CPAS Geplaatst 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2007 Je hebt een pb'tje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2007 Heb ik gelezen en beantwoord:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2007 Gezellige boel dus bij jouw in de straat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2007 Gaat wel.Heb je net geantwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2007 Joann,Laten we hopen dat het niet weer gebeurd, maar mocht het zo zijn, kom dan a.j.b. om jouwentwille gewoon vertellen dat het zo is. Schaam je a.j.b. niet meer. Hoe eerder je voor jezelf erkent hoe het zit, des te eerder kun je je herpakken.Het onder controle krijgen van drankgebruik gaat gewoon niet vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2007 Ze zijn klaar in onze straat, maar nu giet het van het regenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2007 Die pb box van me is altijd zo snel vol. Ik zal binnenkort weer moeten ruimen, zit alweer bijna op de helft van de toegewezen capaciteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2007 hai kinderen, vergeten jullie niet dat het nacht is? . Van Soothe nog niets gehoord. Is zijn verjaardag waarschijnlijk buiten de deur aan het vieren. Ik werd net wakker en dacht ff kijken of er iets in mijn emailbox staat.... nee dus.... Nou ga maar weer slapen, tenminste proberen. Vandaag naar mijn oudste om de verjaardag van m'n kleinzoon te vieren. Die is 2 juli jarig. Later, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2007 Hoi Luciene,Wij zijn hier nieuwsgierig naar het cadeautje.Ik hoop eerlijk gezegd dat als hij dat buiten de deur viert, wel voorzichtig is.Vast gefeliciteerd met je kleinzoon.Jij bent dus ook al een oma. Er zijn hier veel oma's op het forum.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2007 Ik ga inderdaad ook maar naar bed.Ik had niet in de gaten dat het zo laat is geworden.Morgen heb ik veel te doen en maandag en dinsdag moet ik werken en dan heb ik woensdag nog een sollicitatiegesprek waarvoor ik morgen ook de voorbereidingen moet treffen.Joann, Welterusten ik ga naar bed.Slaap jij ook lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2007 Ohhhhhhh Luciene,en ik had zo gehoopt dat je ons nu zou vertellen wat het kado was..Moeten we echt wachten???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2007 Huh is het al zo laat.........?????ohoh dan heb ik morgen wel geen kater,maar wel slaapgebrek!Ik ga maar gauw mijn bed opzoeken!Soothe, ik hoop dat je een mooi kado hebt gehad van luciene!(nehhhhhhhhhhh ik ben helemaal niet nieuwsgierig!)Slaap lekker allemaal,dag 5 is voor mij droog begonnen!(voor mij dan he, buiten regent het pijpestelen!)(pijpenstelen..nieuwe spelling..!)Sweet dreams! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2007 Die nieuwe spelling, ik lig er niet van wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden