Spring naar bijdragen

25 juni 2007

Sandra

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 176
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Fran: In ieder geval prettig gestoord is wel een kwalificatie die gebruikt mag worden bij tijd en wijle voor mijn persoontje :D.

Maar wat was dan ook weer het icoontje wat ze onlangs nog gebruikte. Mijn korte termijn geheugen doet het soms niet zo goed :D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet hier iemand hoe ik met de pc mijn eigen stem op kan nemen en dan op een cd knallen? Ik kwam een site tegen waar ze stemmen nodig hebben voor het inspreken van dingen enzo. Lijkt me wel geinig maar dan moet je eerst je stem insturen. Nu zijn er geregeld mensen die zeggen dat mijn stem voor de telefoon prettig overkomt dus wie weet (ik hoor dat zelf echt niet). Maar nu zit ik te klunzen met de pc en krijg het natuurlijk weer niet voor elkaar.

Zit daar misschien een heel handig typje op het forum die me even uit de droom kan helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag miep ,
ik vermoed dat het erbij hoort in het begin van onze nuchterheid het somber gevoel .
ooit zij iemand dat stoppen met drinken gelijk is aan een amputatie ondergaan , men neemt de fles weg en hierdoor ook al onze zgz gevoelens de leuke momenten onder invloed van drank , maar ook de mindere momenten onder invloed .
neem van mij aan dat deze sombere gedachten met de tijd verminderen , is bij mij de grootste reden om adb te zijn en te blijven allez vandaag toch :-))
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Miep,

Heerlijk de laatste les van dit leerjaar? Dus de grote vakantie staat voor de deur. Aan wat voor schoolsoort geef jij les?

Ik vond het ook een mooie affirmatie, het onderschrift. Ik heb ze op A4-tjes geprint en ze hangen om me heen rond de pc. Kan ik iedere keer weer een andere kiezen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dochter zag dat ik dit icoontje had op het forum en vond het maar een mutsig icoontje. Ze zei: je hebt helemaal geen kort haar en dan dat sjaaltje..... De enige overeenkomst is dat ik blond ben :D:D.... qua haarkleur dus hè..... niet blond in de zin van herseninhoud (mag ik hopen :D). We moeten het er maar mee doen. Leuker zou zijn als je zelf een plaatje kon downloaden. Maar ja, je kunt niet alles hebben.

Maar Soothe een boerensjaaltje zou wel kunnen voor de omgeving waar ik woon. O, jee en nu maar hopen dat de buurvrouw niet ook alcoholist is en hier ook rondwaart :D....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor jouw een vraag voor mij een weet, Miep, Zet de WebCam maar aan.
Geloof trouwens, dat je wat bijtrekt. Is dat een juiste inschatting. Waar het forum al niet goed voor is!
Je komt er wel weer uit Miep.Het leven is een golfbeweging.Niet het koppie laten hangen,
Groetjes Soothe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frannie, zandlopertje.....tuurlijk als voormalig ballerinameisje:D

schreef laatst dat ik al 10 maanden ADB was.....foutje, heb me vergist. Ben vlgd week pas zover. Hoezo ongeduldig. Nou ja, geeft niet, ik kom er wel.

Ik mag nog werken, bah, heb zooo geen zin maar oke, al me er nog ff toezetten. En hoezo verslaafd, forum checken op mn werk??? Later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :devil::devil::devil::devil:

Niks aan de hand, maar ik ben in een absurd opstandige bui..
En als ik nou wist waarom...dan kon ik er iets mee!
Maar ik heb echt geen flauw idee waar dit vandaan komt...?

Ik ga maar met potten en pannen smijten, komt er nog iets zinnigs uit voort..
(iets eetbaars? ...)
maar hopelijk trekt dit snel weg...want het is wel besmettelijk!
Ik loop te stieren....en de kids doen effe "gezellig" mee :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...