Mick Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Ik heb ook een soort regenton, Anna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Gem, ik kan het je aanraden, die AA. Ik durfde lange tijd niet maar geloof me, het zijn allemaal hele normale mensen die alcoholisten. Ik vind het iedere keer weer zo hartverwarmend hoe mensen zo blij kunnen vertellen over dat ze zo blij zijn dat ze niet meer drinken.En het houdt me scherp. Wat goed dat je een mail hebt gestuurd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Goed gedaan Gem. Mijn ervaring is meestal wel, dat er dan wat zit en ik uit moet zoeken waarom ik trek had, want anders komt het 1 dezer dagen weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Ik ben niet normaal, maar wel een alcoholist, toch? Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Anna,Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Nee Mick, 178 kilo en plassen op een regenton..... nee das niet normaal.Wel fijn dat je een alcoholist bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Sorry, 176 kilo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 178 was goed hoor. Ben beetje aangekomen.En ja, ik ben een alcoholist.... alhoewel.... hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Ocherm anna,Keb zo met je te doen, douchen onder een slangetje..... plassen in een gat in de tuin..... brrrr.Hier weinig nieuws, ik denk iedere keer HUH??????? Als ik Anne zie die heeft mijn kopje ook. Maar inmiddels heb ik ook lekker kort haar staat alle kanten op.Ik ga slapen, ik lees soms even mee, maar te veel nieuwe mensen, al vind ik het super-geweldig dat het forum weer zo lekker loopt.Okee wij gaan weer nuchter te bedde !!! Laters !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Gem,Bedankt voor de felicitaties.Was dat nou je carrieresprong? He, geen nood, je komt er door heen, net als door die heftige trek.Neem er alleen geen chocolade voor, maar een muslireep:D.Even op het werk schelden als je thuis komt, moet kunnen. Het lucht in ieder geval op en je bent er nu drie dagen vanaf.ALS ik een nieuwe baan vindt, hoop ik het toch wat beter te treffen.Blijf ABD, wat er ook gebeurt, alco maakt het alleen maar erger. Nuchter ben je sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Ja Micky,j ij bent een alcoholist. Maar ja, jij gaat naar de AA voor de gezellige mensen toch:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Anna en Soothe komen mekaar dadelijk tegen met hun hondebeestjes.Waf, Waf. Woef, Woef.Waffer de woefwaf. Woefer de wafwoef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Ik ga normale mensen kijken bij de AA... en dat bevalt me prima. Ik vind het zelfs leuk bij de AA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Geeft niet Corinne, Anna valt tenminste niet meer om:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Mick,Je bent te gek voor woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Ja we zijn best normaal allemaal.Beetje een gebrek maar he, what the f***hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Houtje,Gezellig dat je even langskwam.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Corinne, jij mag op mijn verjaardag komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Het worden in elk geval geen 101 dalmatiërs, ze hebben beiden een ander ras.Ohh wat zeg ik nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Zo, tijd om op te slomen.Morgen weer een drukke dag voor de boeg. Weltrusten normale alkies, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Slaap lekker BamBam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Mick,Oh wat leuk, wanneer is dat?(waarom ik??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 BamBam,Slaap lekker zacht en droom mooie dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Jemig nog is an toe zeg. Wat een draadje..... Er kwam geen eind aan. Mijn ogen zijn helemaal wazig van al het gelees. Zoals ik gezegd had moest ik vandaag naar twee vergaderingen in de middag. De tweede vergadering was op het park waar ik mijn eetcafe/bar heb gehad. Duurde nogal even en daarna zei de eigenaar van het park of ik het vernieuwde cafe wilde zien. Nou dat wilde ik wel. Stap die tent binnen die nog steeds aanvoelde als mijn kroeg, mijn bar, mijn uitgekozen barkrukken.... De eigenaar vroeg wat wil je drinken...... Toen ik achter de bar stond, die anderhalf jaar, was ik mijn eigen beste klant qua droge witte wijn....... Ik zei: doe maar een spa rood...... Zat ik daar, kan je het je voorstellen? Na één glas zei ik dat ik nog ver moest rijden naar het hoge Noorden en ging weg..... Met een gevoel dat ik zo (zou mijn dochter zeggen) RETEtrots op mijzelf ben. Niemand die het gezien of geweten had..... Maar ik zei... doe maar.....Zeg daar maar eens wat op :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden