama. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Kohtje,Ook heel herkenbaar. We hebben een keukenmachine op het aanrecht staan. Daar zette ik mijn glas "water"achter. Dat was overigens maar een hele korte periode. daarvoor dronk ik nooit stiekem. Alleen wist mijn man nooit de verhouding alcohol/frisdrank. Als de kleur te licht was, klokte ik even een forse portie weg en vulde dat dan aan met frisdrank. Leek ik net een gewone mix te drinken........Groetjes,GemPS Blij dat ik nu van dat gedoe af ben. Kost heel veel energie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Ach Gemotiveerd, ik telde niks, baalde alleen als alles weer op was....moest er weer nieuwe gehaald worden. En de lege flessen verstoppen, enz enz.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Kohtje: Een glas bleef voor mij toch wel belangrijk. Het liefst grote bellen met lange steel. Eerst hield ik het vast nog vlak onder het glas vast. Maar als ik eenmaal het voetje tussen duim en wijsvinger had dan ging het in tempo zal ik maar zeggen. En zo'n glas moest dan halfvol. Geen vol glas. Het moest in stijl blijven . Wat voor stijl het dan was hoe meer er in het mikje ging, daar valt over te twisten.Hé. Charlie leuk een kenner. Ja ik ben dol op Vicky Brown. Zonde dat ze in 1991 aan kanker is overledenWat leuk allemaal piano spelende mensen. Ik heb vroeger wel les gehad maar al jaren niet meer. Zou het toch wel weer willen. Want ik moet een stuk toch echt wel instuderen. En enige druk achter mij is nooit weg. Ik met mijn overweldigende zelfdicipline.:$Sammy, juist bij problemen is die hunkering weer zo groot. Toch goed dat je je kon bedwingen. Heel veel sterkte met je schoonmoeder. En maar afwachten of de vakantie door kan gaan. Je zit daar misschien dan ook niet lekker. Veel wijsheid voor het nemen van een besluitGem je hebt nog een halfuur ongeveer. Goed hoor dat je je er aan houdt. Ik zie wel hoe het gaat met die plaspillen. Ik hou je op de hoogte hahaha Kohtje, ja dat zijn nou de diepere dingen. Daar moet je vrouw voor zijn om het gooien van chocoladeblokjes tegen koffiekopjes. Maar alle gekheid op een stokje: als ik chocola zou eten als ik wijn dronk dan luste ik dus geen wijn meer. Dus ik heb al een paar keer van ellende chocola gegeten. Dan is de smaak in mijn mond anders en dan vind ik er niet meer aan. Daarom is vroeg eten voor mij een hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden