safidepafi Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Blacky in ben vergeten te zeggen dat je de tekst moet highlighten en dan de t Ctrl knop (helemaal linksonder)en de letter C indrukken....te knippen en dan met Ctrl knop en letter V in te drukken en in het balkje te plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 dus als ik de zin die Gem aan Water schreef hier als een quote in zou willen zetten doe ik het alsvolgt: quote: Water, lekker dagen blijven tellen! Gaat het tenslotte harder! Althans dat lijkt zo! en dan schrijf ik gewoon weer verder. Terwijl ik de vierkante haakjes met daartussen een q zet en aan het eind van de te plakken tekst hetzelfde maar dan met een / voor de q en achter de [ en sluit weer met de ]dus: [ q ] en sluit [ / q ] maar dan zonder spaties ertussen anders kan ik het niet laten zien.Ik hoop dat diegenen die het niet snapten het nu wel snappen :D:DLiefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 quote: Originally posted by: safidepafiDoor eerst de tekst met Ctrl knop (helemaal linksonder)en de letter C indrukken....te knippen en dan met Ctrl knop en letter V in te drukken en in het balkje te plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 ook ik ben de cursus nu aan het uitproberen.Stien van harte met je verjaardag en een goede vakantie:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Tapasje nieuwe kapsel lijkt me heel goed bij jouw te passen ook al weet ik verder helemaal niet hoe jij er uit ziet.Maar gewoon je verhalen over je hond en je katten die savonds nog even een rondje meelopen en hoe je dingen beschrijft.Daar past volgens mij heel goed: quote: "een soort hanekam, aan de zijkanten heel kort en dan een langere baan bovenop., de zijkanten heb ik nu bruin geverfd, (die vervelende grijze haren ook) en de "kam" wordt dus hennarood! bij.Ik heb mijn krullen ook jaren lang knal oranje gehad maar heb nu weer mijn eigen kleur...donker blond en in de zomer worden de punten van mijn krullen blond/rossig achtigtig.Mijn man is zo gek op mijn eigen kleur dat ik het maar zo laat tot er teveel grijze haren komen.het valt nog niet zo op tussen mijn krullen.Ik geniet ook van het feit dat waar ik ook heen ga in de wereld mijn hond altijd gelijk voor leuke kontakten zorgt.....ze lijkt erg op het hondje van de Simpson's Santa's Little Helper maar dan zwart met een witte bef.wat voor buitenlandse hond heb jij gered? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 quote: Originally posted by: safidepafiTapas je nieuwe kapsel lijkt me heel goed bij jouw te passen ook al weet ik verder helemaal niet hoe jij er uit ziet. Maar gewoon je verhalen over je hond en je katten die savonds nog even een rondje meelopen en hoe je dingen beschrijft. Daar past volgens mij heel goed: quote: "een soort hanekam, aan de zijkanten heel kort en dan een langere baan bovenop., de zijkanten heb ik nu bruin geverfd, (die vervelende grijze haren ook) en de "kam" wordt dus hennarood! bij.Ik heb mijn krullen ook jaren lang knal oranje gehad maar heb nu weer mijn eigen kleur...donker blond en in de zomer worden de punten van mijn krullen blond/rossig achtigtig.Mijn man is zo gek op mijn eigen kleur dat ik het maar zo laat tot er teveel grijze haren komen.het valt nog niet zo op tussen mijn krullen.Ik geniet ook van het feit dat waar ik ook heen ga in de wereld mijn hond altijd gelijk voor leuke kontakten zorgt.....ze lijkt erg op het hondje van de Simpson's Santa's Little Helper maar dan zwart met een witte bef.wat voor buitenlandse hond heb jij gered? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 mensen nu ook nog B proberenen schuinen onderstreepthahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 hahaha mislukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helena Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Puf puf, toch weer een moeilijk momentje....Ben alleen thuis met mijn kleuter. Meestal is het nu mijn wijnmoment. Gelukkig kan ik niet weg en heb ik niks in huis. Puf puf blaas blaas effe afzien, maar ik weet binnen een uurtje is dat weer over en ben ik zeer blij. En vooral morgenvroeg superfris om een dagje naar zee te gaan met mn klein ventje. Kindjes en hondjes, ligt wel dicht bij elkaar. Dus als er op dit moment nog iemand wat loopt te kwijlen, je bent niet alleen. Laten we elkaars hand vasthouden, virtueel dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Hoi Gem,Met mij is alles goed, ik besef elke dag meer, dat de beste beslissing, die ik in mijn leven heb genomen.Nog steeds is, DE EERSTE LATEN STAAN. Ik krijg steeds meer momenten, dat ik me gelukkig voel.En ik wil wel van de dakken schreeuwen, LAAT DIE K**** DRANK STAAN. Ik ga nu richting jaar. En voel me echt heel erg goed.