Spring naar bijdragen

Donderdag, 26 juli 2007

Gem

Aanbevolen berichten

Hihi Blacky, ik zie me al met dat bakbeest op schoot, die is zwaarder dan ik.
Oh je vroeg nog of die kennis na de kliniek weer naar huis komt. Ja, dat is de vraag. Het ziet er niet zo best uit. Dus als ik die hond in huis neem hou ik er wel rekening mee dat het voor de rest van zijn leven is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blacky:D;)
Dat lijkt me inderdaad geen pretje Blacky zo'n kwijlende bloedhond ook nog!!!

Ben het met je eens dat een hond soms net zo lief thuis blijft als er maar geregled naar hem omgekeken wordt en het niet te lang duurt...maar ja bloedhonden kunnen slecht tegen alleen zijn....wordt nog moeilijk Benthe als de weegschaal nog steeds in het midden staat dan zeg ik: nee niet doen want voor een hond zorgen is zwaarder dan je denkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet ik Safi, ik heb eerder een hond gehad, een Drentse Patrijshond, maar toen woonde ik niet midden in de stad.
Ik werk aan huis dus tijd heb ik er wel voor. Ha, ik krijg net een berichtje van mijn Tactusbegeleidster dat het juist heel goed voor me zal zijn om een hond te nemen. Maar goed, ik heb nog een paar weken de tijd om er over na te denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Benthe

Een hond in huis hebben en er voor moeten zorgen is heel wat anders dan af en toe een stukje wandelen ...
Je moet altijd wat regelen als je ergens naar toe wilt... je hond kan niet te lang alleen thuis zijn want hij moet uitgelaten worden... als je op vakantie wilt moet de hond weer naar de opvang...kost geld...
En niet te vergeten...een hond moet eten ook.. en dat kost per jaar aardig wat centjes ook...
Af en toe naar de dierenarts voor prikjes of als hij ziek is.... en ook dat kost aardig wat centjes...

Bovenstaande wil helemaal niet zeggen dat het niet moet doen maar misschien wil je het meenemen in je overweging om het te doen of niet te doen...

En wees niet bang om als je besluit het niet te doen het gewoon te zeggen tegen die persoon...uiteindelijk is het de verantwoording voor die persoon dat de hond op de juiste plek komt en niet jouw verantwoording...je bent echt niet minder aardig als je het niet doet...
Ook zonder jou komt die hond best op zijn plek terecht...

En als je besluit om het wel te doen... ook goed...

Love and peace

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Hier ben ik weer na een gevulde dag.

Prettig gesprek gehad met mijn coach bij UWV (ja, er werken daar ook aangename mensen).

Uitgebreid op de thee bij mijn vriendin. Ze wou me snel wat op de PC laten zien, maar de PC werkte natuurlijk niet mee. We hebben aardig wat gekeuveld en dus vervloog de tijd. Toen heb ik mijn lesneemster maar even gebeld of ze voldoende fit was (dat was ze vorige week niet), dat was ze niet dus we hebben afgesproken over 14 dagen (volgende week wil ik een beetje vrijhebben).
Met mijn vriendin afgesproken dat we volgende week samen kledingzaken induiken. Ik moet nodig wat nieuws voor sollicitatiegesprekken en dan is het handig iemand erbij te hebben of het wel degelijk goed past en staat bij me. Bovendien ben ik al snel geneigd het bijltje erbij neer te gooien als ik niet meteen vind wat ik hebben wil (hou niet van winkelen).

Nog wat sollicitatie-activiteiten ontplooid en nu dus hier.
Ik ga nu eerst even op mijn gemak al jullie berichten lezen. Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Ziza, dat had ik me gerealiseerd. De centjes zijn niet zo'n probleem maar wel mijn impulsieve neiging om af en toe de boel de boel te laten en een paar dagen weg te gaan. Ik denk er goed over na. Niet alleen voor mezelf maar ook voor de hond, of die hier mee gediend is.
Heeee, maar dit is voor anderen vast niet interessant, hoe gaat het met jullie?
Safi vind je het leuk, dat bezoek van je moeder en je zus? Beetje opgeruimd vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier even een gremlin alarm, hoewel na het lezen van dit draadje de trek weer ietsje afneemt, tja, de donderdagavond he!! mijn collega's gingen de kroeg in met z'n allen, ik niet... ik ben bekaf, erg hard gewerkt, moe, saggerijnig want iets te lang aan 1 ding doorgewerkt.. alle ingredienten zijn aanwezig om lekker een fles port te halen en me te ontspannen....... ggggggggggggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrr(emlin)

keukenwekker maar aanzetten denk ik! en goed voor ogen houden wat ook alweer het voordeel was van niet drinken, denk dat ik maar even op de bank ga liggen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas en Helena

Stuur ze maar naar mij toe ik lust ze wel rauw:devil:

Even relativeren tapas je weet waarom je trek hebt...gewoonte..... donderdagavond ....maar jij gaat voor je 5de ADB donderdag.
Ga een blokje om met de hond en neem water mee
eet een ijsje
praat met je "wijze geest"

Volhouden meid het is het niet waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tapas,
Schattig eigenwijs hondje heb je.
Maar thuisblijven, niet de deur uitgaan.
Pak de bezem en sla die griezels het huis uit.
Jij houdt deze 5de donderdag ook vol.

@Helena,
Pak jij ook maar een bezem.
Een van de beste middelen om die gremlins eruit te kegelen.

@Twan,
Bedankt voor het dagelijkse weerbericht.
Krijgen we nog zomer, voorzover je weet.

@Ziza,
Leuk gespeeld met en voor de 2 eigenwijze naamgenootjes?

@Kate,
2 Goede berichten en dan nog op reis gaan.
Wat goed dat ja man ook minder gaat drinken, dat maakt het voor jou ook makkelijker.
Mijn man dronk al niet veel (een biertje bij het eten en een borreltje 's avonds laat), maar tegewoordig zie ik hem zijn borreltje al niet meer nemen en ik zie ook steeds minder dat biertje.

@Safi,
Je lijkt af en toe een culinair genie. Ik doe het je niet na.

@Fauve,
Jammer dat je er niet aan kon weerstaan.
Wat was eigenlijk jouw doel? Minderen of stoppen.
Gebruik je trekremmers?
Als je wilt stoppen is het natuurlijk het beste geen drank in huis te hebben.
Ja, en wat dat solliciteren betreft, ik ben een goede secretaresse, maar ik kan ze daar maar niet van overtuigen en 47,5 is toch nog jong in mijn ogen. Ik mag nog wat langer van een uitkering genieten, tot juli volgend jaar, maar daarna is het helemaal niets meer en dat met 2 studerende kinderen.
Het remt ook mijn man af, die ambieert een zwaardere functie en zit voor zo een functie nog wel in de goede leeftijd, maar ook niet lang meer. Die durft nu geen risico nemen.

@Delta, Benthe, Helena,
Prachtig zoals jullie nieuwelingen je aan mekaar weet op te trekken, te steunen en te stimuleren.
En Benthe, gefeliciteerd al 2 weken, wat gaat de tijd snel.

@Charlie,
Goed zo, dat is de spirit. Gewoon de draad oppakken en verder vechten. Zo ken ik je weer. Dank je.

@Anjo,
Ik ben blij voor jou dat anderen het nu een tijdje van je overnemen zodat je de tijd hebt om aan je zelf te besteden. Daar heb je dubbel en dwars recht op. :):rose::sun:

@Blacky,
Zo te horen een welbesteedde dag en een blije klant achtergelaten.

@Benthe,
Zo een groot bakbeest in huis nemen. Denk daar maar heel goed over na. Voor een hond moet je er meer zijn dan voor een stel katten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik houd ook vol hoor, tuurlijk houd ik vol, ik zou wel gek zijn als ik nu ging drinken, maar was vergeten hoe die trek ook alweer kon zijn! en het gevoel van, ach wat kan mij het schelen, mijn leven, iedereen drinkt en ik niet.. ik maak het zelf wel uit.. evne lekker ontspannen dat mag toch?.....maar dat zijn domme hele domme (gremlin)gedachtes!

Helena, we doen het niet hoor! we gaan gewoon aan het fris en bonken desnoods even met ons hoofd tegen de muur om die gremlin eruit te zwiepen... vandaag was er een collega met een fikse kater en daar was ik echt niet jaloers op,, die kater wil ik ook echt niet in mijn huis morgen!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,

Het kan jou heel wat schelen en ontspannen kun je je echt wel op een andere manier.

Gooi die gremlins maar hier naar toe. Stop ik ze in de gloeien hete oven en daarna in een bak met ijsklontjes. Als dan weer afgekoeld zijn, hak ik ze in mootjes en voer ze aan de meeuwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen,

Ik rammel van de honger, ik zou zelfs een stuk of tien gremlins kunnen opeten.
Maar eerlijk gezegd vind ik die niet zo lekker, dus ik ga eens kijken of die Surinaamse broodjeszaak open is (het is koopavond). Zo niet, dan moet ik wat anders bedenken.
Het is nu droog.
Tot straks en jullie weten het: lanceer die rotduvels maar naar mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi tapas, :present:
ik wou dat ik hier een beetje meer vertoeft had in 2006 , want jullie zijn allemaal een goed steun voor mekaar , voor mij ook nog altijd hoor :-))
ik vertrek dadelijk naar de vergadering neem in gedachten de mensen welke het moeilijk hebben mee
na 22:15 ben ik terug
suc6 allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne

Dat is echt fijn als een goede vriendin met je mee gaat kleren kopen.
Ik hou nl ook niet van winkelen en als ik wel met geld de stad in ga gebeurt het me meestal dat ik niets tegen kom. Komt het je belend voor?
Heb ik ook vaak geen zin na 1-2 mislukte pas momenten om nog iets anders aan te passen.
Maar een goede vriendin zal je blijven stimuleren om door te zetten. En dan lekker samen lunchen met een goed gevoel dat je de volgende keer ook die twijfel dat je misschien te "oud" lijkt door je kleding weg genomen met een paar mooie nieuwe sollicitaie kleren.

En dat ik zo'n culinair talent ben valt wel mee hoor...ik heb die indiaase kaas nog nooit gemaakt ...maar nu ik zie hoe makkelijk je verse kaas maakt zal ik het zeker een keer proberen. Ik lees kookboeken voor mijn plezier om eri nspiratie uit op te doen, niet echt om recepten na te koken.
daar ben ik te chaotisch voor.
Ik ben meer een kok die in zijn kastjes kijkt en daar weer een nieuwe gerecht uit fantaseerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi,

Dat kleren kopen gaat inderdaad ook zo bij mij. Ik heb er het geduld niet voor en als ik al met wat thuiskom, is dat meer van hetzelfde: een grijze of zwarte bandplooibroek en een witte of beige bloes.
Ik ben ook helemaal niet modebewust. Dus het is wel handig dat ze meegaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willen we geen thriller gaan schrijven? Hier zit wel fantasievol, moordlustige potentieel!
Toch bedankt voor de 'peptalk'!
Tapas zoals ik vermoedde is de heftigheid weeral afgenomen. Wat is dat toch vermoeiend.
Maar inderdaad het lukt, het lukt!

Ik ga het zand uit mijn haren wassen na een middagje zandbakken, glijbanen, zakken sjouwen, ijsjes aanbrengen aan dhr en mvr kleuter.....ze dan nog in hun bed krijgen en vooral houden..En dan kan ik lekker aan de chips, fimpje, sofa, hoera aan het lekkere saaie leventje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helena
Ik heb er al vaker aan gedacht om een boek te schrijven voor beginnende puber drinkers om ze te ontmoedigen maar ik denk niet dat ze zullen luisteren.

Veel junkies gingen juist heroine uit proberen nadat ze "Christaine F" in de bioscoop zagen (heb ik uit betrouwbare bron)
Ik ben blij dat je het rotmoment weer verdrongen hebt.

Fijne avond met je chips, en film

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne

In grote winkels zoals V&D heb je tegenwoordig ook personal coaches die je helpen met het uitzoeken van je kleding en goed op de hoogte zijn van wat wie staat en de laatste mode trents.
Misschien een idee om dat in ieder geval 1 keertje uit te proberen en misschien zelfs met je vriendin erbij?
Dan weet je gelijk of ze onzin staan te verkopen.
Want ik vind onze leeftijd ook zo moeilijk...ik wil me niet oud kleden maar ook niet te jong..en dan weet ik soms ook niet zogoed wat daar bij past.
Loop meestal in spijkerbroek of corderoy met een t-shirt.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal. Vanmorgen had ik teweinig tijd om op iedereen te reageren. Nu is er alweer zoveel gebeurd....Ik ga morgen wel op anderen reageren in een van mijn eerste berichtjes.
Ik heb nu al weekend. Vandaag lang gewerkt, was pas na 7 uur thuis.
Niemand thuis nu, dus ik kan precies doen wat ik wil. Ik heb een lekker broodje gehaald wat ik straks ga nuttigen. Lekker hier lezen, wat email beantwoorden, ja ik kom de avond wel door!

Ik wil nog even kwijt dat we allemaal kanjers zijn hier op het forum. We steunen elkaar, laten elkaar in haar/zijn waarde. De sfeer is bijna altijd goed! Ik denk dat we trots op onszelf mogen zijn!

Voor ons allemaal::present::rose::moon::present::rose::moon::present::rose::moon::present::rose::moon::present::rose::moon:
:present::rose::moon::present::rose::moon::present::rose::moon::present::rose::moon::present::rose::moon:!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...