Spring naar bijdragen

Maandag 16 juli 2007


CPAS

Aanbevolen berichten

Gem, ik denk dat ik het ook ga proberen van de week, ik bedoel een mp driespeler. Ik mag die van mijn man lenen om te zien of dat bevalt. Misschien houd ik het dan wakker in trein en bus als ik nachtdienst heb gedraaid. Ik val dus geregeld op de terugweg in slaap. Een goeie tip dus van je!

Wens je dochter maar succes, er zijn zoveel meer mensen als al die jonge overjarige 80ers toch? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 145
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Stien,
Wel muziekjes opzetten die jij te pruimen vindt he? Ik ben zelf op de top 2000 rond kerst en oud en nieuw. Heb dus een heleboel nummers die ik leuk vindt gedownload. Voor allerlei gemoedstoestanden.
Hele vrolijke muziek, ballads en muziek waarop ik lekker kan sporten. Enkele nummers waarvan ik normaal nooit een CD zou kopen. Benieuwd hoe jij het vindt!

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met alle respect Motiva.
Uit welk bericht leid je dat af!!
Ik zie geen enkel bericht, wat in die richting wijst!
En waarom moet ik geholpen worden?
Daarvoor ben ik hier en ik wacht op de internetbehandeling.
We zitten hier toch allemaal in het zelfde schuitje!

Kan niet meer dan mijn best doen, doch een terugval is nooit uit te sluiten!

Ga je goed, Liefs Soothe!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Ik ga zo een film kijken maar ik wilde even iets van me laten horen.
Hier staat nog een restje wijn die gooi ik zo maar even door de wc want ik ga echt niks drinken vandaag.
Wel een raar gevoel is dat toch.
Ik heb erg veel dorst vandaag (in vocht, geen alcohol dus) en ik ga er zo maar een fles Spa bijnemen. Dorst alsof ik uitgedroogd ben. Heb ik anders nooit eigenlijk. Typisch.
Ik heb de slaapkamer opgeruimd vandaag. Heb ik toch iets nuttigs gedaan met de tijd.

Ik kijk later vanavond nog wel even hier.

PS Die appel heeft al iemand zie ik. Is dat een probleem? Ik vind hem zo leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Soothe,
Wat een defensieve reactie. Ik bedoel er niets meer en niets minder mee. Ik heb jouw bijdragen de afgelopen dagen gelezen en meende dat eruit af te leiden. Tevens heb je in berichten van langer geleden aangegeven dat je wel hulp wilde maar die niet kreeg!
Laat maar. Was pure belangstelling!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Horizon,
Er zijn teweinig verschillende icoontjes. Je ontkomt er dus niet aan dat mensen dezelfde hebben.
Alleen kan het soms voorkomen als mensen met hetzelfde icoontje aan een discussie meedoen, dat anderen hen door elkaar halen. Dat is het enige!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sooth, hartstikke goed hoor 4 dagen ADB! :present: Zo doorgaan!

Horizon,dorst en veel drinken hoort erbij de eerste periode. Je lichaam moet ontgiften, dus lekker doorspoelen. Alleen pas op met té veel spa, zitten zouten in. Ik weet niet of je last hebt van hoge bloeddruk, komt wel veel voor bij alco's. Dan is het beter om af te wisselen met gewoon water of thee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volstrekt niet defensief!!!!
Nergens, maar dan ook nergens geef ik aan, dat ik er wel een paar per dag wil drinken!
Integendeel, ik wil stoppen, anders zou dit Forum, voor mij een farce worden.

Dat ik af en toe struikel is van een geheel andere orde.
Struikelen is iets, waar ik zelf verre van blij mee ben.

Maar de switch naar een paar per dag, is niet mijn intentie!!

Wat de hulp betreft...
Ik word in het psychologische traject inderdaad af gewezen,terwijl ik dat wel nodig vind.

Ik heb op dit forum eerder gesproken, over de kip of het ei effect!

Voor de rest, zal je het nog even met me moeten doen!

Keep Smiling Soothe! :) :) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond soothe avond iedereen ,
zo ik ben terug van zee en ik ben half bevroren , wat een weertje pppfff ;-((
iemand vroeg hier vandaag ivm kontakten met mensen die ook adb zijn , mijn afspraakje vandaag was met een kliekje meiden welke ik via internet leren kennen heb in 2005 allemaal meiden die teveel dronken en nu adb zijn , dus tonnen koffie hebben wij gedronken vandaag :-)))
het is een mooie vriendschap wat nu is , en er wordt weinig over drank gesproken
fran ik ben ook verkouden hoop dat het niet besmetbaar is per pc , veel slapen helpt mij een beetje .
wie gaat er op vakantie naar italie ?? goede reis
zoals jullie kunnen lezen zijn mijn hersens ook bevroren :-))
heb alles gelezen maar echt is het niet door gedrongen ;-((
heb wel veel aan de baby poesjes gedacht , raar hoe men die kleine beestjes zo in zijn hart sluit
lieve mensen ik ga nu een beetje liggen kom straks terug
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe
:heart::light::heart:
gefeliciteerd met je 4 dagen
ik ben ook best wel trots op mijzelf want ik heb in 16 dagen maar 2 glazen wijn gehad en dat is peanuts voor zo'n "goeie drinker" als ik.
maar nu voor de 10de dag droog:present: X 10
krijg het niet voor elkaar meerdere dezelfde icoontjes te versturen????:huh:

Horizon ik had het appeltje ook al maar ben vandaag in een identitieitscrisis en ben al 5 keerof zo van icoontje verwisseld.
Appeltjes zijn ook leuk...je kan altijd later iets anders kiezen als je dat zou willen
Goed van je dat je die wijn hebt weg gegooit:sun:

Gem
hoe is het met je man?
leuke dag gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Motiva,
Als je op zondag pagina 3 kijkt, gericht aan Ziza, geef ik heel duidelijkaan dat ik er af wil.
Er staat letterlijk, ik wil van die s**t af.
Niet een paar per dag.

Eigen lijk wil ik er best een paar per dag, maar tot die groep geluksvogels behoor ik niet!!
Dus de enige optie is Nee Niets!!

En maar hopen dat ik eens een'goddelijke' vonk krijg!!

Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,
Proficiat met 4 dagen niet drinken! Ik hoop dat je snel met de internet behandeling kan beginnen.

Safi,
Mijn man heeft nog wel wat last van een jetlag, terwijl hij dat normaal niet zo heeft. Verder alles OK.
Ik heb vandaag gewerkt, waarvan een halve dag niets kunnen doen. Ik blijk een verkeerde word versie op mijn PC daar te hebben. Zo'n groot bedrijf en het is nu nog niet opgelost! Daar word ik wel een beetje moe van!
Bovendien heb jij naast je icoontje ook je onderschrift weer veranderd zie ik! Kon me in je vorige erg vinden, maar deze is ook mooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...