Soothe Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Hai Chalie, Bedankt, ik ga goed.Ik hoop dat het voor jou ook geldt.Liefs Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Ja hoor, ik ga goed, 7 juli stond ik 3 maanden "droog" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Om je vast voor te bereiden Soothe:Deurze aovondDe maodelaanden ligt nog hogevan grös en bloemen, de roepvan wulpen vult de aovondhemelwied, een klankspegelben ik en in het scheemselvan het hakholt luustert heurigeen dreetal zwarte reeën met.Dan wordt het stille, brek nouhet uur an waorop gien veugelvlög, gien dier meer risselten ieder lied met stemloosheidtesaomen valt, de spegel methet beeld hier in het diepwaor donker water aamperannog stroomt, doodstil is haosteintied da'k hurke... en zie:rondom het hoge grös dat heden is.Ja..... je moet wel plat praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Ik ga lekker slapen, me klaarmaken voor weer een drukke dag én 7 nachten werken......Welterusten allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Oké en hier dan de vertaling Deurze avondNog liggen madelanden hoog van grasen bloemen, de roep van wulpenvult de avond hemelwijdklankspiegel ben ik en hoe gedweeluisteren in de hakhoutschemereen drietal zwarte reeën mee.Dan wordt het stil, breekt nuhet uur aan waarop geen vogelvliegt, geen dier meer ritselten ieder lied met stemloosheidtezamen valt, de spiegel methet beeld hier in het diep,waar donker water nauwelijksnog stroomt, doodstil is haastterwijl ik hurk... en zie:alom het hoge gras dat heden is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Charlie,Dan heb je er nu 104 dagen op zitten.Ik heb er 100 op zitten.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Ik ga ook pitten. Dag allemaal tot later.Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Luciene,Dat dialect is geheimtaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Luciene,Slaap zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Bste meid,heb je ondertitels?jE VRIEND! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Luciene,Soothe,Voor mijn doen vroeg, maar ik voel een ontzettende slaapbehoefte.Voor vandaag : vaarwel en goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 De MoederHij sprak en zeideIn 't zaêl zich wendend:Vaarwel, o moeder,Nooit keer ik weer...En door de lanenZag zij hem gaan enSprak geen vervloeking maar weende zeer.Sprak geen vervloeking...Doch, bijna blijde,Beval de maagden:Laat immermeerDe zetels staan enDe lampen aan enDe poort geopend, de slotbrug neer.En toen, na jaren,Melaats, een zwerverTer poorte klaagde:Uw zóon keert weer...Zag zij hem aan enVond gene tranen,Voor zoveel vréugde geen tranen meer.-------------------------------------uit: Experimenten (1911) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Alles goed, Corrie?Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Horizon Geplaatst 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2007 Truste allemaal.Ben te moe om te reageren, maar ik heb wel alles gelezen. Niet gedronken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden