Spring naar bijdragen

donderdag 14 juni

stien

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank je Mick en Corinne. Ik had mij van te voren voor genomen: als ik naar binnen ga dan neem ik geen alcohol. Maar in dit stadium blijft het nog wel steeds moeilijk. Want eigenlijk had ik zo graag een aantal glazen genomen. Maar ik heb aldoor zo het gevoel dat ik voor mijzelf dan af ga. Ik wil zo graag volhouden. En dat wil (ga) ik ook doen. Maar ik kan het ongeveer nog proeven op mijn tong. Vooral die eerste slok.... Zelf mijn man was trots op me toen ik thuis kwam en het vertelde :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om te reageren op iedereen is nu echt niet meer te doen. Mijn ogen zien niet meer scherp. En op de heenweg werd ik ook zo duf. Ik dacht dat ik in slaap zou vallen. Stond wel in de bijsluiter van de plaspillen. Maar gelukkig allemaal gelukt.

Maar alle kinderen van deze lieve alco's die geslaagd zijn: van harte! En ach, wat moet ik zeggen: jullie en ik zijn allemaal kanjers. Straks heeft Tactus geen bal meer te doen. Want we zijn allemaal ADB!

Shoothe, is het beest al uitgeplast? Die heeft toch geen plaspillen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Gem je weet het niet. Ik denk dat mijn aanpak om er niet meer over te zeuren zachtjes werkt. Hij drinkt sowieso al veel minder omdat we bijna gelijk gaan eten. Dan heeft hij twee drankjes op en gaat nog even klussen. Drinkt daarna nog eentje en gaat douchen en naar bed. Drie drankjes op een avond is al een hele vooruitgang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk ik ook Corinne. En het is een klein hondje met kleine pootjes dus dan duurt het natuurlijk allemaal wel even.... :)

Of hij zit nu uit te puffen (shoothe dan natuurlijk) in een stoel en luisterd naar een of andere mooie cd om bij te komen van deze vreselijke dag qua pc gezanik. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iemand van jullie ervaring met plaspillen? Volgens de bijsluiter moet je aangeven aan je arts als je niet genoeg naar de plee moet. Maar hoeveel moet je dan wateren? Ik water voor mijn gevoel niets meer als anders. En ik drink me het ubeskalubus aan spa rood dus daar water ik natuurlijk van maar niets meer als dat ik gedacht had. Zijn daar maatstaven voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...