Spring naar bijdragen

donderdag 14 juni

stien

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gem, ik kan het je aanraden, die AA. Ik durfde lange tijd niet maar geloof me, het zijn allemaal hele normale mensen die alcoholisten. Ik vind het iedere keer weer zo hartverwarmend hoe mensen zo blij kunnen vertellen over dat ze zo blij zijn dat ze niet meer drinken.

En het houdt me scherp. Wat goed dat je een mail hebt gestuurd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ocherm anna,
Keb zo met je te doen, douchen onder een slangetje..... plassen in een gat in de tuin..... brrrr.

Hier weinig nieuws, ik denk iedere keer HUH??????? Als ik Anne zie die heeft mijn kopje ook. Maar inmiddels heb ik ook lekker kort haar staat alle kanten op.

Ik ga slapen, ik lees soms even mee, maar te veel nieuwe mensen, al vind ik het super-geweldig dat het forum weer zo lekker loopt.

Okee wij gaan weer nuchter te bedde !!!

Laters !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem,

Bedankt voor de felicitaties.

Was dat nou je carrieresprong? He, geen nood, je komt er door heen, net als door die heftige trek.
Neem er alleen geen chocolade voor, maar een muslireep:D.

Even op het werk schelden als je thuis komt, moet kunnen. Het lucht in ieder geval op en je bent er nu drie dagen vanaf.

ALS ik een nieuwe baan vindt, hoop ik het toch wat beter te treffen.

Blijf ABD, wat er ook gebeurt, alco maakt het alleen maar erger. Nuchter ben je sterker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig nog is an toe zeg. Wat een draadje..... Er kwam geen eind aan. Mijn ogen zijn helemaal wazig van al het gelees. Zoals ik gezegd had moest ik vandaag naar twee vergaderingen in de middag. De tweede vergadering was op het park waar ik mijn eetcafe/bar heb gehad. Duurde nogal even en daarna zei de eigenaar van het park of ik het vernieuwde cafe wilde zien. Nou dat wilde ik wel. Stap die tent binnen die nog steeds aanvoelde als mijn kroeg, mijn bar, mijn uitgekozen barkrukken.... De eigenaar vroeg wat wil je drinken...... Toen ik achter de bar stond, die anderhalf jaar, was ik mijn eigen beste klant qua droge witte wijn....... Ik zei: doe maar een spa rood...... Zat ik daar, kan je het je voorstellen? Na één glas zei ik dat ik nog ver moest rijden naar het hoge Noorden en ging weg..... Met een gevoel dat ik zo (zou mijn dochter zeggen) RETEtrots op mijzelf ben. Niemand die het gezien of geweten had..... Maar ik zei... doe maar.....

Zeg daar maar eens wat op :) :) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...