Spring naar bijdragen

Dagdraadje


Mieke

Aanbevolen berichten

Lieve mensen ik ga even liggen (zoals mijn man zou zeggen) hij zit nog in de kamer in zijn stoel en slaapt. Dus ik ga hem even wakker maken en zeggen dat het bedtijd is :D. Dan nog even tv kijken vanuit bed en dan zal de slaap wel komen.

Dag lieve gekke Soothe, slaap ook lekker voor straks en morgen bellen we..... enne.... brand is erger :D

Liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 89
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Miep, je doet het harstikke goed! :present:

Ik ga zo ook te bed, moet morgen ochten zeér vroeg op!
Wij hebben een nieuw bed gekocht en wordt morgen vroeg gebracht.
Is fijn maar voortijds moet het oude wel eerst gesloopt worden en
dat gaat een beetje moeilijk als ik er in lig.

Voor straks allemaal truste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Graag wil ik Soothe even sterkte wensen, want het is bepaald niet leuk om niet op het forum te kunnen schrijven als je het moeilijk hebt. Mijn mening hierover heb ik gisteravond al gegeven, daar blijf ik bij.

BamBam, sterkte met alles. En ik wil je ook nog even bedanken voor je berichtje aan Corinne, je hebt het heel netjes en rustig gebracht, en ik ben het er helemaal mee eens.

Corinne, ik moet je bekennen dat ik rond een uur of 12 vanmiddag even gelegenheid had om te lezen, maar ik heb niet in kunnen loggen en had niet voldoende tijd om te reageren. Achteraf ben ik daar blij om, want ik moet je eerlijk bekennen dat een berichtje van jou vanmorgen bij mij op dat moment nogal verkeerd schoot. Je vermaande Mieke, en las haar de les over de manier waarop zij op het forum moet schrijven volgens jou. Ik vind het ook wel handig als de datum bij een draadje staat, maar het is GEEN verplichting. Wat mij betreft heeft iedereen het recht hier te schrijven zoals hij of zij wil, en haar mening te geven. Er zijn hier geen vaste vormregels, waar iedereen zich aan moet houden, behalve de regels van Tactus. En die houdt Tactus zelf in de gaten. Zou je alsjeblieft willen proberen andere mensen het gewoon op hun manier te laten doen?

Anjo, fijn dat je even tijd had om bij te lezen. Heel veel sterkte!

Verder kan ik niet op iedereen reageren, want ik ben moe, en moet nog het een en ander doen. Het is hier weer een verschrikkelijke puinhoop. Daarom wens ik iedereen sterkte die dat nodig heeft, succes om ADB te worden en te blijven, en nog een heel erg fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik ben er door pc-problemen dus even niet geweest maar heb wel veel nagedacht en in eerste instantie voor mezelf een tekstje gemaakt over hoe ik me voel!! Nu, dat doe ik wel meer maar het is een van de weinige keren dat ik het jullie ook durf tonen!! Hier komt het!!!

Wanneer iemand heel bewust alcohol tot zich neemt, zelfs al is het maar een klein beetje dan is dat omdat ze een pijn willen verdoven. Zolang je die alco blijft nemen voel je niks, en dus blijf je ermee doorgaan. Het ontbreekt je aan de kracht om die pijn te erkennen want het vergt namelijk een enorme moed om je pijn ook echt te voelen!! Je kan je pijn niet wegtoveren, maar je kan ze wel een plaats geven, door je leven met andere dingen te vullen! De moeilijkheid is alleen: daarvoor moet je die pijn eerst ten volle durven voelen!! En daar zijn we bang van!! Door m'n jeugd ervaringen zat ik van héél jong al met heel veel pijn! Het heeft me op een moment dan ook verlamd!! Ik was beter in beweging gebleven maar ik liet mezelf niet toe om het te voelen!! Ik kan gewoon m'n pijn niet wegdenken, ik kan die knop niet afzetten!! Maar doordat ik die knop niet kon afzetten, wist ik ook niet hoe vreugde moest voelen. Dat heb ik echt moeten leren: opstaan en op zoek gaan naar vreugde. Gelukkig heb ik dat nu kunnen doen door anders om te gaan met alco!! Geluk is namelijk ons geboorterecht!! Iedere baby wordt 'blij' geboren, zo komen we op de wereld!! Ik begreep dus niet dat het niet juist was om te lijden, dat er onder al m'n pijn ergens geluk moest verscholen zitten!! Ik moest alleen maar dapper genoeg zijn om daarnaar op zoek te gaan! En dat is me gelukt!!!

Zo, dat was het dan!!
Sorry als ik er hier even tussen kom met m'n eigen dingetje!!
Veel groetjes van knuffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan degenen die nog online zijn:
ik ga zo slapen. Het was een draadje met veel tussenpozen vandaag. Dat kan je ook wel zien aan het aantal bijdragen.
Ik wens iedereen nog een fijne avond, hou het droog en tot morgen!

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luciene,

Is gewoon een afwijking van me, mezelf opzij zetten voor anderen. Wellicht ook een vlucht van mezelf.
Hou er alleen niet rekening mee dat dat niet altijd op prijs wordt gesteld.
En vooral dat ik eens wat meer over mezelf moet kletsen, of eigenlijk mezelf wat meer moet uiten.
Ook gedrag dat ik moet zien te veranderen. Dit mag ook wat meer in evenwicht komen.

Ik vind het helemaal niet erg als jullie mij daarop attenderen. Per slot zit ik hier ook voor mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ANNAAAAAAAAAA, het is bijna volle maan!!!!!!! WOOOOOOHHHHHHHH
Reed net naar huis en ben even gestopt om te kijken. Prachtig gezicht, wolken ervoor gedeeltelijk, witte wolken, stukken hele donkere wolk, prachtig.

Jullie liggen allemaal hopelijk op 1 oor. Stien in haar 'oude vertouwde' bedje die ze morgenochtend gaat slopen. Ik wens jullie allemaal fijne dromen.
Ik ben wat bedaard. Het is natuurlijk veeeeel te laat maar ja, soms 'moet' je wat. Lekker gekletst, BB ff huilen, zusje ff huilen, samen ff huilen en veel gekletst. Het wordt er allemaal niet anders van maar ik vond het toch fijn.

Net zoals ik dit forum fijn vind. Was het stoppen met drinken gelukt zonder dit forum? Ik waag dat te betwijfelen in mijn geval. Ik heb hier zoveel steun ondervonden en nu nog steeds. ik leer ervan en ben blij dat ik toen een x een artikel las in de krant en het heb uitgeknipt. Vervolgens heb ik maanden met dat artikel rondgereden in mn auto en uiteindelijk op 4 september de stoute schoenen aangetrokken. Nee, het is niet alleen klarioengeschal, soms een hoop bagger en ellende maar toch wens ik zo dat ik adb ga blijven. Ik ben nu vol vertrouwen, ik peins er niet over te gaan drinken. Zuslief lekker aan het bier en ik met mn glaasje water en Rivella. Heerlijk.

Ik kreeg een brief van iemand die schreef dat ze nu snapte waarom het haar niet eerder gelukt was te stoppen. Er komt vaak veel pijn en verdriet om de hoek kijken. Geen wonder dat we allemaal zo aan de zuip zijn gegaan.
Knuffie schreef strakjes ook dat ze nu veel beter ziet waarom het zo moeilijk is geweest; dat stoppen met drinken. Tja, als het een eitje zou zijn geweest hadden we hier ook niet hoeven schrijven, toch?

Ik heb nog geen zin om te gaan slapen, ga toch mn bedje opzoeken:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...