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 dank je saffi, ik houd inderdaad niet van saaie kapsels en met kort haar kun je dus elke maand wel weer wat nieuws verzinnen, en gelukkig heb ik een kapster gevonden die het ook leuk vind om dingen uit te proberen!ps ik heb maar 1 kat hoor, die tweede verzopen kat gisteren was ik zelf De kat is een dubbele rescue kat trouwens, die is eerst in Portugal met haar broertjes en zusjes uit een vuilcontainer gevist toen ze 3 weken oud was en met de fles grootgebracht door nederlanders die in portugal wonen, daarna kwam ze bij een kennis van mij waar ze tot februari gewoond heeft, Kennis bleek kanker te hebben en toen heb ik besloten om kaatje de kat op te vangen dus nu zit ze hier en is grote vrienden met mijn hond.Mijn hond komt uit het zuiden van Spanje, Andalusie, Het verhaal van hem is dat hij engelse baasjes daar gehad zou hebben die terug gingen naar Engeland en geen zin hadden om hem mee te nemen. Ze brachten hem naar de Dierenarts om hem in te laten slapen (hij was nog niet eens 1 jaar oud). Daar was toen iemand van de stichting Pawsholland die hem meegenomen heeft. Het asiel werd toen net verbouwd dus Tapas,. (toen nog Balthazar) is illegaal in een binnentuin van iemand opgevangen, met nog 15 andere honden. Via internet heb ik hem toen een half jaar later geadopteerd. Dat is inmiddels ruim 4 jaar geleden. Wat voor hond is Tapas, tja, een windhond zit er zeker in, met de kleuren van een herder, de spitse neus en karakter van een (portugese) podenco en eigenlijk lijkt hij het meeste op een foxterrier qua bouw en grootte maar dan dus in herderkleuren en heeft hij een grote gekrulde staart met een wit puntje. Zijn kop is erg grappig, hij heeft een donkere bril en neusrug, dus net een maskertje en prachtige kastanjebruine podenco-ogenhihi, zie daar maar eens een beeld bij te krijgenqua karakter is het een watje en een mietje wat wel erg handig is, nooit ruzie met andere honden, hij negeert ze en als ze naar hem grommen of happen dan rent hij gillend weg. Er is maar 1 ding in zijn leven waar hij alles voor doet en dat is eten. Dat is nog een overblijfsel uit zijn spaanse tijd denk ik want ik weet wel zeker dat dit mannetje ondanks dat hij baasjes heeft gehad, een raszwerver is.nog een uurtje in de henna en het jeukt, bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Oke Safide tekst die je schuingedrukt wiltde tekst die je onderstreept wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Ik heb em door:Als je 'symbolen' aanklikt om een emoticon te selecteren staan deze tags (zo heten die vierkante haakjes met een letter ertussen) met tekst ertussen boven de emoticons.doegie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Maar goed dat ik vakantie heb, kost heel wat tijd dat lezen hier. En ik moet natuurlijk ook nog veel boeken lezen, wat klusjes doen en samen met mijn mannie leuke dingen ondernemen! Nou dat bijlezen hier gaat me dus niet altijd lukken.Saffi, het boedhhisme houdt me al vele jaren bezig. Soms wat meer, soms wat minder, maar het komt altijd weer op mijn pad. Het laatste half jaar ben ik naar mijn idee er weer een heel stuk in gegroeid.Het geeft me inzicht in de betrekkelijkheid van mijn eigen persoontje, en de betrekkelijkheid van mijn gedachten. Door meditatie kalmeert de geest en ga je de stiltes tussen gedachten zien. Mediteren is eigenlijk gewoon kijken naar wat er wel of niet in je hoofd opkomt, dit niet wegduwen maar vanzelf weer voorbij laten gaan. Het kan goed helpen om daarbij je aandacht lichtjes op je ademhaling te vestigen of bv op je op en neer gaande buik. Ik doe dat nu alleen nog als ik merk dat ik echt afdwaal. Je wordt je zo bewuster van alles, het gaat op den duur doorwerken in het dagelijks leven.Ik heb een stuk levensgevoel ontdekt waardoor ik me meer verbonden voel met alles en iedereen in de wereld.Pfff.... het is lastig te omschrijven hoor.Het boedhhisme zegt dat de boeddhanatuur die iedereen en alles heeft in wezen al helemaal goed en puur is. We zitten op onze eigen schat maar zien hem niet door alle sluiers die we onzelf omhangen.Haal alle sluiers weg (alcohol, gedachten, eigenlijk alle hechtingen) en je ziet de waarheid.Net zoals jouw prachtige verhaal over de stuiterballen.Lijden wordt veroorzaakt door begeerte en hechting, en door onze begeerte los te laten wordt het lijden opgeheven.Dan is er nog het 8 voudige pad dat je daarbij helpt. Dit zijn regels als juiste spraak, juist handelen, niet doden, juiste inspanning etc.En dan heb je dus geen drank meer nodig en kun je je eigen dwaasheid opgeven. En iedereen kan dat, nu en hier.Ik vind het een hele mooie leefwijze.groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 [qDoor eerst de tekst met Ctrl knop (helemaal linksonder)en de letter C indrukken....te knippen en dan met Ctrl knop en letter V in te drukken en in het balkje te plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Wow Kateik was net met mijn huiswerk bezig en las ter ontspanning even op het Forum en vond je mooie beschrijving van boedhisme.Tijdens Yoga lessen waar je ook de ontspanning oefeningen moet doen heb ik al geleerd hoe je je gedachten moet weg duwen en op je ademhaling moet concentreren en naar een punt in je hart moet gaan..... wat ik een heerlijke kijk in mijn stille innerste vind.Maar hoe jij het boedhhisme beschrijft quote: Het geeft me inzicht in de betrekkelijkheid van mijn eigen persoontje, en de betrekkelijkheid van mijn gedachten. Door meditatie kalmeert de geest en ga je de stiltes tussen gedachten zien. Mediteren is eigenlijk gewoon kijken naar wat er wel of niet in je hoofd opkomt, dit niet wegduwen maar vanzelf weer voorbij laten gaan dan is dit weer een hele andere beleving.ik heb op het moment weinig geld om naar lessen te gaan omdat ik veel schulden moet terug betalen van mijn verslavings tijd maar kan hier zeker al gewoon op mijn yoga matje mee beginnen.Als kind geloofde ik dit quote: iedereen en alles is in wezen al helemaal goed en puur . maar dat is er door mijn vader weer uit gepest en dat heeft me als kind erg beschadigt.Misschien kan ik dat kindje zo weer terug vinden.bedankt dat je dit met me hebt willen delen.En vertel meer ik kan er geen genoeg van krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Balcky je bent het ] vergeten achter de eerste Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 moet nu eerst even met de hond uit ...later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 List Item List Item List Item List Item Als je een genummerde lijst wilt, gebruik: eerste tweede derde vierde vijfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 de tekst die je gehighlight wiltft> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 kunnen we een notenbalk van maken Soothe hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Ook een poging!!ft>Of zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helena Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Benthe, ik heb onlangs de verfilming gezien van die film van S King met Dolores , die je vernoemd. Heerlijk inderdaad! Tapas, ik heb de uitzending van zomergasten ll zondag ook gezien. Inderdaad een dame om u tegen te zeggen!Blijkbaar leeft toch het idee bij meerdere mensen dat zulke sterke mensen als vb nodig zijn.Ondertussen zakt de opwinding in mijn geest en lijf weer wat, na koffie, tonic, valeriaan druppels alles door elkaar binnen te gieten. Nu stort ik me effe nog op de chips en dan zal het beestje wel weer slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Hee het lukt!Het ziet er zo stom uit en je kan het met preview niet zien!Kate,Boeddisme, is een mooie stroming. Zeker als ik de stukken lees die je schrijft. Ik ervaar er ook zo'n rust bij. Rust die ik momenteel heel hard nodig heb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Helena,Heb je het boek "wilde zwanen"gelezen? Dat zijn me ook een partij sterke vrouwen bij elkaar. was een heleboel jaren geleden een bestseller!!Heftig zijn de eerste dagen. Tip: hou een dagboek bij wat je allemaal ervaart. Mocht je het later moeilijk krijgen, dan kan je het doorlezen en wordt je meer gemotiveerd om het vol te houden! Ik heb dat ook gedaan, maar die eerste periode staat nog zo in mijn geheigen gegrift, dat eraan denken vooralsnog voldoende is!groeten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden