Spring naar bijdragen

Donderdag, 21 juni 2007


Gem

Aanbevolen berichten

Hoi Allen,
Met mij gaat het nog steeds goed.
Soothe ook de 15 de dag gaat het goed. Heb vandaag geen wilde gedachten gehad (hahahahah).
Gem, ben bij dat dochtertje terug is en ik begrijp dat je geen afspraken kan maken ivm adhd. Lijk me moeilijk.
Corinne, je heb de banen voor het kiezen zeg. Dat is fijn.
Mick, ik bedoelde dat ik me kan vinden in je antwoord. Merk wel enige ondertoon in je reactie. Maar mijn aansluiting bij je antwoord is niet negatief bedoeld hoor.
Voor de anderen het gaat jullie allemaal goed. Een fijne avond gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 132
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gem,

Ik ga niet op vakantie, maar de huisartsen wel.

Man en zoon doen de Nijmeegse 4-daagse en de 6-daagse strandloop.
Dochter gaat misschien met een nicht naar Zuid-Frankrijk
Ik heb zelf helemaal niets op het programma staan. Als dochter niet naar Z-F gaat, maak ik vast wat dagtripjes met haar.

Vorig jaar zijn we met zijn allen in Zuid-Afrika, Zambia en Botswana op safari geweest.
Een onvergetelijke reis, maar heeft wel aardig wat gekost, al was het met zijn vieren voor de prijs van een. Een dagje dierentuin hoeft voor ons ook niet meer, die beesten in de dierentuin staan veel te ver af.
En daar ben je per slot ook niet veilig, zie Bokito.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra,

Ik heb de banen voor het kiezen? Ik schrijf me te pletter, ik ga op gesprekken en nog zit ik thuis.
Nou, eens zal het toch wel lukken en zal ik de uitverkorene zijn.

Gefeliciteerd trouwens met dag 15. Je gaat goed. Moge er nog vele droge dagen volgen.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, daar ben ik ook nog even. Ik heb niet alles van gisteren en vandaag gelezen, dat was veel te veel, en ik heb veel te weinig tijd op het moment. Veel te doen in huis, op mijn werk, en dan ook nog allerlei mensen achterna lopen en bellen om geregeld te krijgen dat alles uiteindelijk een beetje in orde komt. Het befaamde kastje en de muur. :wacko::(
Mijn psycholoog zei gisteren trouwens dat ik het ondanks al mijn drempels heel goed doe, dat schoppen tegen de muur en rammelen aan kastjes, en dat ik er zeker mee door moet gaan, want al doende leert men. Dus zo heeft het allemaal toch zijn nut, en het is best leuk een compliment te krijgen. Stel je voor, ik doe iets GOED. Dat zeg ik nu iedere ochtend en avond tegen mezelf in de spiegel. Ik som op wat ik goed heb gedaan, en omdat ik iets goed doe mag ik er zijn, en ben ik de moeite waard.

Mieke, wat fijn dat het goed gaat met jou en Mr. Right! Ik ben blij je hier weer te zien, ik heb vaak aan je gedacht.

Frannie, wat fijn dat jij er ook weer bent. Je onderschrift klopt, want anders was ik niet blij je te zien.

Iedereen die ik vergeten ben, zet hem op! ADB zijn is de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anna,
Tuurlijk ben je de moeite waard! Zeg het maar heel veel tegen jezelf en ga er vlug in geloven!
Je bent goed bezig, ondanks een verbouwing en een nieuwe baan. Dat is geen geringe combinatie en dan toch ADB blijven. Je bent een kanjer weet je dat.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,
Volgens mij heeft Klaartje B zich wel aangemeld maar zich nog niet voorgesteld bij "wie is wie".
Klaartje, als je meeleest, je kunt je voorstellen onder "wie is wie". Dit is echter niet verplicht hoor.
Sommigen lezen alleen maar mee of stellen zich pas na een een aantal dagen voor.

Groeten,
Gem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Gem. Het was rete spannend. Helaas geen kaartjes voorde finale maar he... ik drink niet!

Spijbel van de AA, was en ben zo hondsmoe, heb mezelf vrij gegeven. Misschien lukt het een beetje bijtijds mn mandje in te duiken. Ik weet het; heb ik zelf in de hand...


RATTTTTTTTTT, wat heerlijk om je te lezen!!!!
Ik was ongerust over je maar ben zo blij te lezen dat je goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken Klaartje B ook niet Soothe, en ik ben hier al lang, Maar misschien stelt ze zich nog een keer voor.

Gem, dank je.:$:sun:
Ik heb net je berichten gelezen. Moeilijke toestand met je dochter. Ik ben het eigenlijk met Mick eens, ruzie maken lost niets op en maakt alleen maar dat zowel zij als jullie je ongelukkig voelen. Zeg haar gewoon duidelijk hoe ongerust je was, omdat je van haar houdt. Dat zal meer indruk maken dan straffen. Dit is voor ieder kind een moeilijke leeftijd, en zij heeft er nog wat extra ballast bij.
Wat betreft je vragen: zelf denk ik eigenlijk ook dat de combinatie van stoppen met drinken en starten in een nieuwe baan wat ongelukkig is. Stoppen met drinken kost heel veel energie, niet alleen door het afkicken, maar vooral ook doordat je emoties veel sterker worden, er heel veel in je omhoog komt, en daarmee moet je aan de slag. Stoppen met drinken is slechts het begin, wil je gestopt blijven dan gaat het om een geheel nieuwe levenswijze die je je eigen moet maken. Ik hoop heel erg dat het je lukt, die combinatie, maar ik vind het advies om je desnoods gedeeltelijk ziek te melden niet slecht. Ik heb zelf ook enkele maanden 50% gewerkt, en pas nu weer volledig. Je hebt gewoon wat tijd voor jezelf nodig.

Soothe, ik ben erg blij dat je het vandaag gaat redden. Het spijt me dat ik het zeg, maar als ik je berichtjes lees, dan zie ik heel veel twijfel. Je HOOPT dat het je gaat lukken, je voelt dat je het vandaag gaat redden. Met dat laatste deel ben ik het eens. Zeker in jouw situatie moet je het gewoon per dag bekijken. Bij mij is het ook heel lang niet gelukt hoor. Het was het advies om het per dag te doen wat mij geholpen heeft. Ik nam me 's morgens voor vandaag niet te drinken, en die belofte moest ik van mezelf houden. Morgen of andere dagen waren totaal niet aan de orde. Gewoon 's morgens in de spiegel kijken, en tegen jezelf zeggen: vandaag drink ik niet! En die belofte hou je, kost wat kost. Niet hopen dat het je lukt, je aan je afspraak houden, al doe je het per 10 minuten met behulp van de kookwekker! En kom hier, en zeg het, als je het moeilijk hebt. Er lezen vrijwel altijd mensen mee.
De vorige keer toen je nuchter was kon ik uit je berichtjes lezen dat je een aardige, intelligente vent bent, met een flinke portie humor. Ik ging je met de dag meer waarderen. Die berichtjes wil ik graag opnieuw lezen!

Bammetje, op radio 538 kun je nog kaartjes winnen voor het voetballen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anna,

Naast ADB zijn, is het leukste complimenten krijgen. Ben ik helemaal met je eens.

Het minst leuk zijn verbouwingen en verhuizingen. Daar heb ik een gloeiende hekel aan.

Goed dat je het ondanks alle drukte en gestress droog houdt.

Je ben een kanjer.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BamBam,

Je geniet nog na van de wedstrijd. Ik heb de krant gelezen, ze hebben met heel veel strafschoppen uiteindelijk gewonnen.

Je bent nu moe, dat komt vast van de spanning, voetbal kijken kan ook vermoeiend zijn.

De finale is misschien helemaal geen leuke, spannende wedstrijd.

Stap maar tijdig je bedje in vandaag en slaap lekker, dan kun je er morgen weer tegenaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, ik heb me net aangemeld voor de internetbehandeling.
Inderdaad zeg ik dat ik het hoop!!!
Maar als ik s'ochtends in de spiegel kijk, zeg ik ook vandaag wil ik het niet.
Omdat ik vaak toch onderuit ben gegaan, Houd ik het op hoop!!

Maar ik wil het echt niet, moet het nu maar eens hard maken, niet waar.
Je hebt me toch nog niet opgegeven hè.

Even goed toch onvoorstelbaar, wat een lichaam(tot op zekere hoogte) aan kan.

Maar eens dooft het licht. Einde verhaal.

Hou je goed,

Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,

Positief denken. Je hebt nu ervaren hoe heerlijk het is nuchter te zijn. Zet dat als eerste gedachte als je het moeilijk hebt. De trek kun je niet wegdenken, maar de gedachte die dan opkomt, kun je wel ombuigen. Niet denken ik heb trek dus ik wil A. Wel denken ok ik heb trek, maar die gaat over, denk aan iets leuks, doe wat anders.

Waar een weg is, is een wil; als je echt wilt, dan kun je het.

Denk uur voor uur en dag voor dag, ga niet vooruitplannen.

Hier vast een :heart: voor onder je riem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,ik ben niet moe van de wedstrijd. Ik ben moe omdat ik ga scheiden, ik ben moe omdat ik verliefd ben en dat allemaal ingewikkeld is, ik ben moe omdat het me niet lukt mn hoofd stil te zetten, ik ben moe omdat ik veel te laat naar bed ga, ik ben moe omdat ik al maanden maar 5 of 6 uur slaap per nacht, ik ben moe omdat ik veel aan mn hoofd heb, ik ben moe omdat ik teveel pieker, ik ben moe omdat ik me soms teveel erger, ik ben moe omdat ik het moeilijk vindvoor mezelf te kiezen, ik ben moe omdat ik me schuldig voel en ik ben moe omdat ikte weinig rust krijg.
Daarom ben ik moe!

En je hoeft ff niet te reageren en uit te leggen hoe alles komt. Soms zijn de dingen ff zoals ze zijn. Factor tijd is dan de oplossing want het gaat niet sneller dan het gaat.
Dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...