Spring naar bijdragen

vrijdag 20 juli


ferry

Aanbevolen berichten

Sorry kapitein ik had je berichtje niet gezien:D

Ja ik heb ook contact gehad met mijn hulpverleenster en mijn huiswerk was juist erg duidelijk en uitgebreid.
Ja als je me vraagt wat ik denk dan komen er toch een stroom gedachten en nu over iets waar ik me 32 jaar intensief mee heb bezig gehouden dan ben ik niet te stoppen.
En ik heb al weer nieuw huiswerk.
Maar ik heb er ook al 11 jaar met mijn man over gepraat..avond na avond als we alcohol vrije dagen hadden

Bovendien ben ik een prater en dat maakt verschil.

Het wil niet zeggen dat ik beter inzicht heb en neem de tijd als je die nodig hebt daar is toch niets mis mee.
Succes Delta
:heart:

ps en ik stuur het bootje wel even zodat jij je handen vrij hebt voor je huiswerk:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha, Safi de kletskous. Zo te merken heb jij al heel veel graafwerk gedaan. Succes hoor!
Ik vind Black Labradors bijna de mooiste honden die er zijn. In november ga ik weer naar Schotland, ik zal jouw Max een groetje van jou doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Delta2, als je weer terug bent van je honden uitlaten, de mantel der liefde zeg je? Nou, zo zou ik dat niet noemen, wat zaten die mensen elkaar in de haren zeg! Je kon daar echt niks zeggen of het was meteen haat en nijd. Het ging er op den duur helemaal niet meer om, elkaar te steunen of naar elkaar te luisteren, het ging om gelijk hebben. Gaat het er hier stukken meer ontspannen aan toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, heb je er eigenlijk spijt van dat je niet aan kinderen bent begonnen? Wel een heel goede reden vind ik hoor, als je zelf niet vindt dat je daar goed voor kan zorgen. Maar het lijkt net of je wil zeggen: ik zou willen dat ik het anders had gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deltha...wat voor honden heb je en hoe oud zijn?

Benthe...mijn man en ik hebben op verschillende momenten wel over kinderen gesproken maar dan waren de voordelen altijd kleiner dan de nadelen.
Onze house parties....het leven in een bus en ons alcoholprobleem woog altijd zwaarder.
En ik ben niet zo gek op kinderen en mijn man ook niet en genieten echt van de vrijheid die we hebben.
De enige reden waarom ik misschien klink alsof ik er spijt van heb is dat ik zo graag had geweten hoe ons kindje er uit had gezien en wat voor karaktertje het zou hebben.
maar dat vind ik geen reden om een kind te nemen.
Bovendien vond ik dat we het weinig te bieden hadden...zag genoeg kinderen om me heen met drugsverslaafde alcoholistische ouders.....nee geen mooi gezicht.
Mijn hond geeft me veel liefde

Maar ik geloof in reincarnatie..niet fanatiek maar ik vind het een mooie gedachte...dus in mijn volgende leven wordt ik een jonge moeder...hahaha ...voordat de verslaving toeslaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hang al de hele avond op apegapen voor de tv. Monty Python gekeken, toch wel weer leuk. Ik was bekaf, de hele dag geschilderd en gepoetst en toen ook nog eten gekookt. Nu is het bedtijd, en ben ik weer een beetje bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had net een rare ervaring, toe ik de hond uitliet. Ik kwam een echtpaar tegen met hun hond. Niet van hier uit de buurt volgens mij, want ik kende ze niet. Ze waren allebei nogal luidruchtig vrolijk, allemaal pikante opmerkingen maken over de twee honden (zij hadden een teefje, en mijn reu is al de hele week op zoek naar een loopse hond dus heeft nogal veel belangstelling voor alle achterkanten) en dan luidkeels lachen. Nou ja, je kent het wel, duidelijk een paar slokken op.
Ik heb zelf heel vaak op vrijdagavond beschonken achter mijn hond aangesjokt, en ik voelde me nu zo raar. Nogal beschaamd, en ik vond het ook helemaal niet leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Confronterend is dat! Dan zien we hoe we zelf zo zijn geweest.
Wat dat betreft is het fijn om te weten als er iets raar of fout loopt dat het niet van de drank is nu.
Als ik val, kiomt dat omdat ik misstap, niet goed uitkijk enz. In ieder geval niet omdat ik teveel gezopen heb. Van dat idee geniet ik wel iedere dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond anna ,
dat is wat ik noem een ´´deja vu ´´ eventjes ons eigen tegen komen ;-((
hou zou tapas haar etentje geweest zijn ??
tapas wat was dat wat jij gisteren schreef ivm antibiotica en iets van candida of zo ??
de film was goed ´´A woman hunted´´ heel herkenbaar voor mij als alcoholiste maar deze vrouw had een pillen verleden maar het was heel spannend .
zo lieve mensen ik ga mijn bedje in duiken wens jullie allemaal een fijne nacht rust toe , andere zullen aan het werken zijn .
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook, maar ik struikel nog net zoveel als toen ik dronk. Stom, ik heb al die jaren gedacht dat ik altijd van die 'ongelukjes' had omdat ik wat teveel op had. Maar broodnuchter ben ik net zo onhandig, en daar baal ik flink van. Ik struikelde als kind trouwens ook al altijd overal over, dus het ligt echt aan mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten Blacky.

Anna,
ik ben ook heel onhandig. Alleen nu weet ik zeker dat het niet van de drank komt. De laatste tijd gaf ik daar de schuld aan. Maar het zit blijkbaar ook in mij. Het schijnt dat mijn knieen als kind nooit zonder pleisters waren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...