Mick Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Gaaf gevoel is dat dan he, Lucienne... wat een vrijheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Luciene,Fantastisch gedaan van je. Klasse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 testje misluktdan maar die emotions van hierIk had wat leuks bedacht met tekstcodes, maar hier maakt hij daar alleen maar vraagtekens van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Dank je Mick en Corinne. Ik had mij van te voren voor genomen: als ik naar binnen ga dan neem ik geen alcohol. Maar in dit stadium blijft het nog wel steeds moeilijk. Want eigenlijk had ik zo graag een aantal glazen genomen. Maar ik heb aldoor zo het gevoel dat ik voor mijzelf dan af ga. Ik wil zo graag volhouden. En dat wil (ga) ik ook doen. Maar ik kan het ongeveer nog proeven op mijn tong. Vooral die eerste slok.... Zelf mijn man was trots op me toen ik thuis kwam en het vertelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Ja, Luciene, je mag best trots op je zijn. Zelfs APETROST. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 @ LucienneGeen woorden.......:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Lucienne,Zelfs je man was trots op je zeg je. Alsof dat gewoon is, gezien wat je allemaal hebt verteld. Zou heel misschien dat knopje in zijn hoofd, al is het maar een honderste mm ten goede zijn gedraaid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Om te reageren op iedereen is nu echt niet meer te doen. Mijn ogen zien niet meer scherp. En op de heenweg werd ik ook zo duf. Ik dacht dat ik in slaap zou vallen. Stond wel in de bijsluiter van de plaspillen. Maar gelukkig allemaal gelukt.Maar alle kinderen van deze lieve alco's die geslaagd zijn: van harte! En ach, wat moet ik zeggen: jullie en ik zijn allemaal kanjers. Straks heeft Tactus geen bal meer te doen. Want we zijn allemaal ADB!Shoothe, is het beest al uitgeplast? Die heeft toch geen plaspillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Ja, Gem je weet het niet. Ik denk dat mijn aanpak om er niet meer over te zeuren zachtjes werkt. Hij drinkt sowieso al veel minder omdat we bijna gelijk gaan eten. Dan heeft hij twee drankjes op en gaat nog even klussen. Drinkt daarna nog eentje en gaat douchen en naar bed. Drie drankjes op een avond is al een hele vooruitgang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Om Bambam te citeren: ik ga opslomen en dan lekker naar bed. Zie jullie morgen wel weer, heb een hoop te doen, maar kan morgenoverdag ook weer even aanwezig zijn.Welterusten.Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 slaap zacht wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Welterusten, ik ga ook..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 truste Mick, droom lekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Luciene,Die hond van Soothe blijft bij elke boom hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Hoezo Luciene,Zijn die wachtlijsten dan al weggewerkt??Voor zover ik weet zijn er hier mensen bij het forum die nog staan te popelen om te beginnen.Ik vraag me af hoe ze dat doen in de vakantieperiode. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Luciene,Je bent een kanjer. Zoals jij met je man werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Denk ik ook Corinne. En het is een klein hondje met kleine pootjes dus dan duurt het natuurlijk allemaal wel even.... Of hij zit nu uit te puffen (shoothe dan natuurlijk) in een stoel en luisterd naar een of andere mooie cd om bij te komen van deze vreselijke dag qua pc gezanik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Gem,Je hebt het verdient om naar je bed te gaan en heerlijk te slapen.Tot morgen op het draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Arme Soothe,Zitten wij hier te roddelen over zijn hond en zijn k**** PC. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Wacht ff Corinne, nu ben je me even kwijt, wat bedoel je met die wachtlijsten of ben ik nu blond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Wachtlijsten voor de internetbehandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 @ Corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Heeft iemand van jullie ervaring met plaspillen? Volgens de bijsluiter moet je aangeven aan je arts als je niet genoeg naar de plee moet. Maar hoeveel moet je dan wateren? Ik water voor mijn gevoel niets meer als anders. En ik drink me het ubeskalubus aan spa rood dus daar water ik natuurlijk van maar niets meer als dat ik gedacht had. Zijn daar maatstaven voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Het valt me in een keer op hoe dikwijls ik op de draadje het laatste woord heb.Toch ben ik niet iemand die altijd het laatste woord wil hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 hahaha lachen Corinne. Er moet toch iemand de deur sluiten en het licht uit doen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden